לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

קח אותי למקום טוב יותר


נסיעה בכביש מהיר  חוזרת מפאב   מקבלת  SMS   ערה?

אני  רואה את השם שלו  ונדהמת ברור  שאני ערה  .

 מתקשרת  אליו  ,  נוסעת אליו  אליו  כעבור  דקה לא עובר רבע שעה ואני למטה בכניסה  לבניין שלו מתקשרת שיפתח לי את הדלת .

 הוא מחכה   לי בכניסה אליו עם שתי כוסות יין  אדום אחד  לי  ואחד לו  הוא  מסניף אותי כמו שהוא  כל כך אוהב  והוא אומר למרות שאת שיכורה אני עדיין מריח את ריח  הבושם  שלך.

   מסתכלת עליו  הוא מסתכל עלי  שותים בתאווה את  הכוס היין  החצי מלאה ושותקים  הוא מזיז  לי את השיער   ומתחיל לנשק אותי  הכוסות יין  כבר ממזמן על השולחן ואני מתחילה לטפס  עליו בפראות .

 הוא  תופס  בי בישבן  ומצמיד אותי לקיר  מפשיל לי  את השמלה ונזכר   כמה כיף לו שאני עם שמלה  כל מה שהוא צריך  זה להרים אותה  מסתכל  עלי מסתכלת עליו

 הוא לוחש  לי  שכחתי  כמה את  יפה  שאת ככה 

 הוא ממשיך

 חופן  את החזה שלי לפנים שלו

מנשק  אותו 

 מלקק אותי 

 וישר בלי  שום התראה מוריד את המכנס ואת  התחתון שלי  

 וחודר 

 רבע שעה של עינוג חושים 

  מרגישה בעננים

 נחה   שתי  דקות לוקחת את הדברים שלי  והולכת

אין  לו פינה חמה בליבי  כי הלב שלב  עשוי מאבן 


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 6/9/2014 12:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ? ב-13/10/2014 19:00



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)