לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

הנפש התאומה


 לכל  בנאדם יש נפש  תאומה ככה אני מרגישה.

 אני את שלי פגשתי תאמינו  או לא פה בבלוג, שלי.

אז מאיה היא  נערה מתוקה קטנה ממני   אבל כל כך בוגרת ואיכותית.

 

אנחנו חולקות את אותם הדברים ביחד , בעיקר סיפורי בנים כמו שתי רכלניות.

כל היום בווצאפ  מרכלות  ומדברות.

 יש לי איתה שפה שונה

 שפת בנות  פקאצית במקצת

 אבל  היא באמת חברה טובה ותומכת.

 

מחר קבענו לנו  דייט  ( לא בכוונה  רומנטית , אנחנו לא לסביות *), לי  ולה האמת זו פעם ראשונה שאני נפגשת עם מישיהי מהבלוגים.

 זה יכול להיות נחמד.

 שתי בנות יוצאות לבר תל אביבי שכל היום הן רק צוחקות ומחייכות.

 

 

הכי  הזוי שהיום היא  יצאה ,

ואני בדיוק  חזרתי מדיזינגוף   היא יצאה עם חברה 

  התיעעצנו איזה לק  היא תשים ,  מה עדיף עם מסקרה או בלי 

 מה השמלה שהיא תשים

  ואיזה שרשרת  ואז החלטנו  כמו איזה שתי צפיות שב10 לחודש אנחנו יוצאות למסע שופניג מטורף.

 כל כך טוב  לי שיש לי אותה

 אם את קוראת את זה

 תדעי שאת אחותי התאומה

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 25/5/2013 01:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מחברת המסע ב-26/5/2013 17:19
 



נעלמת שכמותי


אני  אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל לכתוב ,

 קרו  כל כך הרבה דברים.

 בעיקר ויתור על זוגיות נכון לרגע  זה,  הרשמה ללימודים  וחיפוש עבודה חדשה.

 

 

הבהרתי לבובי  ואורן  שהיו  מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחיים שלי , אבל אני לא חוזרת אחורה אני מחפשת את הדרך  שלי להתקדם.

 בובי   רצה  להפגש

 וגם אורן 

 משום מה  אני לא נשכחת מהם .

 אבל אני בחרתי להמשיך את זה לבד.

בלי גבר.

   אפשהו אפילו  ויתרתי על ההזדמנות שלי להתאהב  זה לא מתאים לי עכשיו, לתוכניות שלי לעתיד.

 לעומת זאת חברות שלי   עם בני זוג  ע התחילה לצאת עם מישהו חדש  ומנסה לשכנע אותי  להענות לחיזורים של כל כך הרבה גברים

 פשווט  בא לי להשאר רווקה לנצח

רגועה 

 ושלווה

:)

  שיהיה לנו חג  שמח 

 קוראי ישראבלוג

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 14/5/2013 23:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mr. Complicated ב-22/5/2013 05:09
 





25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)