לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

פשוט לא טובה בזה


 כנראה שבלהיות  חברה או ידידה אני פשוט לא טובה  בזה , אתמול עידן  התקשר אלי  אמר לי כמה כואב לו שאם הוא לא מתקשר אני  לא מתקשרת.
  הוא   הוסיף גם שאני לא מספיק פתוחה 
 שהוא  שם לב לפי  הקול שלי שמשהו לא בסדר כי בכל זאת אנחנו הידידים הכי טובים 7 שנים  , אבל  אני עוצרת את עצמי  כמו תמיד ..

אחכ   אם זה לא הספיק נכנסתי לבלוג של חגית ,  שמה היה כתוב כמה אני מאכזבת  אך עדיין יש אהבה , 
 ונכון הם צודקים

כל מה שעברתי בחיים שלי   סגר אותי אטם אותי
 הרתיע אותי.


אני כל כך רחוקה מכולם .


 בא לי רק  להיות  בעבודה לבד היום
 מקווה שזה יסתדר אכשהו 

שיהיה לנו יום טוב
נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 15/8/2013 12:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-16/8/2013 10:40
 



תעשי ותלכי תלמדי


מצפים ממני כל כך הרבה בזמן האחרון  ,  בעבודה אני חושבת שהיום הגעתי למסקנה שאני נשארת רק בגלל שכל כך טוב לי עם חברות שלי מהעבודה.

 המשוכרת לא משהו בכלל , ואני בקושי מצליחה לחסוך.

 אבל טוב לי  ביום יום להכנס לראות את חגית  ורווית.

 אבל גם שמה  יש מערכת צפיה ,  שאני אעמוד בה ,  כנראה שאני מוכיחה תעצמי  כחברה  לא ממש טובה , אז אולי עדיף שאתפוס מרחק.

ואתחיל לחפש עבודה חדשה.

 

רע לי כל כך 

 שאני  רק מחפשת כל פעם הזדמנות לברוח מהמציאות.

הציפייה הזו

 הורסת  אותי

 הגב שלי כבר כואב הראש מלא מחשבות

 והכי כואב שאני גם לא מצליחה להתטא   כפים  ס' .

 

 

נ.ב

 אני חושבת שלכבד את חגית אני לא אכנס   יותר לבלוג שלה , נראה לי  לא מתאים כל כך 

 לקרוא את הדברים האישיים האלה 

 ואולי  היא מרגישה לא נעים  להפתח  וזה.


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 14/8/2013 21:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-15/8/2013 08:25
 



ים וכיף


 מאיה  הציעה שניפגש השבוע באמצע שבוע כי סופש קודם היא לא יכלה להפגש , משפחה או משהו באה לבקר  בארץ.

קבענו בשלוותא ב8 האוטבוס  אומנם איחר לי  אז  דיחנו ל8 ורבע ושתינו הגענו בול בשמונה ורבע נכנסנו לשלוותא מאיה הזמינה כרגיל  אדממה  ואני טוסט .

 שתיתי קצת מוחיטו

 אכשהו חילקנו לכל אחד  כוכבים    על מה שהוא לבש.

  נכנסנו למצב  כפית

 ואז

 הגיחו להם

 מלאכי המוות!

  שתי גברים יושבים על הבר

 עם חולצה שחורה לא מפסיקים להסתכל עלינו.

 כל פעם  שרציתי  שיסתכלו הוצאתי את השפתון ומרחתי על השפתיים

 היה נחמד

 

קבעתי עם מאיה לאמץ את המקום הזה

 וללכת לשמה לפחות פעם בשבוע באמצע שבוע

 

 מקום לסופש

 כבר נמצא היה כיף אדיר אני שמחה שיצאתי  להתאוורר  קצת

 

 


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 14/8/2013 00:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-14/8/2013 21:28
 



לדף הבא
דפים:  

25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)