לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי הזיז את הדגדגן שלי?

רותי שרמוטי היתה: מאוננת כפייתית. גרפומנית מתלמדת. קלפטומנית חובבת. מתנשפת טלפונית נלהבת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2002

הידעתם? רותי בגימטריה זה 666 (*)



(* האמת שלא, כלומר כמעט, אבל חבל לקלקל סיפור טוב).

פעם רותי יצאה עם מקובל. המקובל מכפר אז"ל. הוא היה מאוד פולפולרי, ואתם יודעים איך זה בפולפולריות: יש את אלה שנולדים עם זה. יש את אלה שצריכים להתאמץ, ויש את אלה שגם אם יתאמצו כל החיים - הכי קרוב שלהם לקבלה יהיה אם יילכו על קריירה ברעיית חשבון. יותר ריווחי מרעיית כבשים. אבל פחות פסטורלי.


אז המקובל מכפר אז"ל עשה את המתמטיקה, סליחה, את הגימטריה, ונבהל. אחר כך הוא התעקש לקרוא לה "רות". וזו, רבותי, היתה טעות. אל תנסו אף פעם לשנות את רותי ש'. המקובל הלך בדרך כל בשר, כלומר, רותי מחקה את הסלולרי שלו מהסלולרי שלה וסיננה אותו שלושה שבועות, עד שנקלט (בתור מקובל הוא היה צריך להבין את הדרש הרבה יותר מהר, לא? מצד שני, בתור מקובל, הוא נורא אהב להזדיין עם רותי בפרדסים)

לרותי יש סטנדרטים מאוד גבוהים לגבי האנשים שהיא מקבלת אצלה בחיים בכלל, ואצלה בכוס בפרט. ZERO TOLERANCE להתנהגויות של טרור גברי. ומה עושים כשצריך להיפטר ממישהו? פעם זה היה פשוט, היו מסדרים לו שלמת בטון ומלט ומשכיבים אותו לישון עם הדגים. אבל רותי ש', למרות ה-666, היא שרמוטה רודפת שלום וגם פציפיסטית.
בראשית היה התקן: לא התקן תוך רחמי. ה-תקן. 300-666
ISO שזה "תקן אירופאי איזו רותי ש' בגימטריה". ומי שלא עומד בתקן (חבל עליו. היום פותרים את זה עם כדור כחלחל קטן ומעויין) - מדולל.

שני קריטריונים מרכזיים לדילול יש - אי עמידה בתקן, ו/או דילדול. מי שמידלדל, ללא ספק ידולל. מי שמדולל, יתדלדל. ככה זה. רותי רוצה סביבה רק גברברים להוטים חסונים, שמחזרים ומחמיאים ומזמינים ומפתיעים בסופי שבוע בצימרים עם ג'קוזי (סתם דוגמה מקרית). וגם כן לא מתעצלים לעשות את העבודה כמו שצריך. כולל ירידות. מי שלא יודע להשתמש בלשון שלו, עדיף שלא ינסה להשתמש בחלקים ורודים ורוטטים אחרים באנטומיה שלו בסביבת רותי ש' (סביבת משתמש לא ידידותית תמיד, אבל עם חוויית משתמש ייחודית).

לפעמים מסיבות חינוכיות רותי ש' נאלצת לדלל מישהו שהכוס שלה דוקא מתגעגע אליו. שזה קצת חבל. כמו שכתב פעם מישהו:

"כל הכוסים המאושרים דומים. הכוסים האומללים - אומללים כל אחד בדרכו הוא"

אז כרגע רותי ש' מתגעגעת קצת למדולל שלה, שקראו לו יואב והוא היה מורה ליוגה וטנטרה עם ירכיים מדהימות ונוקשות לגמרי ושריריות שיגעון, רותי קיבלה לא מעט שיעורים פרטיים(כן, נכון. יש פה תבנית, בטח כבר זיהיתם, רותי ש' נמשכת לגברים עם שמות מהתנ"ך ובעלי פוזיציות הוראה-וסמכות. ועם זין גדול ושמח)


 


[נהניתם? ספרו לחבריכם. לא נהניתם? אתם נורא בררנים, כבר אמרו לכם?]

@ 2002 כל הזכויות משורמטות לרותי ש' ומוקדשות בגעגועים לזין של י', שהיה כלי-כלי.

נכתב על ידי , 5/11/2002 22:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




68,278
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי שרמוטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי שרמוטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)