לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

חג שני במשפחתי


היתה   ארוחת חג  כולם באו  , לבשתי  את השמלה שלבשתי לערב חג א  כי אמרתי לא שווה להשקיע על שמלה חדשה.

 אחי  ציין שנהייתי סקסית ושנהיה לי גוף.

אני חושבת שלאט לאט  הדיאטה משתלמת אני  לא שואפת להיות רזונת אני שואפת להיות  מלאה בריאה וסקסית.

אחותי סיפרה לאחי שהיא בהריון והוא קצת לא עיכל את זה

 יש את העניין חתונה לא חתונה  אמונה לא אמונה

האמת שאני יכולה להבין את אחי  ,  לפעמים לא נראה לי שהבן זוג של אחותי באמת אוהב אותה.

אבל רק הזמן יגיד את שלו.

בכל מקרה יוולד לי עוד אחיין לאוסף אני די מתרגשת

 


מחר  קבעתי  עם חברים לעל האש  מרגישה שאני צריכה להתאוור לעיתים יותר תכופות


היום אורן אמר לי שהוא  מקנא בזה שהוא ידע שאני אשכב  עם גבר אחר  , להגיד לכם  את האמת טיפה צבט לי בלב   ואז התפקסתי על עצמי ואמרתי לעצמי "  ס , אתם  כבר לא  ביחד הוא  לא יכול להחליט לך".

אמרתי לו שכרגע אני לא רוצה  לשמוע ממנו , אני צריכה לשכוח אותו ואם אני אחליט  לשכב  עם  גבר אחר זו החלטה אך ורק שלי.

הוא לא שולט בחיים שלי  כבר , היה לו את ההזדמנות לחלוק איתי את החיים והוא בחר לבד בסופו של דבר הוא גם אמר  את זה.

הוא נתן לי להרגיש טיפה רע עם עצמי שהיתי מנאקית אליו,  הוא אמר לי אני סומך עליך  אמרתי  לו אל תסמוך עלי אני לא חברה שלך  למה הוא מדבר אלי כיאלו אני כן?

למה הוא שולח לי הודעה כל יומיים וכול יומיים אני צריכה לעבור את התהליך הזה מחדש עם עצמי

 אני שלמה עם הצעדים שאני נוקטת  אורן כפי שאמרתי לא בריא לי באופן אישי

בחמישי  אני סוף סוף הולכת להופעה של משינה

 להתפרק ואולי גם להכיר אנשים חדשים

 יש לי הרגשה שאני לקראת תקופה טובה הרבה יותר

 הכי חשוב שאני שומרת על אופטמיות

עד כאן  האזרחית ס


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 31/3/2013 23:10  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-1/4/2013 23:59
 



כמה נושאים יחדיו


היום הלכתי סתם לטייל עם ע' (החברת  ילדות שלי ) לטייל בנמל היא בתקופה של הפסיכוומטרי ומידי פעם אני מוציאה אותה מהבית להתאוור , היה נחמד היא רצתה  לשבת לאכול .

 אז ישבנו בקפה נמרוד (מקום שאני די דלוקה עליו ).

ישבנו בפנים כזה  ויש לציין שבמטר על מטר .

 ישבו לידנו שני גברים אחד בשנות ה50 לחיו ואחד בשנות ה30 לחיו , ופשוט  הרגשתי שאני  מדברת עם חברה שלי ואיתם הם די נדחפו לשיחה  שלנו.

 אחד שאל אותי אם בא לי לצאת לשתות משהו מתשהו.

 העדפתי להתעלם אבל ע'  לפעמים כל כל ילדותית  שהיא התפקעה מצחוק .

אחרי 10 דק הם הלכו.

והגיעה מישהי שהיתה איתי בצבא והתיישבה  דווקא לידנו ,  בצבא לא הינו חברות אבל החלפנו שלום שלום.

היה לו חשק מטורף לעוגת  גבינה  היום.

הלכתי לטבח ושאלתי אותו אם זה   בטוח  כשר לפסח  .

והוא אמר שכן טרפתי את זה  תקשיבוו!

לא התחזרתי על  זה חס וחלילה .

