לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מי הזיז את הדגדגן שלי?

רותי שרמוטי היתה: מאוננת כפייתית. גרפומנית מתלמדת. קלפטומנית חובבת. מתנשפת טלפונית נלהבת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2003

תנועה אחת מיותרת (רותי ש' נרדפת החוק)



היה שוב לילה קודר וסוער. רותי ש' יצאה את מקום עבודתה, פלוס תנאים סוציאליים, בכיוון כללי: "בית". סופו של יום עבודה מפרך בלה בלה בלה. כשעמדה ברמזור, היא וכלי רכבה המשומן היטב, ציפצף לה נהג המונית שלידה, ועשה סימן מוזר ביד, סימן שיכול להתפרש רק בדרך אחת: תנועת מעיכה של ציצים. יד מושטת קדימה, אגרוף נפתח ונסגר חליפות באסרטיביות. רותי ש' לא אחת שתזדעזע בקלות מתנועות מגונות, וחיש מהר השיבה לנהג בתנועה הבינלאומית הציורית שמשמעה "אמא שלך היתה פותחת בחינם, יא כלב מוכה שחין". הנהג התרגז וענה בסימנים של "הנה תכף אני בא אליך לחרב לך את הפן". אז רותי ש' הרביצה גז ונעלמה באופק.
ברמזור הבא, אותו סיפור: נהג של מסחרית, מסמן לרותי ש' את אותה תנועה מגונה ואקספרסיבית של מעיכת שדיים עם היד. רותי מביטה בו בתמיהה. הגם אתה, ברוטוס-בטנדר-פג'ו-לבן? לא היה ספק בזה. המיני-ערס חזר על התנועה המגונה, שכעת נראתה יותר, בפרשנות גוש-שלומית, כמו "בגילך כדאי אולי שתלכי ותסדרי לעצמך בדיקת שד מקיפה, בובה". התנועה הזו עם היד התלוותה לתנועות שפתיים עגולות שרותי ש' פירשה כ"אוהו", קיצור ידוע של "אוהו, אם רק לא הייתי נשוי מקריח ומכריס, מה היית עושה לך, יא פוסטמה צפונבונית". בשלב זה התחילו הגנים המרוקאיים של רותי ש' להתגייס גדודים גדודים ולשלוח אספקה שוטפת של דם אל הגולגולת הקטנה וההדוקה של רותי ש'. בתנועה עצבנית החוותה לכיוון הנהג "חפש מי ינענע אותך, יא הומו אוכל מגדל אייפל בתחת" קצר, ונמלטה מהזירה.

מה אתם יודעים. פעם שלישית גלידה (ולשם שינוי גלידה אמיתית ולא גלידת יוגורט דיאטטית, פליזז! רותי ש' רוצה להרגיש שהיא חיה). הפעם היתה זו נהגת של סוברו קטנה ומצ'וקמקת, שסימנה לרותי ש' בהתלהבות, בתנועות ידיים, "הבז'ז'ים שלך עושים לי את זה, זושקה". ממתי הלסביות נעשו כל כך מיליטנטיות, סחה רותי ש' בהשתאות לעצמה והביטה בעיון בסחורה שלה, כולל הגנבת מבט אל עמקי החזייה (היה רמזור ארוך במיוחד). הסחורה, מצידה, נראתה לגמרי קז'ואלית. לא מחשוף מהונדס, לא אפודה הדוקה, סתם חולצה בלתי מבליטה בעליל. אולי זה איזה הורמון ששמים בעופות, חשבה רותי ש' לעצמה כשהנהגת של הסוברו אותתה והתפצלה ימינה בצומת, אחרי שקלטה את ההתעלמות המופגנת של רותי ש' ממנה.

שיא השיאים החוצפני הגיע כשניידת משטרה שהזדחלה בנתיב השמאלי עקפה לפתע את רותי ש' וסימנה לה לעצור בצד הדרך. מופתעת, היטיבה רותי ש' את מצג החולצה, והמתינה לשוטר. אם פקד גונן ממשטרת התנועה הבחין בשדיים של רותי ש' ממרחק גדול כל כך, כנראה שזה באמת הולך להיות מין יום שכזה, שאפשר לגמור במדידה וולונטרית של אזיקים תקניים במושב האחורי של הניידת, שקעה רותי ש' בפנטזיה מתוקה. השוטר, במדי משטרה תכולים ומעומלנים, ניגש אל רותי ש'. "רשיונות בבקשה", היה כל שאמר. רותי ש', שאינה מצטיינת באיפוק, התפרצה לעומתו: "לי אינך מניח, אבל את כל הסוטים עם הפטיש הלקטופילי שנוסעים איתי בכביש אתה מאשרר, הרי לך סקסיזם טהור!" ומיד התחרטה על דבריה, שהרי למדה רותי ש' שלנו ממגעים קודמים עם אנשי חוק, שאוכפי חוק מסוקסים אלה אינם ששים באותה המידה לאכוף את חוקי האקדמיה העברית ללשון. היא תיקנה את עצמה מיד: "עלי אתה יורד, אבל לא ראיתי אותך זורק מילה לכיוון הערסים שהביאו לי תג'ננה", תקפה רותי ש' את הנושא מכיוון אחר. "גיברת",ענה השוטר בחיוך סדיסטי-משהו, "את נוסעת בלי אורות כבר רבע שעה!"

[נהניתם? ספרו לחבריכם. לא נהניתם? שחבריכם יספרו לכם]

@ 2002 כל הזכויות משורמטות לרותי ש' ולעמותת מדליקי הפנסים בעיניים.

נכתב על ידי , 3/2/2003 21:24  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




68,278
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי שרמוטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי שרמוטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)