לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

מה יהיה?


בובי ואני  דיברנו היום  הכל התחיל מזה שאמרתי שלא ישכח לקנות לי את המיים

  ואז הוא התקשר ואמר שהוא צריך להגיע למרכז בסופש  סבתא שלו שוב לא מרגישה טוב והוא חייב ללכת אליה והוא יחזור עד 10  , הקטע הוא שאני צרכה להבין את המצב.

 כי בכל זאת זו סבתא שלו

אבל שוב זה שלושה שבועות שלא יוצא לנו להפגש

 בגללה

 כי אכשהו הוא תמיד מתמרח אצלה.

 אבל אני אוהבת אותו ואני מבינה

 וקבענו שניפגש שבוע הבא 

 והוא יקדיש לי סופש שלם

יש מקום לאופטמיות 

 


 יש לי  שתי ראיונות  עבודה שבוע הבא תאחלו לי בהצלחה כי אני מתחילה להתחרפן  בבית 

 

 

 

שאלת סקר?

 מהו הקו  האדום שלכם  בזוגיות

 

 

השיר היומי :

 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 30/5/2012 23:37  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שקד ב-2/6/2012 15:10
 



ריב קטן עם העבודה שלו + העלאת משכורת לחיילי צהל


בובי היום דיבר איתי בטלפון

ושיחרר את הכלב לחצר שיש לציין שהיא נעולה עם  שער , הכלב  נקרא לו שון 

 אז  שון נבח  ליד הבית של בובי יש דוכן של מוכר מיץ פירות אני לא יודעת כמה הדוכן הזה חוקי אבל לא משנה 

 המוכר מיצים נקרא לו שמשון התגרה  בשון הכלב .

 יש לציין שהוא מתגרה בשון הרבה פעמים  , ולפעמים מאיים על הכלב .

הוזמן למקום משטרה  על  טענה שהכלב מרעיש לבעל הדוכן ומפריע  לו להתרכז  בעבודה.

 מי ישמע כמה צריך להתרכז בלסחוט תפוזים

 שון הכלב שלנו הוא כלב די שקט ואם לא מתגרים בו הוא אפילו לא נובח .

המשטרה הגיעה למקום ואמרה לבובי שיתנו לו דוח כדי להרגיע  את בובי , בובי ישר נפגע וזה די מובן אחרי כל מה שהוא נותן למשטרה בזמנו הפנוי  ומתי שרק הם קוראים לו.

 הסברתי לו  שיפסיק להיות פראייר של כל העולם ,  ויעזוב את המשטרה שלא באמת נותנת לו משהו בחיים .

 הוא אמר שהוא  גם רוצה  את זה  והוא הבין

 הוא  גם ככה עובר אוטוטו  תחנה לדרך חדשה.

בסופו של דבר הסיפור נסגר בלי דוח

 ועם הצעה של בובי לקחת את כל השכנים לערייה ולהלשין על בעל הדוכן הלא  כל כך חוקי ולהגיד שהוא מפריע להם .

 הבנתי שיש מצב שיסגרו לו את הדוכן וזהו.

 ככה ייפתר הבעיות הקטנות האלה.

 למרות שכמה זמן נשאר לו בצפון 4 חודשים בלחץ הוא רוצה לחיות בשלום ובלי פחד שייאמו על שון.


העלאת משוכרת לחיילים

 רק  אני שמתי לב  לזה?

 כל הכבוד

 למרות שזה עבר רק קריאה ראשונה וזה לא בדיוק מעניין את השרי כנסת

אבל אני אומרת שזה נקודה חיובית לזכות הכנסת שלנו

 

 מה אתם חושבים על זה יתממש או לא?

 האמת שאין לי שיר להקדיש לכם  היום

 אז אולי אתם תקדישו לי?

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 30/5/2012 00:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבר אזרחית ב-30/5/2012 22:01
 



זה שיר פרידה


 חח תרגעו אני יודעת  שזה כותרת דרמטית אבל אני ובובי עדין לא נפרדנו

 היום היה לנו אורחת פרידה מהעבודה הבוס שלי ערך לי היה נורא כיף

היה מלא אוכל

 ובסופו של דבר

 הם הכינו לי עוגה

 מבצק סוכר עם הדמות שלי מתוקים או לא?

אז אני נפרדת מתקופת המעודפת

 נורא עם חיוך.


לבובי יש תתקופות  האלה באמצע שבוע שהוא נעלם בלי התראות , לא עונה לטלפונים  לא עונה להודעות בפייסבוק

 ודיברתי איתו על זה

 אבל אחרי כמה פעמים שאני מדברת איתו על נושא אני מרגישה חופרת ומעיקה

 הסברתי לו היום מצידי תעלם לכמה זמן שתרצה

 אבל תודיע לפני

 שלא תוכל לדבר אל תיתן לי לחפש אחריך

נקווה שהוא ההבין לילט 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 29/5/2012 00:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבר אזרחית ב-29/5/2012 16:29
 



לדף הבא
דפים:  

25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)