לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

שוב פעם לבד


הפעם אני לא מתכוונת לבחינה זוגית,   כידוע לכם  ברגע שעברתי דירה  גם השתנה לי קצת הפן החברתי מתמיד להיות עם חברות  נהיתי  עכשיו שאני עם חברות שלי פעם בשבוע וזה גם בקושי.

  מה גם שאני לבד בדירה ,   באמצע שבוע .

באמצע שבוע האמת לא מפריע לי לחזור לדירה , ולהיות בראש שקט אבל  מה שכן יוצרת אצלי ציפייה שאני  לא אהיה לבד בסופשבוע ,

 אבל כל סופשבוע אמא שלי מחליטה שברגע שהיא עברה למרכז החיים החברתיים שלה נפתחו , ושיש לה ילדים מספיק  גדולים  אני הכי קטנה בת 21 :)...

ומחליטה שאין לה למה לבוא לדירה , אלא ללכת לאירועים החברתיים שלה.

וככה יוצא מצב שאני נשארת גם מרוחקת מהחברות ,וגם מרחוקת מהמשפחה  לא שהמשפחה בוחרת להיות פה. 

 אני מגדירה את עצמי כילדה נוחה שלא תראה מה שיש  לה בפנים  אבל כן אמרתי כבר כמה פעמים שאני לא מוכנה להיות לבד.

 ושגם ככה קשה לי כל המעבר הזה.

 

 

ע - הידיד הכי טוב שלי אמר שבשמחה הוא היה בא רק חברה שלו באה מהצפון והם  הרבה זמן לא הייו ביחד.

 

עירית החברה הכי טובה שלי  אחותה התחתנה אתמול אז היא עסוקה

 

וכל השאר אינם חשובים בעיני

 

 הרחקתי את כל הבנים שקירקרו סביבי הם לא בשבילי  הם לא גברים בעיני  ,   שמקרקרים סביבי בלי סוף

 

 

אוף אלוהים באמת אני מאמינה בך לא כמו ילדה סתומה , או דבר כזה..  אבל אני מאמינה שיש  משהו למעלה  אז למה כל שבת אני לבד?

הרי אני לא עושה  דברים רעים 

אני סהכ יושבת וממתינה ללא נודע

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 31/8/2012 14:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-31/8/2012 19:32
 



שישי בבוקר


בוקר שישי קפה

 כל החולנות פתוחים המטה  התרגלה אלי

 ואני אליה

 לבד

  מתרגלת ללבד  אתמול הבנתי שכנראה אני הבעיתית פה

 אני מוקפת גברים ,

יש גבר שקוראים לו אושרי הוא אובסבבי מידי לטעמי

 יש גבר שקוראים לי עמית הוא פלרטטן מידי לטעמי

יש גבר שאני איתו בקשר שני  שקוראים לו ניב והוא עדיין מפנטז עלי במיטה.

שלושה גברים ושום דבר חיובי אני לא מוצאת בהם.

 אז אמשיך לישון לבד לבנתיים , אם יציעו לי סקס ואני לא אפחד בכלל אני לא יודעת להסביר את הפחד שלי מסטוצים 

 אבל גם את זה אני צריכה לפעמים

 אני חודשיים בלי סקס או משהו כזה.

 והאמת שאני מרגישה שזה נהיה חסר 


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 31/8/2012 07:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוקטור. ב-31/8/2012 09:47
 



נהיתה לי קשה המשימה שהצבתי לעצמי


ערב טוב לכם או לילה טוב מה שבא לכם להחליט  כמו שרובכם יודעים בימים האחרונים  בעקבות ספר שאני קוראת נתתי לעצמי  משימה לכתוב חמישה דברים טובים שקרו לי היום.

מיום ליום זה נהיה לי יותר קשה,   כי לא קורים לי באמת דברים רלוונטים בעבודה.

או אחריה   נכון לרגע זה

 אך בכל מקרה אנסה.

 

 

1 ) היום ישבתי עם הצוות שלי בעבודה בקושי עליתי מול האחראים ,  והיתי משכנעת מספיק   לא העברתי שום שיחה לאחראים ,  ואני באזשהו מקום גאה בעצמי ככה.

 

2 )ואוו  זה באמת קשה,  שתדעו לכם היום הוצאתי למישהו מבחוץ שבובי  בגד בי  לחברה  היתי שלמה עם זה ו וולא  הרגשתי חשיבות מסיומת.

 

3) באזשהו מקום שיטחי  אני שמחה שאיתי שגב ניצח בהשרדות  תמיד היתה לי פינה חמה אליו בלב והיתה תקופה בילדות שאפילו היתי  דלוקה עליו.

אבל גם לענת היה מגיע לא?!\

 

 

4)יש שלושה  גברים שמענינים אותי קצת ,  וקשה לעניין אותי באשזשהי  צורה ואני מחזיקה את כולם על אש קטנה אומרת לכל אחד שאני לא מתחיבת לו למשהו הוא יכול להמשיך לחפש  כי כמובן אין גבר  מבנהם שלא יכול לא להחמיא לי כמה שאני יפה ומה שאני מוכשרת וחכמה ואני שונאת חנפנים .

אני צריכה לעבוד קשה כדי לקבל את התואר הזה

 

5) ואחרון  אחותי באה היום לדירה  טיפה הרגשתי לא לבד  , אך בכל זאת הולכת לישון לבד אני שמחה שיש לה את הפרטנר והבן זוג שלה  הוא  בנאדם טוב

 ואוהב ומעניק  אבל לפעמים אני חושבת שהיא מוותרת על עצמה בשבילו

 

 

 עד כאן לילה טוב לכם אנשים .

 עושה לי טוב התגובות שלכם לאחרונה  

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 29/8/2012 23:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חולמנית ב-30/8/2012 10:24
 



לדף הבא
דפים:  

25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)