לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

חודש עם בחור אחד


אני ואורן חגגנו  חודש של זוגית מגניבה  שבוע שעבר ולאט לאט אני מבינה שעשתי  את הבחירה הנכונה .

במהלך החודש הזה לא היתי בטוחה בזוגית הזו היו לי הרבה לבטים.

 הרבה בעיות כגון:

* שהוא לא מספר להורים שלו שאנחנו יחד .

*שאני לא ישנה אצלו.

*שהוא גדול ממני בחמש שנים.

*שהוא בוגר , שהוא   עוד שניה אחרי תואר ואני רק בהתחלה של זה.

 

בשישי הלכתי  אליו בלי שום  מחשבה מה יהיה החלטתי שאני רוצה לספר לו מה עבר עלי  כמה מבטלים אותי בחיים האלה ... אבל הגעתי  התיישבתי על כיסא.

הוא לא הבין למה אני לא נכנסת למיטה ומתחילים לראות סרט .

חיבקתי אותו חיבוק אורך.

הוא לא הבין מה יש לי  שאני רק מחבקת אותו ,

התחלתי פשוט לבכות והוא עודד אותי דיגדג אותי ואמר לי " ס'  אני לא רוצה שתבכי שאת איתי שאת  איתי את תהיי האישה הכי מאושרת שיש ,  אני יודע שלא קל לך עם הלימודים שלי ואני גם מרגיש שהקשר הוזנח.. אני אוהב אותך , אני אגרום לך כל החיים רק לחייך."

נישקתי אותו ואהבתי אותו התמסרתי אליו עשינו אהבה , התכרבלנו אחכ  אני רוצה להתרכבל איתך ככה לילה שלם..

קמתי מעליו עם חיוך

ללילה שלם?

הגיע הזמן שתתחילי לישון פה .

היתי בשוק שזה בא ממנו ואחרי תקופה קצרה כל כך.

עשינו עוד פעמיים אהבה 

התרכבלנו 

  וב3 לפנות בוקר 

 החלטתי שעוד לי מוקדם לישון אצלו

ומחר הוא צריך ללמוד , אז  ביקשתי ממנו שיקח אותי הביתה.

אבל הבנתי  אחרי יום אומנם שהוא הגבר שלי 

שאיתו אני רוצה להמשיך לעת עתה

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 27/1/2013 10:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mr. Complicated ב-3/2/2013 19:03
 



אין אזרחית יותר טובה ממני.


 מה שקורה שאני ערה    עכשיו כדי לשמוע את נאומי הנבחרים שאנחנו בחרנו .

יש לי כמה דברים להגיד לכם .

אני האזרחית  ס'  נולדתי בישוב על הקו הירוק  , חונכתי קיבלתי  ערכים של ימנית  קיצונית כן כן חברי אני ימנית קיצונית ואני לא מתביישת בזה!

אתם יוכלים לאהוב את זה, אבל אני בניגוד אליכם מקבלת דעות גם של שמואל קיצוני למה?

 כי ברוך ה'  ה'  ברא לי  שתי אוזניים להאזין ללמוד  לקבל  גם את דעותיו של האחר.

 בגיל 9 אחי הגדול התגייס לצבא להיות הכי קרבי שיש  , איך שחונכנו  בבית.

בגיל 10  קראו לאמא שלי לטיפול נמרץ,  אחי נפצע .

 בתור  ילדה  שאין לה ממש  אבא   הרגשתי שלקחו לי את האבא שלי ,  שנאתי באותה  שניה את  הערבי שלקח מאחי  את שמחת החיים שלו.

כעבור  4  חודשים זרקו בקבוק תבערה על האוטו שלנו בכיתי    היתי מלאת שנאה בגיל18 הוזמנתי  להצביע לבחירות  הראשונות שלי  בלי    לחשוב פעמיים שמתי  ליכוד  כי גדלתי  בבית של הליכוד בלי  הליכוד לא  היתי גודלת  במקום  מדהים ומרהיב  כמו שאני גדלתי  בו .

בגיל18  גם היתי  בפולין, הבנתי  שאין לנו ארץ אחרת!!!!!!! הגעתי  למיון תעסוקתי עם מסר אני הולכת להיות קרבי כמה שיותר קרבי  כמה שיותר  לוחמת כמה שיותר תורמת . שיעור  אזרחות היה  השיעור שהכי אהבתי  בתיכון וגם קיבלתי  בבגרות 105   וסיימתי  תוך 20 דק  אני הצלחה   בתור  אזרחית ישראל

אך לבקום היה   משהו אחר להגיד לי  , אחיך נפצע בצבא את וקרבי לא ילכו ביחד.

