לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה קורה שדת ומשיכה נפגשים..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


עברה כמעט שנה..אולי אפילו יותר..

אולי מתוך בריחה, אולי סתם מתוך יאוש, לא נכנסתי לכתו ביותר מידי.. כנראה באיזשהו מקום הרגשתי שאין טעם..

מידי פעם קיבלתי תגובות למייל, כל מיני בקשות להצטרפות לטבעות וכדומה.. אבל אני, שנרשמתי לראשונה לטובת פריקת העול ולא לטובת השארות תמידית, התעלמתי מהכל והמשכתי בחיי..

ופתאום.. אולי לאור תקופת המבחנים (הילד התחיל ללמוד.. אין מה לעשות), חיפשתי תירוץ לברוח מהחומר ונכנסתי.. וקראתי... קצת חייכתי על עצמי, איך הדברים השתנו בתקופה שברחתי..

ופתאום האצבעות מתחילות לזוז.. ואנימתחיל לכתוב.. לא יודע מה, אבל נראה מה ייצא..

 

אז יש חברה.. כבר מעל חצי שנה..

כן, חברה.. בחורה..

ואני אוהב אותה נורא.. וכיף לנו, וטוב.

ועדיין, למרות הכל, נכנס לרשת, לאותם אתרים שהשתיקה יפה להם.. מרגיש בוגד, רע עם עצמי, אבל היצר עושה את שלו..

מצחיק, אבל נראה כי למרות אהבתי הגדולה אליה, עדיין המשיכה הפיזית היא לבנים.. וכ"כ רע עם זה..

ובנתיים, הפייסבוק נכנס לחיינו.. ואיתו קשרים עם אותם מערכות יחסים שרוצה לשכוח..

ופתאום מתברר כי אותו הבחור שאיתו הייתי בקשר של שנה יצא לו מהארון, וחי עם חבר..  ואינ קצת מקנא, אבל גם שמח בשבילו שעשה את הצעד..

 

אני לא רוצה לחיות את החיים שלי ככה, לשקר לאנשים שאני אוהב, וחיות בשקר אחד גדול

אבל מצד שני, אני לא רוצה לצאת מהארון, לא סגור על עצמי.. רוצה את החיים הפשוטים.. אישה אוהבת, עבודה טובה, ילדים, בית עם גינה וכלב..

מה עושים?! שאלה טובה..

 

יש רעיונות?

 

 

נכתב על ידי , 27/1/2008 11:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליואב ולבד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יואב ולבד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)