לפני כ-3 חודשים נרשמתי לחדר כושר פורמה באיירפורט סיטי
בחרתי בחדר כושר הזה בגלל המחיר שהוצע לי - זה הכי זול באזור 210 ש"ח לחודש
שכחתי שמי שקונה בזול משלם ביוקר
בואו נזניח לרגע את העובדה שהחדר כושר הזה שהיה פעם פרוש על 2 קומות, נדחס כולו לקומה אחת -כן כולל חוגים
מה שאומר שהכל קטן ודחוס. מחסור במכשירים בחדר כושר הוא דבר נפוץ - כי לרוב יש רק אחד מכל מכשיר
ובל נזכיר את זה שהיו מכשירים שפשוט לא היו שם.
והמכשירים הקיימים היו מאוד מאוד מאד ישנים, כאלה שכבר הכריות והמושבים שלהם מתפרקים או לא במצב טוב
חלק מהמכשירים אפילו היו עם חלקים שבורים (אופניים, אליפטי, מדרגה)
לא משהו שהייתם מצפים למצוא בחדר כושר שמכבד את עצמו
שלא לדבר על המלתחות, שראו ימים טובים יותר
או על המזגן שלא קירר מספיק, ועל זה שבמלתחות בכלל המזגן לא היה מורגש
זה נסבל אם אתם לא רוצים לשלם הרבה כסף ובאמת באים לחדר כושר כדי להתאמן נטו.
אבל הייתי במספר חדרי כושר בחיי - וזה היה העלוב ביותר שבהם מבחינת מצב מכשירים ורמת תחזוקה.
לחוגים שם לא הלכתי, אז אין לי מה להגיד עליהם (הם לא היו בשעות שנוחות לי)
כל זה לא הפריע לי להירשם, למרות שלא את הכל ידעתי בהתחלה.
בואו ואני אספר לכם על השירות לקוחות ה"נפלא" שלהם
לאחר כחודש וחצי החלטתי לבטל את המנוי, הגשתי את הטפסים הרלוונטיים
לקח להם קצת יותר מחודש לחזור
התשובה שלהם הייתה שלא ניתן לבטל את המנוי
גם לא עם קנס יציאה ותשלום מלא על שלושת החודשים שכבר היו
הדרך היחידה מבחינתם היא שאני אמכור את המנוי למישהו אחר ואעשה העברה על שמו
הטענה של הנציגה - שמה מיטל, שקוראת לעצמה "מנהלת" הייתה שאני נמצאת בהתחייבות
ובכן הסתכלתי בחוזה, ולא מצאתי בכל החוזה את המילה התחייבות
הרי בעבר כשהיינו מתחייבים לחברת סלולר למשל היה כתוב שחור על גבי לבן - התחייבות ל-3 שנים
כאשר ניתן היה לצאת מההתחייבות עם קנס יציאה
(היום יש חוק שאוסר על חברות הסלולר ובכלל חברות תקשורת למיניהן לעשות מסלולים עם התחייבות, אבל הוא לא תופס על חברות שאינן חברות תקשורת)
היא ניסתה להסביר לי בתירוצים מתירוצים שונים, שאני כן בהתחייבות
כי כתוב שהמנוי שרכשתי הוא מנוי שנתי - אז מה? איפה המילה התחייבות?
לא כתוב מבצע בהתחייבות לשנה או הסכם בהתחייבות לשנה - כמו שצריך להיות -אז הייתי מבינה שיש לי התחייבות
או שבסעיפים שמפרט החוזה, כתוב שלא ניתן לבטל מנוי אלא בהתאם לשיקולים כאלה ואחרים
סעיף לפני הסעיף הזה כתוב שאסור למכור מנוי או להחליפו או להעבירו למנוי אחר אלא בהתאם לשיקולים כאלה ואחרים
מסתבר שהחברה הזאת, מאלצת בכוח את המנויים שלה שרוצים לעזוב למצוא מנוי אחר במקומם ולא מאפשרים להם לצאת מהחוזה בו הם נמצאים גם לא עם קנס יציאה.
כנראה שהם לא רוצים להפסיד מנויים. כלכלית אני יכולה להבין את זה, אבל הגישה הזאת לא שירותית ולא הולכת לקראת הלקוח.
במקום לצאת עם לקוח מרוצה שיחזור בפעם הבאה שיהיה רלוונטי בשבילו להגיע, הם נותנים ללקוח הרגשה שמנצלים אותו
עם הגישה של אנשי השירות שלהם, אני בספק כמה מהמנויים שלהם טורחים להישאר
אחרי הכל, לא סתם חדר כושר עבר מחדר כושר שפרוש על שתי קומות לקומה אחת
לא סתם הם מציעים מבצעים בעלות מוזלת משמעותית (100 ש"ח ויותר) לעומת יתר חדרי הכושר באזור
במשך כל השיחה הזאת הנציגה דיברה אלי כאילו שאני ילדה קטנה, בצורה מזלזלת כאילו אני לא יודעת על מה אני מדברת.
אחרי שהנציגה לא הצליחה לשכנע אותי שהיא צודקת - שיש לי התחייבות, למרות שלא כתוב בשום מקום בחוזה את המילה התחייבות היא החליטה לסיים את השיחה ב"טוב הדר, אין לי זמן אלייך ויש לי עוד דברים לעשות". וכל זה נאמר בטון מזלזל כאילו שאני זבוב טורדני שמפריע לה בעבודה שלה.
גם לטפל באנשים כמוני זו העבודה שלה.
היות ורשת חדרי הכושר האלה פועלת ב-4 ערים בלבד: רחובות, תל אביב, חדרה ואיירפורט סיטי (נתב"ג)
אני בהחלט ממליצה למי שחושב לרכוש מנוי בחדר כושר הזה, לברוח כל עוד נפשו בו
עדיף לשלם עוד קצת כסף ולקבל בתמורה שירות טוב ותנאים טובים בחדר כושר
בלי עסקאות קיקיוניות, ובלי אנשים שמתייחסים ללקוח שמבקש לעזוב, או לקוח לא מרוצה בצורה מגעילה ומעליבה.