לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

שיחת נפש


  אתמול אני וא דיברנו אחרי מלא זמן שלא  , החלטנו  שכל עוד  הוא   עם חברה שלו אין  לנו מה לדבר כי המטרה שלי זה לא  שאני רוצה שהוא יבגוד  בה או ירגיש ככה  חס וחלילה  .




 אבל  שאני וגיא  נפרדנו הרגשתי צורך לשתף  דווקא אותו  אז  באותו  הלילה של הפרידה  שלחתי לו מייל שסיפרתי לו  הוא הגיב  באדישות כיאלו לא רצה לדבר איתי ,  זה היה  מובן  .


 אבל משום מה  המשכנו לדבר   עברנו לסקייפ  הוא סיפר לי שהוא  וחברה שלו בהפסקה   שהוא לקח כמה ימים וחזר הביתה .


 אתמול גיא בא להחזיר לי כמה דברים ,  שהשארתי אצלו  פחדתי מהמפגש  הזה  בין היתר כי לא רציתי לדבר עם גיא   לא רציתי   לשמוע אותו למה נפרדנו  כי זה לא היה  רלוונטי מבחינתי  זה פשוט נגמר .  ככה   ביום בהיר    נגמר  הגעגוע ונגמרה התשוקה.


 לא התאמנו ,   אני רציתי  יותר הוא רצה  קצת הוא רצה יותר  אני רציתי   קצת זה לא עבד שמה.


 שיתפתי את א  בפחדים שלי הוא הרגיע אותי אמר  לי שלא חייבים לדבר  , גיא התקשר   הקצתי משינה של 20  דקות ,  ירדתי אליו  לקחתי את השקית  נתתי  לו שינשק  אותי  על הלחי והיתי   הכי  קולית שיש .


 חזרתי לדבר עם א  בסקייפ  שקענו לשיחה  של  5 וחצי  שעות  הלכנו לישון 


 היה  כיף 


 שמחה  שחזרתי לדבר איתו.


 






 יש מצב  שמישהו מהעבודה מפלרטט איתי  אבל אני  נמצאת בסוגיה ,   חברה נורא טובה שלי מהעבודה דלוקה עליו .


הוא  כל הזמן מחפש את הקריבה   שלי ואני גם  את שלו אנחנו צוחקים מדברים והוא אפילו צילם אותי  בפלאפון שלו .


 מה עושים במצבים כאלה לא חינכו אותי מקווה שיהיה בסדר 


 ושאהיה כמה שיותר מוסרית.  




 


זה  לא סוד  שאני מחפשת עבודה חדשה  שאוכל להתעסק  איתה   עם נוער במצוקה  אני רוצה להתחיל להתמקצע  .  דוד שלי אתמול נפגש איתי אמר לי  חכי שניה אני עושה טלפון   למישהו אחרי כמה דקות הוא חזר   אמר לי  ביום ראשון תשלחי קורות חיים לפנימייה ככה וככה את בראש הרשימה  אני מודה אני שונאת להתקבל תחת פרוטקציות אבל אני חייבת להתקדם  אם אני מתאימה  אני אתקבל  ואם לא  אז לא קרה  כלום


 זהו   בערך מה שעבר  עלי בחודש  שלא הייתי  כאן תאחלו לי בהצלחה


 


 


 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 9/8/2014 10:42  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסטודנטית ס' ב-11/8/2014 13:18



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)