לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2012

הסטטוס שלי בפייסבוק ושבוע צפוני


 היי לכולם שוב סליחה שלא עדיכנתי כל שבוע שעבר  פשוט לא היה לי רגע דל האמת שאתמול התחלתי לעדכן אבל הרגשתי חסומה

אז נתתי לזה עוד כמה ימים.

 

 

 אני יודעת שאני חייבת לכם עידכון על איך היה בצפת עם ע אז אני פשוט  אתחיל מהתחלה ..

 כמו כן  יום שישי   הלכתי לעיר עם אמא שלי לשבת בבית קפה לאכול ארוחת בוקר  כמו שהבטחתי לה  , אחרי שלא ראיתי אותה כל השבוע

 איך שהגיע הארוחה

 ע שלח לי  מסרון שאמר  שהוא יהרוג אותי אם אני יאחר לאוטובוס היחדי  לצפת  וראיתי שהשעה כבר מאוחרת  אמרתי לאמא שלי אני אסיים את החביתה ואסע היא נורא  נהנתה לשבת איתי סהכ .

 בשעה 12:30  היה אמור לצאת האוטובוס והתחשק לי נורא לעבוד עליו  הוא שלח לי הודעה נו עלית  כבר?

 אמרתי לו שהאטובוס  היה מלא והנהג לא הסכים  לעלות יותר אנשים 

  שחכתי להזכיר את העבודה שהוא היה  באותו זמן בהרצאה מאוד חשובה במכללה , הוא  שלח הודעה אני כבר יוצא ומסביר לך דרך חלופית להגיע

 לא היה לי לב למשוך את זה ואמרתי לו  פשוט תרגע אני בדרך אליך  עלתי לאוטובס  סתם התחשק לי לצחוק איתך טיפה כי אתה נראה לי קצת לחוץ מכל הסיטואציה .

הוא התקשר  אלי  בין לבין לשאול מה אני אוהבת לאכול ומה אני רוצה שיקנה לי  , ואני שומעת בקול שלו שכולו מתנשף . אמרתי לו שלא חשוב   לי שמצידי  הבית  יהיה חורובות העיקר להיות איתו סוף סוף

 הוא אמר  אין מצב אני אספיק הכל והוא  קנה באמת הכל חשוב להזכיר שאם אתם נוסעים לצפת ומיים בטעם תפוחים זה הדבר היחדי שאתם שותים תצידו בבקבוק מבועד מועד :)

 הגעתי לצפת אחרי שלוש  שעות נסיעה  קצת איבדתי את הצפון מרוב התרגשות הוא אמר לי ימינה פניתי שמואלה וקיצר בלאגן עד שראיתי אותו

 הוא בא לאסוף אותי מהתחנה עם הכלב שלו

 ופרח ביד

 באתי להחזיק לו את היד והוא אמר לי  בובי בצפת אסור להחזיק ככה סתם ברחוב בואי נגיע הביתה ותראי מה הכנתי לך

 הגענו הביתה

 הבית היה נקי ומסודר כי הוא  לא הפסיק לנקות עד הרגע שהגעתי

 הוא הראה לי את הנחשה שלו

ועשה לי סיור בבית 

 ואז עצרנו שניה

 המבטים שלנו הצטלבו

והוא נישק אותי נשיקה רכה על השפתים

 לא הרגיש  לי מוזר שאני מנשקת אותו בחזרה 

ולא הרגיש לי מהר מידי 

 כי  בכל זאת באתי אליו בפגשה הראשונה שלנו

 הוא נכנס להתקלח

 ונשארתי לבד עם  הכלב המקסים שלו

נשכבתי כזה על המיטה 

והתחלתי להתרגל לרעיון שזה הצד שלי במיטה

 הוא בא וחיבק אותי הוא זכר איך אני אוהבת להתחבק

דיברנו למה לא היתה לו מערכת יחסים רצינית

 ומה השוני בי

 כי מה אחרי 24 שנה שבנאדם  רגיל לסטוצים הוא רוצה דוקא אותי  בתור משהו רציני..

