לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של חתולה


מיאוווווו?!

Avatarכינוי:  ~*BlAcK cAt~*

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

מישושי שלי אני מתה עליךךךך D:


טוב אז ככה... אני מתה עליו הכי בעולםםםםםם ((: אני כבר לא יודעת מה יש לי...  אני מאושרת מהרגיללל... החברות שלי כבר מתחילות להגיד שאני מאוהבת.. אבל אני? לא יודעת מה אני מרגישה... לפי דעתי הוא אוהב אותי.. הוא קנאי טיפה אבל הוא אוהב... הוא חוזר מטבריה היום , ומחר הוא עושה מסיבה אצלו בבית עם החברים כי ההורים שלו בחו"ל ואמר שיהיה משהו חסר ויהיה לו משעמם...אז הוא ביקש שאני אנחש מה יהיה חסר לו.. אז סתם זרקתי לו ,, תהיה חסרה לך מישהי.." אז הוא אמר לי , "מה זה מישהי?! את תהיי חסרה לי ולא מישהי..." הוא רוצה שאני אהיה איתו... =]]] אבל לי.. זה לא מסתדר... אני לא יוכל ללכת והוא יודע את זה... בכל מקרה אני והוא עוד ניפגש... העיקר שהוא אוהב ... =]]]

אז מישושי זה השם החדש שלו D: הוא קורא לי מישוש ואני קוראת לו מישושי חמוד לא?..

אתמול דיברנו שעה בפלא' והוא היה הכי חמוד והכי מקסים בעולםםם... אין אני כ"כ מתה עליווו... מקודם הוא שלח לי אסמס ככה הוא רשם:

 

"מאמי שלי אני כנראה עובד בערב...=//

נדבר כבר מת עלייך מישוש שלי! "

 

חמוד לא? בכל מקרה בשבילי הוא מקסים... ואולי באמת יצא מזה משהו... אני כ"כ רוצה לראות אותו ומתגעגעת אליו...

 

אז מישושי שלי... יש לי רק דבר אחד להגיד לך... אני מתה עליךךךך 333>

 


 וזו אני (:      

 

גיבווו


 

נכתב על ידי ~*BlAcK cAt~* , 24/7/2008 14:17  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~*BlAcK cAt~* ב-29/7/2008 20:30
 



היי לאחר המון המון חודשים ללא עדכון ^^


טוב אז ככה... הבלוג לא מתעדכן וכמובן שמתם לב לזה כבר אני ממש מצטערת אבל פשוט לא הולך לי עם העדכונים המון מחשבות המון בלאגנים... עדיין יש את אותם הספקות ואותם הרגשות שהיו קודם אבל איתם נדחפו עוד כמה.. רגשות לא ברורים , משהו שונה , אחר... אני לא יודעת מה אני מרגישה אליו הוא שונה.. אני מרגישה שהוא אוהב , במילים שלו , ביחס , בכתיבה אבל משהו עוצר אותי.. אני לא יודעת אם אני יכולה להמשיך ככה בזמן שאני לא יודעת מה הוא חושב עליי.. הוא רוצה קשר איתי או שכל פעם כשהוא אומר שהוא , מת עליי " או " שרוף עלייך ".. האם הוא באמת מתכוון לזה?...

הוא לא שקרן... הוא כמו שאמרתי.. פשוט שונה... הוא אומר המון דברים והוא הכי חמוד בעולםםם אבל האם אני יכולה לסמוך עליו שהוא אמיתי איתי ואומר את האמת ואת מה שהוא מרגיש? אני חושבת שכן.. אבל לא בטוחה...

היום הוא בנסיעה עם החברים שלו לטבריה ואמר שהוא יתגעגע וכל יום הוא יתחבר מהפלא' לאיסי בשבילי והוא מקווה שאני אהיה שם בשבילו... זאת אומרת שהוא רוצה לדבר איתי ושהוא רוצה לסמוך עליי שאני לא אאכזב אותו? אני צודקת? אוףף אני כזו מבולבלת.. אני ממש לא יודעת מה אני מרגישה.. ובנוסף לכל הבלאגן הזה יש עוד כמה מהצד שנותנים לעצמם הרגשה שיש להם סיכוי איתי כשבעצם אני לא יודעת מה אני רוצה.. אני לא רוצה לפגוע בהם.. הם ממש חמודים ומתייחסים אליי הכי יפה בעולם אבל נראה לי שאני צריכה להסדיר עם כל אחד מהם מה אני מרגישה וחושבת לגבי כל זה.. נקווה שנשאר עדיין ידידים כי אני לארוצה לאבד אותם...

 

תגיבו אם בא לכם.. זה ממש יעזור לי... אוהבת המון ומקווה להמשיך לעדכן בקרוב (:

ועוד שאלה קטנה שעלתה לי.. האם כשמישהו אומר שהוא רוצה לנשק אותך.. זה אומר שהוא אוהב? =//

הוא אמר לי.. הוא אמר לי שהוא מעדיף אותי... מעדיף אותי על פני כולן , הוא התקשר אליי אתמול ואני מרגישה שהוא אוהב אבל האם זה נכון? איך אני אמורה לדעת? מה להגיד?

 

ספיר ^^

נכתב על ידי ~*BlAcK cAt~* , 21/7/2008 17:14  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~*BlAcK cAt~* ב-23/7/2008 16:19
 





4,806
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*BlAcK cAt~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*BlAcK cAt~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)