(ד"א התחלתי דיאטה כבר ירדתי איזה חמישה קילו אבל הדרך עוד ארוכה  כי אני לא עושה ספורט עם זה עצלנית שכמותי)

 


 בעבודה החדשה (יחסית)  הכרתי חברה שהיא לסבית , מקבלת ואוהבת אותה אהבת אין קץ.. לא ראיתי אותה שבוע בערך כי היא עשתה הגדלת חזה והיא היתה במחלה  מה גם שהיא גרה באריאל וזה די רחוק ממני.

סיפרתי לה  מה הסיבה האמתית שאני ואורן נפרדנו ,  

היא שאלה אותי אם עצוב לי .

 חשבתי כזה ואמרתי לה שלא עצוב לי  ,  כי הכנתי  את עצמי נפשית לפרידה הזו בערך חודש.

היא כל כך שמחה שנפרדתי ממנו 

שהיא אפילו אמרה  רואים שהוא לא היה בשבילך  

כל פעם הייתם רבים

ואת שווה הרבה יותר מזה.

 

מחר היא חוזרת לעבודה ואני פאקינג  מתרגשת מזה !

למרות שלא נהיה באותם חדרים אני אהיה בחדר הדרומי והיא בחדר המרכזי .

אבל אני אבוא אליה בהפסקה ואחבק אותה חיבוק כזה חם ואוהב עד שיתנפץ לה החזה !


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 30/3/2013 18:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-31/3/2013 08:41
 



שליישיה


ואוו  פוסט מס  2  היום אני גאה בעצמי שחזרתי לכתוב ,

 לקראת סוף המערכת היחסים בנינו אורן  החליט  שהוא רוצה לבדוק גבולות שלי במיטה,   אז כן היה בנינו סקס  סוער והכל זרם אבל פתאום הוא הציע לצרף עוד חברה.

ביחוד שיש לי חברה מאוד טובה שהיא לסבית זה כנראה הדליק אותו.

 תמיד עניתי לו בשלילה ואף התעצבנתי על  כך שהוא מציע את זה  כי  ששכבנו זה היה הכי אישי  שיש...

 לקראת סוף מערכת היחסים שלנו עלתה  סידרה  בהוט   שנקראת  גולשי הספות לקוחים כל מיני  בני אדם בסיטואציות שונות מהחיים שלהם ,  אותם בי אדם  גרים פה במדינה ומעלים את בעייתם בפני הצופים.

ישנם את הזוג  קובי וליעד ...

  שנסעו למיאמי    בעייתם היא  : שקובי לא מאמין שזוגיות יכולה  להיות מענינים לעד , הוא רוצה שלישיה .

 בת  זוגתו ליעד  חשבה כמוני  מסרתותית מאמינה  שבמיטה   צריכים  להיות רק שני  אנשים 

 מהמסע שלהם  היא התחילה להתכופף  בשבילו ,פתאום היא הבינה באמצע  המסע שאם היא לא תתפשר על שלישיה   קובי יפרד ממנה..

אז היא התקפלה והופלה אחרי פרק  אחד היא כבר מנשקת  בנות.

מוכנה לעשות שלישיות .

מה שקרה  שהיא רק נישקה בחורה

 היא קמה  אחכ מדודכת  מעצמה .

 

 אני שמחה  שלקחתי את הרגליים בזמן הנכון ,  מה היה קורה אם היתי פוחדת לאבד את אורן והיתי מתקפלת?

איך היתי מרגישה עם עצמי?

 למה תמיד לבנים יש פנטזיה של ילדים בני 12

 כאילו אורן היה בן 27 והרגשתי שאני יוצאת עם ילד בגן

 

 

אני מתחילה לתהות עם עצמי לאן נגיע?

ואיפה מסתתר הצד הבוגר בכם.

 

ואני מתחילה לתהות איתכן  הבנות לאן נעלם העמוד שידרה שלכם?

למה להתפשר   רק כדי שהגבר שלי יהיה מאושר?

 למה אני לא יכולה להיות מאושרת?

למה אנחנו לא מרגישות שלמות עם עצמנו? ועומודות על זה

 

הרבה שאלות והרבה מחשבות השיאור לי  הפרק הזה

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 29/3/2013 22:39  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חולמנית ב-31/3/2013 15:02
 



לדף הבא
דפים:  

25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)