לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

הושנא רבא


  בלוג שלי כמה אני שמחה  שיש לי אותך  ,   כמה  אני  שמחה  שיש לי את הזכות  להגיע   לכאן  לקיים את עצמי.

 לפני  שבוע אם הייתם שואלים אותי מה זה הושנא  רבא  לא הייתי יודעת לענות  את התשובה  במסגרת לימודי  אני גם מתקרבת אל הדת  ומתקרבת אליה בצעדים שאני  לא מפחדת ממנה  יותר בהושנא  רבא  אנחנו חותמים על השנה  שתהיה  לנו  הבורא מסתכל  על  כל התהליך שעשינו במהלך החודש  וחצי האחרונים  האם באמת יש לנו הרגשה של  חרטה  כמה  אנחנו  באמת  חשים אחריות במעשים   שעברו עלינו שנה  שעברה.

 במהלך הערב  הזה הדתיים  נוהגים  להיות ערים כל הלילה וללמוד  תורה,  להתפלל  ובעיקר לדבר איתו לכתוב  לו  לבכות לו  על השנה  הזו שתבוא  עלינו  לטובה

 אז  החלטתי  לעשות את זה   גם 

קראתי  תהילים ,  קראתי  תפילת  אנא  בכח ,   כתבתי לו מכתב  שמעתי  שיעורי דת 

 למדתי  אודותיו  

כרגע אני לא חוזרת בתשובה  אפילו לא שומרת שבת אבל  אני מוצאת לי את המקום להתקרב אליו ללא  פחד.

 אני מקבלת המון פניות  של אנשים שרוציםלהכיר אותי  אבל אני  לא מחפשת  היכרות  כי אני מאוהבת כבר  הרבה זמן בבחור אחר  שלמרות כל הקשיים יש לי הרגשה  שנמצא  ביחד את הדרך  להיות ביחד

 

והנה   אני  מפרסמת כאן חלק  מהמכתבים שכתבתי 

אני  כאן  בת של מלך   כותבת  לך מלכי מלכים  הגדול מכולם , נתת לנו מתנה  של גשם!

 גשם  יפה

 גשם שכולו טוב

  אני מודה לך על כל התהליכים שאתה מעביר אותי   בחודשים  האחרונים זה שיעורים שאני צריכה לעבור אני מודה לך  על  העזרה שאתה נותן!

מודה לך על   החמלה  שלך לקבל אותי   חזרה  תחת כנפי  השכינה אני מודה  שתמיד  היה לי אכפת  ממך ותמיד  ידעתי על  קיומך אך לא תמיד  שמרתי  את מצוותך

 ולא  תמיד חגגתי  את חגיך  ה'  אתה יודע כמה אני אוהבת אותך?

כמו שאני אוהבת   את אותו גבר  שגרמת לי להכיר , אוהבת אהבה ללא  גבולות  אוהבת  אהבה   שרק יכולה לתרום לו ולי ולחזק אותי  בעיקר  אני זקוקה  להכוונה  שלו

 אני רוצה   לקיים את המסר   שאותו אדם  הביא לי ,  אני רוצה להיות בן אדם  של אור  ואהבה  ויקיים  עזרה.

עזרה לכל חלש  ,  עזרה לכל אחד  שצריך   תן לי את הכח  להמשיך לאהוב  לא  ללכת  בעקבות היצר  הרע .

 אני יודעת שאני אמורה לעבור  שיעור לפני של  התחלקות וקבלה  של המקצוע  שבחרת  לו ואני עובדת על זה  באמת .  תן לי כוח  רק  אני מבטיחה לעשות את  הבחירות  רק של היצר הטוב.

 מחר אני הולכת לדבר איתו שיחה קצת  מפחידה לי  ,אבל אני יודעת שאתה תהיה שמה  איתי  ואתה  תשמור עלי

אוהבת אותך בורא עולם  אני הולכת  עכשיו לקרוא  תהילים  לשם שלי

הקשב  נא לתפילותיי

  אני לוקחת על עצמי  בנוסף  להביא  לתרומה  למשפחות נזקקות שיעמדו בפני.

נ.ב.

