לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

שובו של הסקס


הבטחתי לחזור לעדכן  גם באמצע שבוע 

 קודם כל בפוסט קודם ציינתי  שהסקס לא היה  אותו סקס ואורן גמר נורא מהר

 בשבת הלכתי  אליו

 נכנסתי למיטה וראיתי  דה וויס שהוא בנתים התעסק איתי , נגמר  דה וויס וישר התנפלתי עליו

 הוא אוהב שאני יורדת לו  מצצתי לו מציצה הוגנת הוא גמר בפעם הראשונה ולא כל כך  מהר היה  דרוש ממני עבודה מרובה .

הוא רצה לגרום לי גם לגמור  אז הוא ירד לי גם ,  היה מטריף

הוא יודע מה  לעשות הבחור ובשניה  אחת אני נרטבת ממנו .

דיברנו בין לבין  על כמה דברים הוא נתן לי כוח לחש שהוא אוהב אותי

 הציע לי ללכת לסופש

להשתמש בשוברי  ימי ההולדת שלי ושלו 

 תיכננו מה לעשות 

 ובשניה אחת הוא היה עלי  

 מוריד ממני את המכנס בדקה

 מפסק לי את הרגלים

חודר  אלי 

 בדרך שהוא לא חדר בעבר

  בהתחלה  זה היה רגיל ואז הוא הוציא אותו  ממני וחדר בכוח 

זה גרם לי  משהו אחר

 להרגיש אחרת  מיד התכווצתי עליו

 גמרתי הפעם לפניו  ,  ועד שהוא גמר  גמרתי עוד פעם

 התלבשנו הלכנו לישון 

ובבוקר קמנו לעוד מספר 

 הוא פשוט היה משהו  מיוחד 

הסקס חזר

 המשיכה חזרה

האהבה הנתינה והאכפתיות חזרה

ועכשיו אני סתם במחזור , מחכה כבר לשישי שיגמר  שנוכל לחדש את אותו הלילה

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 27/2/2013 00:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-15/3/2013 21:07
 



חזרה לשגרה


 אורן סיים את המבחנים המייגעים האלה , 

שבוע שעבר שכבנו במיטה אחרי סקס (שדרך אגב לא היה משהו בגלל הלחצים שלו מהמבחנים).

ופתאום הוא חיבק אותי

כמו מישהו שעבר  תקיפה או משהו כזה

 והוא אומר לי 

 אני לא עובר את זה שוב פעם

 המבחנים האלה  מוציאים אותי משלוותי.

 חיבקתי אותו  

והבנתי

   התקופה הזו אם דיברנו היה נס  ,  אחרי שהוא סיים את המבחן האחרון השבוע  אנחנו לא מפסיקים לדבר ,  שיחות נפש  כאלה שמנעו מאיתנו שלושה שבועות

 הוא אמר שהוא מעריך את זה

 שנשארתי איתו בתקופה הזו

נפגשנו כבר פעמיים השבוע 

 והיום אני הולכת לפגוש אותו בפעם השלישית

 עוד לא שכבנו אחרי התקופה הזו

 אני מקווה שהיום הסקס  יחזור לעצמו

 זהו בנתים אני מאושרת קניתי לו מתנה 

 מקווה שיאהב

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 23/2/2013 19:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חולמנית ב-25/2/2013 22:20
 



קורס התקשור


החלטתי לתעד את המדטיציות 

 שיהיה לי מזכרת

 כיפית

 נינוחה 

 


 אז אני מבייאה את זה לבלוג שלי  :

 ההדרכה  להכנסת המדיטציה היתה   לדמיין כיסא  מלכות שאני  יושבת עליו   מלא קטיפה ונעימות 

אך הראש שלי דמיין 

 כסא מלכות לא מגולף  עם חלוקי נחל לא כסא   שנוח במיוחד 

שטיח אדום היה  פרוס לכל אורך החדר

 ומשני צידי היו שני שומרי ראש רומים 

מהתקופה הישנה  ,

פה  כבר הלכתי לאיבוד אחרי ההדרכה והדמיון המודרך

 נכנסתי  לתוך הגוף והנפש  שלי.

היה עיגול זכר בצבע כחול  כזה.

היה עיגול נקבה בצבע ורוד זוהר  כזה.

שני העיגולים האלה  הביאו לי   4  מילים שהם   2 מסרים

הכחול:

הביא לי את המילה תקשור - שזה מתקשר   לזה שלמרות אמונם של אחרים אני עושה את המעשה הנכון . המילה תקשור     היתה כמו כתובת אש.

התקשור מביא אותי למקומות אחרים

 ואחרים שחושבים שזה נגד  הדת ממש לא אני לומדת אצל  תלמיד של  הרבי מברסלב  הרבנים עצמם  מתקשרים לנו .

המילה ההשניה שקיבלתי היא התמדה- להתמיד במה שאני עושה ללמוד לטפס עוד  שלבים אני בדרך הנכונה ואני אגיע למקומות מופלאים .


הורוד :

 

נחישות באהבה -  להתמיד  עם אורן   למרות  שאורן לא נותן לי  כל כך  ,  אבל הוא  אוהב אותי  ויום שישי (שבהמשך אספר מה  קרה ) הוא אמר את זה כמה פעמים 

לפתוח את האוזנים ולהקשיב למילים שיוצאת לו מהפה .

 

הפסקת הפחד - הגיע הזמן להפסיק לפחד עם אורן ,  אנחנו במקום כבר יציב של כמה חודשים ביחד  להפסיק להראות לו את החוסר ביטחון שלי  ולבוא ולהיות הכי חזקה שמה 

כי  בתקופה הזו  הוא נשען עלי  ואני חלשה.

 

(הדיאלוגים שאני עוברת עם אותם מדריכים שלי  , במהלך התקשור הם הרבה יותר ארוכים  אבל  פה בכל זאת אני מתמצת כי זה עוד איישי וארוך ומסרובל ).

 

 בחלק הזה  אחד המדריכים של המורה שלי בא אלי וחיבק אותי נתן לי כוח להמשיך ,  הוא ידע שיהיה  קשה.

 

 הלכתי אל  עבר הדלת  שבקע ממנו  אור  ,

ושמה  היו עוד שני מדריכים אחד   קנטאור (מוסיפה תמונה למי שלא יודע)

 

 

והשניה מעין  בת פרעה כזו עתיקה ויפה

במהלך השיחה שלי עם  הדמות קנטאור הרגשתי חוסר ביטחון כללי כזה ותקופניות מצידו לכן  ביקשתי ממנו לעזוב אותי  ולהמשיך הלאה 

בת פרעה נראתה לי נינוחה 

 חשוב לציין שבאותו רגע הכפות ידים  נעשו קרירות  נכנסה לי לתוך הלב וחיממה אותו

 מה שעברתי

 שמה מבחינה רוחנית היה  דבר כל כך טוב  אחרי הפגישה החלטתי  כמה החלטות

 לדבר עם אורן לנסות להבין מה הולך אצלו

 ואולי לחזור לאיזור השרון

 הרגשתי כל כך טוב



נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 19/2/2013 09:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-22/2/2013 21:38
 



לדף הבא
דפים:  

25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)