לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2014

צהל צהל כבר באים רות סוף למילואים


 אני לא נוהגת לעדכןפה  לאחרונה  בכמותת שהייתי  נוהגת לעדכן בגלל עומסים בלימודים ובעבודה.

 לפני חודש בערך קראו לי למילואים  הודעתי  לעבודה  שאני לא מגיעה באותם תאריכים כי אני במילואים , האמת  שלא התרגשתי כי ידעתי שאני לבד ראשון שעבר התייצבתי  שמה במחנה שקבעו  עלינו על מדים.  הגענו לעוד  מחנה  עברנו  הרצאות הגענו  לעוד מחנה  שממש לא היה מסודר מבחינה לוגיסטית   מצאו לנו מקום לישון   ישנו . קמנו לארוחת בוקר   שלא היתה כמובן  עברנו עוד יום של הרצאות  כאב לי נורא הבדידות שהייתי בה  משום מה לא הצלחתי  להתחבר  שמה  כמעט לאף אחד.

 אפילו  הרגשתי יחסית מנודה   דבר שהרבה זמן לא היה לי ..

 היה לנו תרגיל ביום שלישי  ורביעי  וברביעי שיחררו אותנו

 לבסוף

 חזרתי עם ידיד  שכן היה  איתי  בחלק מהזמן, הוא החזיר אותי לראש העין  ומשמה תפסתי רכבת שמחתי כל כך לחזור 

 בעבודה  ובבית שמחו לראות אותי

 אבל מה שהלחיץ  אותי פתאום  זה איך אני לא מתחברת לאנשים?

 ממתי נהייתי ביישנית או חסרת ביטחון 

  זה נושא שמטריד אותי   מאז שחזרתי 

 פינקתי את עצמי בקניות 

 כמה טוב שבאתי הביתה

 כמה טוב לראות אותי שוב

 כמה טוב לחזור למציאות

  למציאות האהבה

  למציאות הקבלה

 

 אתמול נפגשתי עם מאיה  האמת שהייתי ממש עייפה אבל הרבה זמן לא יצא לי לראות אותה דיברנו  על מה שקורה  לה  בחיים על הקונפליקטים שהיא נמצאת .

 היה  נחמד  להשלים פערים 

 

 נרשמתי לסימסטר קיץ  לקחתי את השולחה של תל אביב  שגם אוכל ללמוד וגם  לעבוד באותו היום מקוה שיצא לי טוב עד כאן בנתים

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 3/5/2014 08:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Itay.. ב-29/6/2014 21:57
 





25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)