לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

האפור שבי


הוא:

אני רוצה אותך

 אני:

 אני לא

 הוא:

 למה לא ממה את מפחדת מה קרה לך  פה? ( ביישוב שבו  גדלתי)

 אני :

 לא בא לי לדבר על  זה ברוך ה' יצאתי משמה.

הוא:

 טוב לא אלחץ עליך 

 אני :

נדבר בערב

 

ערב:

 

אני: מפריע לך  שאני לא נפתחת  אליך נכון?

 הוא:  לא  כל אחד והקצב שלו.

 אני : זה לא יקרה

 הוא: בגללי?

 אני :

 אתה צריך אחת חמה אוהבת חייכנית 

ואני סתם בחורה אפורה עם מצבי רוח וסגורה

 

מי היה  מאמין  שאסרב לבחור  מהישוב  שרוצה להכיר ואני לא    לא  חסרות  פעם  קראו לי  לוליטה שחקנית פליירית טיזרית  אני מפחדת  להרגיש 

 

 

 

 

 

  לבחור  מהעבודה !

אני כותבת את זה ואתה לא יודע בכלל מה אני מרגישה אליך 

 אבל אני מוותרת עליך  מוותרת עליך לטובתה  היא ניראה מאוהבת כל כך ולמרות שאתה מחפש את הקירבה שלך

 לא מגיע  לך לסבול איתי

 אני  לא אעשה טוב לשום גבר 

אתפוס מרחק  במילא  עוד חודש אני לא שמה

היא תעשה אותך מאושרת 

אני אעשה אותך אומללה 

 

 

חייב להיות טוב 




נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 18/8/2014 19:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסטודנטית ס' ב-24/8/2014 21:10



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)