לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

חראאאא!!!


 

פשוט על הפנים!

כבר לא רוצה כלום.

כלום לא מעניין אותי...

רע לי עם החברות אפילו..

עם כולם..חוץ מהמשפחה..קצת.

כולם השתנו לי.. ואני השתניתי ..השתניתי המון..

וכבר אין אפשרות לחזור לאחור..

אני מרגישה שכולם נמצאים במקום אחר..ילדותי..נעורי..

כולם בפאן שלהם..אפחד לא באמת עוזר לי..לא מבין אותי..כולם בשלהם..

ואני בשלי.

פשוט משתגעת...

אני מרגישה שיש כל כך הרבה דברים שאני רוצה

אבל אין כבר כוח לכלום..

גם אפחד לא מבין אותי כבר..

אפילו קרובים..

לא מבינים ,לא מבינים באמת למה באמצע יציאה אני פתאום מעופפת כזה..

פשוט זה הרגשה שאין אפחד..יש כל כך הרבה אנשים אבל אני לבד..לגמרי לבד..

.................................

 

ב5אמת אני קולטת עכשיו שכמה שיש לי הרבה אנשים בחיי..

אפחד לא אמיתי.. לא קרוב מספיק..

כל  אחד קרוב מסיבה אחרת..

אבל רחוק כל כך פשוט כי הוא לא מבין אותי..

הגעתי למסקנה שאני צריכה לקחת פסק זמן לעצמי..לעזוב את כולם..כי אפחד לא באמת קיים (כנראה)..

 

 

רעעעע כל כך!!!!!!!!!!!=(

משתגעתתתתתתתתתתתתתתתת פה כבר!!!

נכתב על ידי , 4/10/2008 03:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחד שיודע ב-4/11/2008 17:29
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 305423565 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגוגו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גוגו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)