לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's brighter than sunshine...



Avatarכינוי:  מור.....

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009




לא יודעת איך לומר לך,

מילים לא אומרות מהום....

אני עוד סתם ילדה ששרה לך..

שירים שלא יגידו כלום.

 

מאמוש... סתם משהו קטן וטוב שיהיה לך למזכרת ממני...

אני אוהבת אותך לא יותר מידי כן? בכל זאת יש לי עוד דברים לעסוק בהם חוץ ממך!

(סתםםם אהובתי)

 

גם כשעצוב לך רע וכואב אם את זקוקה לי... את יכולה להתקשר אלי יש לך את המספר שלי... לא במוצ"ש...

סתם בואי נהייה רצינים.. למרות שאת כבר יודעת שאני לא יודעת לבטא את אהבתי וכשזה קורה זה מקסימום 5 דקות! (מה זה אומר על המינימום?!)

אז תודה לך... כיף לי שאת פה.

בכלל כיף לי שיש לי חברות כמו וכמו שאר הבנות המדהימות כי זכיתי.

 

אז אם היתחשק לך פתאום באמצע היום לפרוש ידיים ולחבק אותי את מוזמנת..

אני אוהבת אותך ממש!

שתדעי לך שגם האנשים הכי חזקים עומדים מול קשיים זמנים... המוותרים אינם מצליחים, המצליחים אינם מוותרים וכמו שאומרת חלי

קל לנו לשכוח כמה היה לנו קשה בהתחלה, לפני שעשינו את השינוי.. זה לא משהו שמלווה רק לדיאטה זה משהו שמוולה לחיים..

מאחלת לך את האושר שבעולם ואת ההצלחה והשלווה.

תדעי ותלמדי להבדיל בין הטוב לרע...

אני תמיד אהיה שם בשבילך.. ותזכרי שאם בחתונה שלך אני לא השושבינה הראשית אין לנו בכלל על מה לדבר אז שקלי מעשים.

אני אתחתן איתו בבוא הימים.

 

לנצח שלך,

נוי.

 

 

 

 

 

 

                                                   

 

 

נכתב על ידי מור..... , 2/2/2009 19:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוי בבלוג של מור ב-2/2/2009 19:54
 





8,515

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למור..... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מור..... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)