לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2012

סתום תמונה אביבית שלי


 סתם בא לי להעלות כמה תמונות אז אמרתי לעצמי וואלה למה לא?


 

 

 התמנה מאתמול נכון יפה התחלתי לאהוב את  איך שאני יוצאת בתמונות

 תמונה מיום שבת :)

אלגנטי משהו

 



 ומעניין לדעת אם אני באמת מאושרת

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 30/3/2012 11:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חולמנית ב-31/3/2012 12:28
 



יומיים טיול בצפון מרגש מרגש מרגש


 הרגשתי שאני צרכה חופש לכמה ימים יותר נכון ליומיים קבעתי עם חברה שניסע לצפון 

 ופוף תוך שבוע אנחנו כבר בצפון מטיילות בגלבוע.

 זה התחיל ביום שני היא באה לאסוף אותי עם האוטו ונסענו יחד  לצפון לכיון הגלבוע  יך לא כמו כל זוג נקבות אנחנו לא מדיוקות בכבישי הארץ וטעינו כמעט  בכל דרך אפשרית אבל  בסוך הגענו לצפון

 לנקודה א  של הטיול שביל התנך שמה פגשנו כמה אנשים די מטורפים  אפשר להגיד שפשוט עמדו על הפסגה  וקפצו

 כמו צניחה חופשית כזו.



 

סיימנו את שביל התנך והגענו לגבעת האירוסים לצפות בפריחת האירוסים האמת שחוץ מארבעה אירוסים לא היה שמה כלל וכלל אירוסים אבל הליכה של  שעה עשתה את שלה והרגשנו טוב עם עצמנו.

 והנה כמה מהאירוסים שכן הצליחו  לפרוח אני מאמינה שעוד שבוע וחצי יהיה הרבה יותר אירוסים .


\

  אחרי  זה  הקמנו   פקניק  באמצע הטבע אני הבאתי פסטה מהבית

 וחברה שלי  הביאה סלט

 ואני הבאתי בנוסף שניצלים פתחתנו גזיה והתנחלנו לאכול בטבע היה טעים ממש

חבל שלא יצא לי לצלם את זה נראה לי התמונות האלה אצל חברה שלי...

 

 הגענו לצימר במושב  ברק אחלה צימר ושווה מאוד את המחיר הזול יחסית 600 שקל  ללילה

 בתוך הצימר היה גקוזי מיטה ושירותים ומטבחון קטן ועם  טלווזיה בכבלים ראינו קצת טלווזיה והלכנו לנוח  אחכ   סעדנו במסעדת קימל בגלבוע מסעדה נורא יקרותית אך שווה את המחיר  חשוב להיות  החלטיים כי המלצרים ינסו לדחוף לכם עוד מנות.

 

 חזרנו עשינו גקוזי דיברנו קצת והלכנו לישון קמנו ב8:00  התארגנו  על ע עצמנו אכלנו ארוחת בוקר

 ונסענו ליום השני של הטיול

 בהתחלה היינו בטיול שטח  נורא נורא יפה

 חשוב לציין שכל היומים האלה היה אובך אז פספנו קצת את הנוף  המרהיב  ...

 שזה די באסה אבל  היה מהנה

 עשינו את מסלול בית השיטה שזה טיול שטח כזה

 

 שמה היו כל מיני כותבות משירים אהובים אני בחרתי דווקא לעלות את הכתובת הזו   שאליה הכי התחברתי בגלל המצב הרגשי שאני נמצאת בו 



 

 הלכנו לאכול בצומת בית השיטה באיזה מסעדת סושי

 קטנטנה

ונסענו לכיון בית שאן עמק המעיינות עכשיו פה היה הפספוס שלנו

 כי מסתבר שלא תיכננו טוב את הטיול הגענו לשמה בסביבות 16:00

 ובחמש מתחיל להחשיך וזה הליכה של שלוש שעות

 אז בדרך  עשינו סיבוב פרסה

 ואמרנו שבפעם הבאה נילך גם לשמה 

 

 

עד לכאן היה שווה ומרענן התגעגעתי ל י  כל כך הרבה רציתי שהוא יהיה איתי  יחווה איתי את הדברים ישמח איתי

הלואיי והוא  יבין כמה אני אוהבת אותו אבל אני מרגישה הרבה יותר טוב כנראה ניפגש בחמישי 

 ונראה איך זה ילך אחד על אחד


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 21/3/2012 11:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-28/3/2012 14:14
 



הפעם הפוסט מוקדש לכם


 לא הרבה יצא לי  , להגיד לכם תודה על ההקשבה ..

 אני מודעת שזה שאני פתוחה יותר מידי מקטינות את הסיכוי של הבלוג שלי להצליח יותר מידי.

 אולי  זה לא תמיד מה שאני מחפשת..

 אני מודעת שזה  שאני  לא מוותרת על י   מכיעסות על מרבית הקוראים שלי.

 אבל אני מודה לכל אחד  שמקדיש אפילו חמש דקות 

לבוא לקרוא להגיב  לשתוק

 לשלוח מיילים להכינס אלי לפייסבוק

 זה לא מובן מאליו בשבילי שיש  פה תמיד את הקהל הספציפי  שמגיב וקורא 

 בכלל לא  בעיקר שרוב שנותיי לא הקשיבו לי  ,  ולא מצאתי את הפינה החמה לפרוק את הרגשות מחשבות כעסים  שירים

 כישרון

 דיכאון שמחה

 עצב 

  וכו כו .

 אני שמחה  שיש קוראים שקרואים פה כבר שנים

 ומגיע להם את  כל העערכה

 אני לעומתי

 לא כזו קוראת קבועה

 בכל הבלוגים שאני מנויהה בהם

 לא יודעת כנראה אני לא יודעת לסדר את הזמן שלי ,  גם להקשיב לחבריי הבלוגרים.

 אני מודה אני לא בלגורית מושלמת ...

 אני לא מתיימרת להיות

 מי שחשוב לי לקרוא אצלו אני קוראת ..

 ואני לא רוצה להפגיז  אבל אני כן קוראת את הבלוגים של בני ואת הבלוג של  סנון 

 ועצוב לי שיש  קוראת

 שקוראת אצלי כבר המון שנים ושמה יעל 

 היא גיבורתי ורבותי אין לה בלוג אבל היא  מגיבה לי באופן אינטסיבי במיילים   .

 

 אתם יודעים שחבל  לי  שאני לא מכירה את הקוראים הקבועים שלי קצת יותר?

 באמת מעניין אותי לדעת מי אתם  מה  אתם?

 איפה אתם נמצאים בחיים כרגע?

 מה השאיפות שלכם?

 מדוע מעניין אותכם הבלוג שלי?

 זה תשובות שאתם יכולים לענות?

 

 

ונ.ב  אני לא מחפשת תגובות אני סתם רוצה להכיר טוב יותר  אותכם

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 19/3/2012 00:33  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-21/3/2012 13:33
 



לדף הבא
דפים:  

25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)