שתדע  לך  שאני הולכת  עם עצמי  מלחמות  בכח המחשבה    שזה כבר משו  שמשתנה אצלי  כוון אותי אליך אני בת מלך

 ושוב חוזרת למכתב הראשון  אך לא האחרון  ללילה  זה  חוזרת  אליך

  ישנתי  קצת למדתי  קצת

שמעתי תפילות  שירים מחזקים

אני רוצה את הזיווג  הזה מעומק נשמתי  אני רוצה כי מגיע לי  , אחרי כל הסבל שעברתי בחיים .  ובין שנינו  אתה יודע את זה.  אני  נותנת צ'אנס  לאהבה

  אני לא פוחדת  על האהבה אני הולכת יחד  איתה

 תהיה איתי  תחבק אותי תאהב אותי  תן לי  לעזור לאותה  הנפש   שהיום הייתה בדרך שלא כל כך  אהבת אבל  עם המון אלכהול אבל  אתה צריך להבין שהוא לא ידע  איך להכיל את כל ההפתעה הזו אתה לא  הכנת  אותו

 לא  הכנת את הנפש שלו

 כמה   שאוהבים אותו ואני לא  הכנתי את הנפש שלי  כמה אני אוהבת אותו

 תן לי לזכות להיות מתחת לחופה עוד  השנה

 ולהקים בית בישראל

 כי   אני מרגישה מוכנה  אני מרגישה שבא לי להיות אמא

    תן לי את הכח  לאהוב  שוב  גבר  כי זה לא קל  לי  תן לי  את הכח לעשות את זה בדרך הנכונה לי

 המתואמת לי 

 

 


אנא אפנה

 עוד מכתב ועוד מכתב  וזה כולה הושנא  רבא  שלא ידעתי מה  המשמעות של צמד המילים האלה לפני שבוע.

 עוד תפילה  עוד האזנה  לרדיו  עוד  קריאת פרק  תהילים

 ואמונה  שלמה  יחד איתך לאורך  כל המסע  גם   שהשינויים לא   ממהרים להגיע

 אני מאמינה  בך אמונה שלמה.

ומתאהבת  חזרה בדת שלנו , מודה לך שהחזרת  לי  את הכוח לכתוב .

פתאום כל שיר  יוצא  בדיוק  כמו שאני רוצה   פתאום הרגישות שהלכה לאיבוד  במהלך השנים חוזרת אלי.

 ואני יודעת שהיום  היה לי  קשה והייתי בתחתית  שבתחתית  וכעסתי  ולא הבנתי למה זה מגיע לי  כל הכעס כל השנאה והרגשות השלילים   שהרבה מאוד  זמן לא הרגשתי  אבל מתנתי  את  עצמי  בחרתי את הבחירות הטובות  בחרתי ללכת עם היצר הטוב

בחרתי לעלות עוד דרגה באמונה שלי בחרתי  ללכת בדרך שלך ולא בדרך שהייתי רגילה  עכשיו  של עצבים  וכאב עצמי  של בכי ללא הפסקה וחוסר הבנה למה  זה מגיע לי .  בחרתי  ללכת לישון  רגועה עם חיוך

בלי  הכדור של המיגרנה 

 בלי  הכדור של השינה

בלי לחיצות על המוח שלי  במחשבות עד שהוא   עומד להתפוצץ

 אני  אמשיך ויאמר לך כמה  שאני אוהבת אותך

 כמה  שאני  שמחה שאתה פה

כמה שזה כיף לי לפתוח לך  את דלתי

 כמה  כיף  לי לישון לילות  שלמים  כמה  כיף לי  שאתה ממלא לי את  החיים באור  ואהבה

 

שמור  עלינו ילדיך הקטנים

שלפעמים הולכים  לאיבוד במקומות חשוכים

רוצים לאהוב ולא תמיד יודעים איך

רוצים להתמיד  ולא יודעים  איך.

 האר  דרכנו  שלא תכבה

שתשאר  מוארת  וטובה

 גם ברגעים הקשים והקלים

ה'  תן לנו שנה של שפע  אהבה בריאות  והכוונה טובה 

 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 15/10/2014 06:27  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש סוכות
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הסטודנטית ס' ב-27/10/2014 23:18
 



.


עוד  עידכון פשוט

 מאז שהתחלתי ללמוד את הקוצינג  אפשר להגיד שאני בן אדם אחר

אופטימי יותר

מעשי יותר

 ואוו  אני מפתיעה אפילו את עצמי

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 13/10/2014 19:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)