לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it's my life


הנעורים הם המחלה שרק הזמן יכול לרפא......


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

חברה מחליפה


היא נראת כזו גבוה לא מידי רזה,

שערה חלק עיניה השחורות זו היא,

לא יותר יפה מימני, זאת היא שמחליפה אותי,

מחליפה אותי איתך,שמנשקת אותך במקומי,

שמחבקת ומלטפת בדיוק כמוני,

זאת היא שעכשיו אתה אוהב,

שמחבק ומפנק במקומי.

היא שגורמת לי לקנאות ללא גבולות,

שעכשיו מתעוררת לצידך בבוקר, רוקמת איתך חלומות.

מחליפה את מקומי במיטתך הגדולה.

לך לוחשת ומלטפת במקומי,

מקשיבה לסודותך יודעת כל מה שקשור אליך.

עכשיו אתם עוברים ברחוב מחובקים נראים מאוהבים, כך כולם מספרים,

כמו שהיינו אז אני זוכרת בתקופה שלנו.

זאת היא, היא לקחה את הפינה שלי בך,

שחטפה את התשוקה שלך מימני,

שגרמה לי להזיל את דימעות האהבה בטעם של אכזבה.

זאת היא שקרעה את ליבי מליבך,

זאת שמקומי יושבת לידך ומסתכלת בפנייך,

מתרגשת אל מול עייניך הכחולות לוחשת לשפתותיך הרכות.

אל תהיה כזה תמים זאת היא , אני זוכרת מעצמי.

זאת היא שלקחת אותך מהלב שלי, שלי ושלך.

מי זאת שלקחה סיכוי שעוד נאהב זאת שבמקומי עכשיו.

מי שמוחקת אותי מליבך בלי רגש של אשמה.

זאת היא שבשבילך היא כמעט כבר אני ,

זאת היא שגרמה שלא תהיה שלי.

היא, שתפסה את המקום שלי בלב שלך,

כי עכשיו אתה כבר לא איתי כמו שהבטחת,

מצאת לך מישהי אחרת לאהוב וזו לא אני....

נכתב על ידי טינקרבל* , 7/2/2008 11:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  טינקרבל*

בת: 37

תמונה




1,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטינקרבל* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טינקרבל* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)