לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם כי החסה הזאת כבר עשתה לי שחור בעיניים X____x


OK, maybe it was me :O

Avatarכינוי:  עמית P:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

When No Tears Has Left Inside.


Now it's all gone

No tears has left inside

You are standing here

?decide for me if am I right

God knows what I feel

Now I have got to do the move

For the good

For the bad

.because that situation makes me said

 

And even though it hurts inside

Each day is getting heavier on my mind

I wish it was so easy and I could say

"stop"

.but I can't and that's so fucked up

 

Feel so empty

Have got nothing left inside

After I have tried to get you out of my mind

Now I feel like I need to hide

.and read a broken heart guide

 

 

I LOVE YOU Cutie

.Remember that

3>

נכתב על ידי עמית P: , 22/3/2009 20:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון טיפשי כי משעמם וננהבננהP:


שלוש להקות אהובות עלי: (לכרגע כי זה תמיד משתנה)

1. 3 days grace

2. apocalyptica

3. Nightingale

 

שלוש חיות מחמד שהיו לי:

1. תוכים [סילבסטר טוויטי וסופי, לכו תבינוO0]

2. סנופקין [ג'וני] הארנב הסקס!

3. חילזון כשהייתי בת 5?

 

שלוש חיות מחמד שהייתי רוצה: 

1. גונדל!!!

2. פוני..?

3. צ'יוואוואה [סתם כי השם מגניב..]

 

שלושה דברים שהייתי רוצה לעשות טוב יותר:

1. להבין אנשים יותר טוב

2. להשקיע במה שחשוב לי..

3. לדעת לנגן בגיטרה כמו בנאדם..? XD

 

שלושה דברים שאני מאושרת שיש לי אותם:

1. אנשים טובים מסביבי^^

2.החדר שלי*___*

3.ציורD:

 

שלושה דברים שהייתי רוצה שיקרו בשבוע הקרוב:

1.לעבור את המבחן במת' בהצלחה

2. שאנשים מסויימים יבואו לפה XD

3. לנסוע על הסקייט המעפן שליP:

 

שלוש מילים שממש מצחיקות אותי:

1. שוש שוש את לא בעסק..O0

2. מעוכי^__^  .____.

3. פחוס XD

 

שלושה מאכלים שלא אסתדר בלעדיהם:

1. שוקולדD:

2. בשרD:

3. תפוזים^__^

 

שלושה חפצים שהייתי לוקחת לאי בודד:

1. הרבה הרבה דפים, עפרונות, טושים, צבעים, חוברות צביעה חח...

2. מחשב נייד^^ [עם אינטרנטP:]

3. מצית..

 

שלושה דברים שיכולים לרגום לי טוב כשרע לי:

1. חיבוקים[:

2.מוזיקה

3. שמישו אומר "אני אוהב אותך"

 

שלוש תכונות שאני אוהבת באנשים :

1.אנשים אוהבים^^

2.כנות..

3.טאמבליות *_______*

 

שלוש תכונות שיש לי שהייתי משנה :

1.אי רצון לסיים דברים שנראים קצת קשים

2.ביישנות =\

3.וחוצמזה אני מושלמת^^  חח סתם פשוט לא עולה לי:O

 

שלושה דברים שאני רוצה לעשות עד המוות :

1.להיות מאוהבת><

2.לעשות משו שיגרום לאנשים לזכור אותי אחרי שאני ימות..

3.להפוך לאדם שאוהב את כל מה שסביבו^^

נכתב על ידי עמית P: , 19/3/2009 17:31  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,189
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעמית P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עמית P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)