לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

חולה ...


 היום  הייתי  בעבודה  ליד הילד   המיוחד  שלנו   , יש לו קצת בעיות  קונגנטיביות , כנראה הוא היה  קצת חולה  והוא נגע בי  כנראה אכשהו נדבקתי .


 הלכתי למוקד  חירום אמרו שזה וירוס  ושזה חולה ..


 הערתי  בטעות את א  אמרתי לו שהייתי ברופאת חירום והוא  קם.


 מדבר איתי בסקייפ


 אני מתה על הבן אדם , עם האכפתיות  שלו .  מי עוד היה מתעורר  ממני ומדבר איתי  קצת


 להרגיע אותי


 ואני רק מעצבנת אותו 


 שמחר אני לומדת  ואחכ  יוצאת ולא באמת מפנה לו זמן


 הוא צודק.


 אני חרא  של ידידה  כנראה


 אבל הוא חשוב לי  הוא  גורם לי לצחוק


 הוא מפתח  איתי שיחות   רציניות  


מדהים  מדהים הוא !


 יאלה אאחל לכם לילה טוב כי לפוסט היה לא יהיה שום  פואנטה חוץ  מלשבח אותו

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 12/8/2014 04:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)