לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של ניב!!!


בבלוג יהיו כל מיני דברים יפים ומעניינים! מקווה שתיהנו, CoolNiv!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

יום הולדת! D:


 

הרבה זמן לא עידכנתי פה...

אני תוהה אם להתחיל לעדכן בבלוג הזה ולשנות אותו מחדש...

 

טוב,

היום אני בן 15 D:

אח שלי קנה לי דגים במתנה :P

 

והחברים שלי היו אצלי מ-9 וחצי עד עכשיו ^^

 

ישבנו, דיברנו, צחקנו..

 

היה כיף!

 

אני מקווה שאני אמצא מה לעשות מחר... זה יום שבת... אין הרבה מה לעשות =\

 

בהצלחה בשנה החדשה!

נכתב על ידי , 8/9/2007 05:17  
1921 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 32

תמונה




1,569
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCoolNiv אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CoolNiv ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)