לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מותק של בלוג


הכוללללללללללללללללללללללללללללללל

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 286746333 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

צחוק ועוד צחוק


היי קרה לכם פעם שאתם באים לבאולינג עם הכיתה שלכם ואז ילדה קטנה באה אומרת לך " זה שלנו לכו מפה ביי לא צריך אותכם"

לא זה קרה אני פשוט הייתי בשוק איך שילדה קטנה מדברת אלי אני באה אומרת את זה לחברה שלי בסדר הילדה הולכת אבל אחרי כמה דקות היא  שוב חוזרת!

אני הייתי בשוק!

                                                                                                                                                                     

אצל ילדים קטנים הכיתה הכי מעצבנת זה כיתה א' למה?

בכיתה א' ילדים לא יודעים כולם! באים משגעים לך ת'שכל אני מכירה ילדה אחת בכיתה א' כול היום מדברת על מה היא עשתה בבית הספר!עזבי אותי בחייך 5 בצהריים תני קצת לנוח מבית הספר !

                                                                                                                                                                    

אתם יודעים ..יש את הילדים האלה אומרים לך " הי שמעי פתחתי אתר חדש אני אשלח לך אותו היום באיסקיו" בסדר סבבה

שולחת לי את האתר יש שם עמוד אחד..בסדר מבינה..אחרי חודשיים נכנסת לאתר עדין אותו דבר ..אני שואלת אותה למה את לא מעדכנת את האתר שלך?! אומרת לי" היה לי מלא מבחנים...עמוס" אני אומרת " אני איתך בכיתה מפגרת לא היה לנו מבחן כבר חודשיים שלמים!

                                                                                                                                                                   

היי יש לכם קטעים מצחיקים שאתם רוצים שיהיה בבלוג ??? שלחו לי אותו ואני כבר אפרסם אותו:)

ביייייייייייייייייייייייי

נכתב על ידי , 23/11/2005 19:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



50
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*לד!נת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *לד!נת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)