לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2015

חמישים גוונים


  כרגע חזרתי  מבילוי עם חברותיי האהובות עלי ביותר לפני שנה  שנחשפנו לספר  כולנו תוך 4  שבועות כבר קראנו את כל הטרילוגיה  אני בחורה שאוהבת ומתחברת לספרות אז  לא היה לי כל כך   קשה לסיים את הספר הזה. חיכנו וציפנו לסרט   הוא היה אמור לצאת   באוגוסט אבל  בסוף נדחה מכל מיני ענינים טכנים   ועד שהוא יצא  יצאה לנו  הנשמה  ... תגידו שאני שיטחית ילדה מפונקת    נערה שעוד לא התבגרה אבל כל כך  ,חיכתי לסרט  הסרט יצא  המכירת כרטיסים החלה ואני מיד  קניתי כרטיסים לי ולחברותי החלטנו שנילך  ביום האהבה למרות  שכולנו רווקות אז  "שכחנו" שיום  האהבה   הגענו לקולנוע  חצי שעה לפני ההקרנה כולנו  בצפיה  הסרט מתחיל  אני מסתכלת על השחקן ונמסה    עכשיו תקשיבו זה לא דבר שקורה לי הרבה  פעמים  פשוט הכרזימה  שלו עברה  דרך  המסך ישר לתור  הלב  שלי ניתקתי את  עצמי  שזה סרט .

 באיזשהו מובן  התחרטתי  שלא ראיתי את הסרט עם גבר  אבל זה נתן לי פרקסטיקבה   לחיים  שאני כן רוצה גבר ואני לא מתכוונת להתפשר לא  עוד  גם לי מגיע מישהו שיחזר אחרי אומנם לא כמוב סרט  כי  זה  בסה"כ  סרט לא מיצאותי  ממש

 אבל מגיע לי  מישהו  שיאהב אותי ואני יאהב אותי   כבר שחכתי  מה זה לאהוב  ובשביל זה

 כנראה שהייתי צריכה לצאת  לסרט טיפשה  טראשי  שיזכיר לי 

 אז כאות הוקרה לסרט א ני מצפרת את השיר הכי  אהוב  עלי מהסרט


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 15/2/2015 02:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)