לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

חיפוש עבודה


 הודעתי  השבוע על התפטרות מהעבודה על מנת לקדם את עצמי  , אני מחפשת נואשות עבודה  עכשיו!

 ויש לי  דרישות איך לא

 

 שלחתי קורות חיים לגן ילדים ,  וכאן היה  נושא  שעיצבן אותי קצתת 

חיפשתי  גילאים 4-6  וציפתי  שמעון  יכתבו כמעונות .

  התקשרו אלי אתמול מגן ליד הבית  הציעו לי את העבודה ואת הגיל השאירו לסוף

 גרמו לי להדלק על  העבודה

 אבל  סורי אני לא רואה  את עצמי  מחתלת  כל היום תינוקות שהם לא קרובי משפחה שלי

 יישמע נוראי  נכון?

 אבל יש לי דרישות  .

 יש לי עד סוף החודש למצוא עבודה

 ויהיה בסדר אני מאמינה שיהיה בסדר

  

 

 

 עוד קטע שעיצבן אותי  זה שחבר של דוד שלי הציע  לי  עבודה בפנימייה  לנוער בסיכון שגם אני לומדת את המקצוע הזה  הוא אמר לי לשלוח לו קורות חיים ושיחזרו  אלי

 מה הקטע?!

 שעד  עכשיו לא חזרו אלי

 אני לא רוצה  להציק לדוד  שלי  שכל כך התאמץ אבל  צריך כבוד מנימלי  לחזור לבן אדם 

שנתיים במקום עבודה  אחד שכחתי כמה מייאש זה  לחפש עבודה יהיה בסדר

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 14/8/2014 08:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של החלילן האפור ב-17/8/2014 00:09



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)