 התחלנו  להתנשק וזה לא נגמר רק בנשיקה גם נגיעות פה ושם

עד 10  בערב ככה

 ואז החלטנו שניצא לטיול בצפת

 הוא הביא לי את הפליז הצבאי שלו והחליט שזה הפליז שלי עכשיו כשאני אבוא אליו.

 הלכנו ברחובות של צפת בשישי בערב

והרגשתי כיאלו אני האישה שלו  הולכים  זה לצד  זה בלי לגעת אחד בשני 

 מגניבים נשיקה שאף אחד  לא מסתכל ורואה

 אמרתי לו מה  לחרדים   נשואים  אסור להחזיק ידיים ברחוב?

 אז הוא אמר לי  שכן אבל איפה הכיסוי ראש שלי :P

 ואז אמרתי לו ואם אני מאורסת לך

 אז הוא אומר לי  אין לך טבעת נישואין

 ואני תמיד עונדת את הטבעת הנישואין של אמא שלי

 אז אמרתי לו שיש לי דווקא ובבית יש לי עוד איזה 5

 הוא שאל למה יש לי כל כך הרבה

 הסברתי לו שפעם היתי מאורסת כבר  הוא נורא התעניין מה היו הטעיות של האחרים

והוא  עצר אותי בסמטה 

 ואמר לי

הטבעת שאני אקנה לך תהיה הטבעת הכי יפה שיש

חזרנו הביתה והוא אמר לי תהי בנתים בחדר

 אני מכין לך הפתעה

  לקח לו בדיוק 10 דקות למלא את כל המטבח בנרות  ולעשות לי ארוחת ערב  

 הוא  היה מדהים

 ישנו כל הלילה מחובקים

 והסתכלתי עליו ישן 

הוא מדהים

בבוקר קמנו  ישר עם נשיקות וחיבוקים והוא אמר לי הלוואי שזה ישאר ככה כל הזמן ואני אקום איתך כל בוקר ככה 

וחזרנו לישון עד אחת

 באחת קמנו 

והתנפלנו אחד על השני

 וזה קרה מאהבה טהורה 

 ואחרי שזה קרה אמרתי לו אני נשארת עוד לילה  ונשארתי איתו עוד לילה

 חזרתי בבוקר יום ראשון

וביום שני נסעתי לצפון שוב הפעם עם חברות לטיול היה נורא כיף ומרגש וגם היינו במקומות  נורא משמעותייים   מבחינת ההיסוטריה

 כמו האתר הנצחה של אסון המסוקים שנפל לילה  לפני  יום הזיכרון  לחללי  צהל 

 זה היה משמעותי  בעיני לבקר במקום הזה סמוך ליום הזיכרון 

היינו גם בנחל שניר שמסלול שאני ממליצה עליו בחום תראו את  הזרימה שלו בימים האלה


 חזרנו הביתה לפני הצפירה אחותי הגיעה 

והלכנו לטקס כמו בכל שנה 

 עמדנו בצפירה יחד עם כולם 

 יום אחרי זה עבדתי  היה טירוףףףףףףףףףףףףףףףף של לקוחות

 וגם יום אחרי עבדתי היה עוד יותר טירוף של לקוחות

וביום שישי 

אור ועידן הזוג  ששידך בנינו 

 שאל אותי תגידי לו הגיע  הזמן לשנות את הסטטוס בפייסבוק שלך?

 לבמערכת  יחסים?

