לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reflection



כינוי:  סופי הקטנה

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008


עכדון של התקופה האחרונה:

תאריך גיוס:22.7.08

טירונות שבועעים וחצי - יש

חברים קרובים מהטירונות - 3

קורס הכש"מ שלב א' - יש

שרוך ירוק של פיקוד והדרכה אחד- יש

מקצוע: מכ"ית במכללה הטכנולוגית של חיל החימוש

כיתה: י"א 1

התרגשות לקראת תחילת הלימודים- יש

מספר אנשים טובים בסגל- המון

ניצול סופ"שים באופן כללי: 95%

כמות אפטרים בשבוע: 3

 

בקיצור, הכל מצוין מנסה לחשוב איך לתת את המירב מעצמי לחניכים, פעילויות והדרכות רצות לי בראש- אניחושבת שזאת הדרך הכי טובה בעולם לתת למדינה הקטנה והמתוסבכת שלי תרומה מעצמי- דרך הילדים.

 

ובקצה השני של חיי, כתיבה:

 

" אתה שם, אני יודעת שכן

אני נמצאת עכשיו בקצה הרחוק

בקצה הנידך של המחשבות שלי

קצה שאיש איננו מכיר מלבדך

אתה שם, גם כשאני רוצה שתעלם

הנוחכות שלך חזקה מכל מה שאי פעם הכרתי

אין צורך במילים

אין צורך במבטים

אתה פשוט נוכח- וזה מה שעושה את ההבדל

 

אתה

מחכה

לשניה הזאת שבה הכל נעלם

לרגע הזה שבו לשום דבר אין משמעות גדולה מידי

באותו הרגע המיוחל אתה האדם הכי שלווה בעולם

הכל מתפוגג לנגד עינך

אפילו לנוחכות אין משמעות

 

אתה שוכב על הגב ומביט לשמיים

מזכיר לעצמך שזאת רק שאלה של זמן...."

 

(דברים שנכתבו למגירה)

 

שיהיה שבוע מצוין , נצח הקטנה.

נכתב על ידי סופי הקטנה , 28/8/2008 23:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,169

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופי הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופי הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)