לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2012

פרק ב - איתמר


 

 איתמר הוא בחור שהכרתי במהלך עבודתי , הוא  בחור  גדול ממני במספר רב של שנים 9 שנים.

איתמר זה שם בדוי :)

איתמר הוא מהחוזרים בתשובה שכל היום שמחים על חזרתם בתשובה,  הוא חייכן ומלא  פוזה.

 מאז שיוני נפרד  ממנו הצעות רבות  דפקו לי על הדלת .

 את רובם דחיתי.

 אבל היה בו קסם  כזה , שאמר לי שאני צרכה לצאת איתו לדייט.

 קבענו , ובדקה ה90  דחיתי את הדייט  כי  נפגשתי עם חברה מהצבא.

 יום למחרת כבר היה שישי והוא פשוט לא ענה לטלפון

 הבנתי את  למה הוא לא עונה.

 ועזבתי.

אתמול עבדתי  צהריים ופתאום הוא נכנס לחנות , אני לא אגיד שהתאהבתי בו או נדלקתי עליו

 ההפך יש בנינו מספר  עצום של פערים שויתרתי מההתחלה.

 הוא נכנס לחנות ,  ואמר לי שהוא התפלל כל הדרך שאני אהיה פה כי הוא רוצה לדבר איתי פנים מול פנים.

 אמרתי אוקי..

 הוא הסביר שהוא נכנס  לסערת רגשות עם האקסית שלו , ובמקום לבוא ולצעוק עליו

 ההפך אפשהו הבנתי מה הוא עובר.

קיבלתי  הכל בחיווך ובהבנה ושלחתי לו אחכ SMS  שלא ידאג  , ושאני גאה  בו שהוא עשה את המעשה הזה ויצא  גבר.

 גברים תלמדו ככה צריכים להתנהג לבוא ולהגיד   תדברים פנים מול פנים

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 30/1/2012 09:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבר אזרחית ב-1/2/2012 08:45
 



פעם שלישית גלידה?


 אז יוני זרק אותי בפעם השניה

 אבל לא תהיה פעם שלישית לשמחכתכם  אני לא משחק של אף אחד ויש לי רגשות טובים שאני יוכולה להעניק לכל גבר שאבחר.

 מי שלא טוב לו

 זה בסדר

 אז אני אהיה קצת בדיכאון 

 אכיר קצת גברים

 אעשה קצת טעיות אבל לכל אחד יש תזיווג המתאים לו

 שמירה על אופטמיות זה מה שמאפיין אותי ולכן 

 גם פה אני אשמור על אפוטמיות שיהיה לנו יום מושלם

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 14/1/2012 14:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-17/1/2012 00:47
 





25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)