 אמרתי שלדעתי עוד מוקדם מידי

 היא התעררבה איתי שאם הוא משנה  אז היא מקבלת מה שהיא רוצה עכשיו תחשבו על זה רגע? הוא ישנה למה לו? הוא  היה  כל החיים שלו בסטוצים מה !?  טוב בקיצר

 סיפרתי לו  על ההתערבות המטופשת  הזו והוא אמר שכבר אור סיפרה לו לפניי והוא הולך לשנות להראות לי כמה הוא רציני

 לא יודעת מה איתכם

 אבל אותי זה הפתיע

 סופשבוע הקודם לא ראיתי אותו וזה  גורם לי להתגעגע סופש הזה אני אראה אותו אוף כמה  שאני מתגעגעת אליו  :)

 סורי שחפרתי לכם  היום פשוט  קרה הרבה בשבוע  

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 30/4/2012 09:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-6/7/2012 11:12
 



בספונטניות


 כל השבוע דיברתי עם עידו בצחוק  כזה

  מה יקרה אם אני אבוא אליו בשישי

 כמובן שאצלי זה לא בא בחשבון להשאיר את אמא  שלי לבד  , טוב מפה לשמה

 כל השבוע אני צוחקת על  עידו שאני באה  אני באה לצפת

 אני באה לצפת 

 נו באמת אני באה לצפת

 מסתבר שהאמא המלכה שלי שמעה את זה באחת הלילות

 ואתמול מתקשרת אלי ושואלת אותי :

" סתיו תגידי את נוסעת לצפת סופ"ש?"

 

אני כזה אהמממ   חשבתי על זה

 אבל  לא מה פתאום אני לא אשאיר אותך לבד

 ואז היא אומרת כזה :

 טוב סתיו תקשיבי את לא צרכה להתקע בבית סופש

 בגללי!!

 תסעי לצפת

 ואני כזה מה באמת!?

 היא כן!

 טוב אני מתקשרת לעידו :

 עידו!!!!

 כן?!

 אני באה לצפת תבדוק מתי יש לי אוטובוס מתל אביב!

 באמת!?

 ואני עדיין מעוססת ואומרת כן באמת :) 

  אז אני נוסעת היום לצפת לישון אצלו  הוא תיכנן סופש מהסרטים 

ויהיה לי הכי כיף בעולם

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 20/4/2012 09:05  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבר אזרחית ב-30/4/2012 09:52
 



התיסבוך שלי


 אתמול אחרי העבודה כמובן  עדי התקשרה ואמרה שבא לה להיפגש

 הפעם  מילאתי  רק את תפקיד המקשיבה לא היה לי באמת לתת לה עצה מועילה  :(

 הקשבתי והקשבתי 

 עידו התקשר להגיד  לי לילה טוב , והמשכתי להקשיב

 ולנסות להבין לייעץ אך ללא תועלת

 ושסיימתי את הפגישה עם עדי

 הרגשתי  מועקה

 שלחתי SMS  לעידו ואמרתי לו הלוואי ותהיה ער  עכשיו...

  לא חיכתי 2 דקות והוא התקשר

 

הוא שאל אותי מה קרה?

 והאמת שלא יכולתי להסתיר את זה סיפרתי לו כמעט את כל עלילותי עם  י ושלא    נתתי לאף אחד  צאנס חוץ ממנו ,

 ופשוט הוצאתי  את זה שאולי אני נסחפת טיפה ואאבד את עידו מהר  מידי ..

 אני לא רוצה שזה יקרה

 הוא אמר  שהדבר היחדי שהוא רוצה לעשות עכשיו

 זה לגרום לי להרגיש מה ש  י לא  נתן לי להרגיש 

 הוא רוצה לחבק אותי

 ולנגב  לי את הדמעות 

 להיות פה בשבילי. ומיד לאחר מכן הוא שלח לי  SMS  

" בובי שלי , מי היה מאמין שבלימודים אני אשב ואסתכל על היום בתמונות שלך בייחוד  בסוף התואר , אני לא מסוגל להתרכז  בידיעה שאת שמה עוברת את מה שאת עוברת עם עצמך ..

 אם פעם היו לי מחשבות על סטוצים היום בשבילי זה מושג שרחוק ממני

 כי את לאט לאט  גורמת לי לדעת ולהרגיש מהי אהבה מחדש"..

 

 

האם זה באמת נכון\?

 האם אני מחיית האהבה?

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 18/4/2012 10:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-19/4/2012 19:41
 



לדף הבא
דפים:  

25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)