לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי הם בדיחה אחת גדולה. פשוט צריך להבין את ההומור שלי.


' כל המחשבות שאני חושב, מה אני שונא ומה אני אוהב ומה שקורה איתי כל הזמן - אני רוצה לכתוב ביומן. בשביל שבעוד, למשל, מאתים שנה מישהו ימצא ת'יומן בפינה, וכולם ידעו, אחרי שכבר חייתי, איזה ילד חכם אני הייתי. '

כינוי:  פשוט ילד.

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

124. איפה ישנם, עוד אנשים, כמו האיששש ההוא?


אשר היה, כערבות, הבוכויות..... איפה ישנםםם עוודדד אנשים, כמווווווו האייייייישש ההואא?! אשר היההה כערבותת, הבוכיווות...

 

אביב,

נכתב על ידי פשוט ילד. , 21/6/2009 05:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-29/9/2009 01:22
 





17,894

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט ילד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט ילד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)