בכיתי  כמו ילדה שלקחו לה את החלום אך לא וויתרתי הגעתי למצ   הכירו לי את המחסומים בחרתי ללכת לשמה, וותרתי על הבעיות שלי בבית ,והלכתי לטחון כמו שלא טחנתי בחיים שלי. במקום הכי מסוכן הגעתי לרמאלה   מלאת שנאה   לאותה אוכלסיה  .  כעבור  4  חודשים הציעו לי להיות מכית  כעבור  שנה   בום אני מכית  .חיילים בגילי   תחתי   אני אחראית להם על החיים  משמרת  ראשונה שלי במחסום בתור  מפקדת מחסום חיילים שלי  קיבלו אבן לראש מילד  ערבי בן 7 .

אך  למדתי  , שהאוכלוסיה שמה מסכנה  מחנכים אותם לאילמות ,   היתי חיילת הומנטרית דאגתי להעביר  את החולים באמבולנס... בכיתי בהחייאה כושלת  של  ילד  פלשתניאי , היייתי  שותפה  בלידה  . יותר מזה בעמוד ענן   היתי  מטר  מהפיגוע  עברתי שמה בגיל 21  עבדתי  עם ערבים  יש לי  שתי חברות אמת ערביות  שלימדו אותי הרבה.

 אני לא מאמינה  בממשלה  שלהם בחמאס  באילמות שלהם  אני כן מאמינה בשימוש בכוח נגדם  אני כן מאמינה לתת להם חינוך  לתת להם  תקווה אך  זה ידרוש מאיתנו   גם לחימה בממשל  שלהם ובתומכים שלה.

אני מאמינה שראיתי הכל  בחיים  אם זה עוני  שלא היה לנו מה לאכול   , אני קוראת לכם  כן לעזור להם  כי הם מסכנים   אך עם  זאת לא  להיות שאננים  ולראות מה קורה במדינה שלנו  אני בעד מפלגת  שמואל  מרכז בממשלה , גם להם מגיע שיקשיבו להם  הם  חלק מהעם  אך עם זאת מדינת ישראל  לא יכולה להרשות לעצמה מנהיג  שאין לו מושג בביטחון  ישראל  צריכה מנהיג לוחם  עם כל הכבוד שלי יחמוביץ עיצבנת אותי  שאמרת שישראל צריכה ממשלה  חברתית  גברת מה הניסיון שלך בביטחון?

ראיתי  את המוות יותר מידי פעמים  , מהצד  השני  גם ראיתי  את   העוני.   את לא יכולה לבוא  לפה  עם האגו שלך ולנפח את הדברים את מעצבנת אותי מכעיסה אותי וגורמת לי להרגיש  רגשות   לא נעימים ותתביישי לך!

מה שאני ראיתי בחיים שלך לא את  ולא הילדים שלך יראו כל החיים שלך ,  ואני סהכ בחורה בת 22 .

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 23/1/2013 00:40  
הקטע משוייך לנושא החם: מרכיבים קואליציה
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-27/1/2013 10:07
 



אין זמן לנשום


הכל  כל כך מרוכב  אני משתדלת לעבוד כל כך  הרבה כדי  להוריד את החובות שלי  , מהחודש הזה שלא עבדתי .

ובכל זאת אני צריכה לכוון את הזמן שלי גם לאורן  , לאחרונה לא טוב  לי איתו  שישי  באתי אליו.

אחרי שבועיים שלא ראיתי אותו האמת שלא היה לי כוח בכלל ללכת.

אבל זה היה מבחינתי  מבחן   שכבנו במיטה הוא נישק אותי ואני התחבקתי איתו

הוא הרגיש בתוכו שמשהו מוזר .

הוא היה עייף מהלימודים ושמתי לב לזה , אבל בכל זאת הוא   רצה סקס , 

 עצרתי אותו ואמרתי לו שלא בא לי .

 הוא חשב  שאני סתם קשה איתו ונישק אותי במוקומות שאני הכי אוהבת ואז צעקתי אורן !

 לא בא לי!

הוא עשה פרצוף   מוזר  וחזר לחבק אותי  שאל אותי אם קרה לי משהו ?

 כי העיניים שלי עצבות .

 בתוכי היתה תחושה שלא בא לי על זה יותר בא לי  ללכת הביתה

שלא בא לי יותר

 אבל נשארתי הוא נרדם ,  נרדמתי איתו .

 אחכ קמנו 

 הוא התנפל עלי בנישקות אמר שהתגעגע אלי .

הפעם לא יודעת למה

 נתתי לו הוא גמר כל כך מהר.

 שבקושי הספקתי להנות.

הסקס הזה הרגיש לי שפתרנו את כל הבעיות בנינו עד שאתמול ששלחתי לו הודעה שזה מפתיע שהוא עדין איתי חודש

 ואז הוא כתב לי  הודעה " בכל זאת יש בך המון דברים שמדיאגים אותי".

 

אין לי ביטחון בקשר הזה בעיקר בגלל שהוא בתקופת לימודים .

קשה לי עם זה

 ממש 

 אני לא יודעת איך לאכול את הכובע הזה

 ואם זה יהיה ככה כל הזמן.

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 21/1/2013 10:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-22/1/2013 11:18
 



לדף הבא
דפים:  

25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)