לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

זמן פנוי


 

אחד הדברים שאפשר לעשות כשיש זמן פנוי זה לראות סרטים

ואכן יצא לי לראות לא מעט סרטים לאחרונה

חלקם חדשים, חלקם לא

 

Ten things I Hate About You

זה סרט שראיתי פעם ראשונה בקולנוע, כשהייתי בתיכון, כשסרטים בקולנוע עלו עוד מחיר שפוי (חצי ממה שהיום) עם מי שהיה אז החבר שלי

משום מה אני תמיד נהנית לראות את הסרט הזה, לא משנה כמה שנים עברו מאז, הוא תמיד אקטואלי משהו

 

Argo

הורדתי את הסרט בעקבות המלצות ששמעתי אליו, וכמובן היות והוא היה מועמד לאוסקר (וזכה)

מה אני אגיד לכם, הסרט דיי משעמם אם להודות על האמת, המון דיבורים, המון שום דבר מעניין, למעט 5-10 דקות בסוף הסרט

ממש לא נפלתי מהסרט הזה

מה שאומר לא כל מה שזוכה באוסקר הוא בהכרח סרט טוב

נראה לי שהמון אנשים (בעיקר אמריקאים) אהבו את הסרט בשל העובדה שהוא סוג של סרט שהוא קצת היסטורי וקצת הירואי

אבל מעבר לזה, לא ראיתי בו סרט אוסקר

 

Hotel Transylvania

סרט מצוייר שאפשר היה למצוא בארץ בעיקר בדיבוב לעברית.

אחד הדברים המעצבנים שלא מביאים לארץ סרטים מצויירים באנגלית אלא בעיקר מדובבים.

החסרון של דיבוב של סרטים זה שיש בדיחות ומושגים שלא עוברים טוב בעברית, וזה קצת הורס את הסרט

מה גם שלרוב הדיבוב מאוד איך לומר בשפה פשוטה ונגישה לילדים.

אני ראיתי את הסרט באנגלית

סרט חמוד, מצחיק, שנחמד להעביר איתו ערב

 

WunderKinder

סרט זר האמת, בגרמנית שלא הספקתי לתפוס כשהוא רץ בבתי הקולנוע.

מספר על שני ילדים יהודים (בן ובת) שמתגנים (על כינור ופסנתר בהתאמה) בצורה מופלאה

ועל מה שקורה להם ומשפחתם ברגע שהצבא הנאצי מגיע לעיר בה הם גרים

זה לא סרט שואה, יש בו מוזיקה, ותרבות, ובעיקר ילדים שלא בהכרח מבינים למה העולם שלהם מתהפך עליהם.

בהחלט מומלץ לראות אותו (אני הזמנתי ב-VOD)

 

How To Train Your Dragon

סרט מצוייר וחמוד, באנגלית עם מבטא אירי, המבטא הוא חלק ניכר מהקסם של הסרט (לא נראה לי שזה עובד אותו הדבר בעברית)

בסרט מסופר על אי ובו אנשים שחיים בפחד מתמיד מפני תקיפות של דרקונים, כאשר כל האי מתאמן לצייד דרקונים

חוץ מילד אחד, שאיך נגיד ממש לא מוכשר למשימה הזאת, הוא הופך להיות הגורם המפתיע של הסרט

משעשע וכייף להעביר איתו את הזמן

יש לו מוסר השכל מעניין

 

Looper

אחד הסרטים היותר הזויים שיצאו

ראיתי בעקבות המלצה, אבל לא נפלתי מהרגליים

קצת קשה להסביר את הרעיון של הסרט

אבל כמו בסרט אמריקאי יש לו סוף טוב

לא נפלתי

 

Rise of the Guardians

עדיין מציג בקולנוע אבל בעברית

לא ברור לי למה הביאו את הסרט הזה לארץ

זה סרט מצוייר והכל טוב ויפה אבל הוא מדבר על דמויות מהדת הנוצרית שאני מאמינה שרוב הילדים בארץ לא בהכרח מכירים

הסרט מדבר על ה-Guardians דמויות אגדתיות מהדת הנוצרית, שפתאום יש איום על עולמם

כמובן שסופו של הסרט טוב ויש מוסר השכל

אבל אני תוהה ביני לבין עצמי כמה ילדים בישראל מתחברים לסנטה קלאוס ולשפן הפסחא וכו'.

 

The Hobbit An Unexpected Journey

עוד סרט שעדיין רץ בקולנוע

במקור לא התכוונתי לראות אותו, אבלב היה עליו באזזז כל כך גדול שאמרתי לעצמי, נו טוב.

ראיתי את הסרט בגרסה הרגילה שלו (לא 3D) והוא עושה קצת סחרחורת, לא כל הסרט אבל חלקים ממנו כן.

כל קשר בין הספר לסרט מקרי בהחלט

לא שהספר הוא כזה להיט, בכל זאת במקור טולקין כתב את הספר ההוביט בתור ספר לילדים

השעה-שעה וחצי הראשונות (הסרט כמעט 3 שעות) שיעממו אותי למוות, אחר כך היה כבר יותר מעניין

לא חושבת שהספר הזה מצדיק חלוקה ל-3 פרקים של ההוביט (3 סרטים שונים, זה החלק הראשון)

ואני ממש לא יודעת מאיפה הבמאי (פיטר ג'קסון) לקח את הרעיונות לתסריט

בשורה התחתונה - לא נפלתי

 

The Lord of the Rings The Fellowship of the Ring  EXTENDED

The Lord of the Rings The Two Towers EXTENDED

The Lord of the Rings The Return of the King EXTENDED

כל הטרילוגיה של שר הטבעות הגרסה המורחבת (עם חלקים שלא היו בסרטים שהוקרנו בקולנוע)

האמת אחד מהסרטים הבודדים שאני רואה עם תרגום באנגלית

אני יכולה לראות את סדרת הסרטים האלה שוב ושוב ושוב ועדיין לא יימאס לי

צריך לזה הרבה זמן כי כל סרט הוא מעל 3 שעות (בגלל התוספות)

אבל זה שווה כל רגע

אלה מהסרטים הבודדים שתואמים את הספר כמעט לגמרי

מעורר השראה בכל פעם מחדש

 

Wreck-It Ralph

סרט מצוייר שהיה מועמד גם לאוסקר

זה בעצם סרט שמדבר על דמויות מתוך משחקי וידיאו, והיחס בין הדמויות השונות

בעקרון הסרט דיי ילדותי, פחות מתאים למבוגרים, ילדים יהנו ממנו הרבה יותר

עם זאת הסרט חמוד עם מוסר השכל טוב

 

The Impossible

עדיין מציג בקולנוע

סרט על משפחה אמריקאית שנקלעת לצונאמי שמפריד את המשפחה וכמובן הורס כל מה שנמצא בסביבה בעת שהייתם בחופשה במזרח.

סרט מעניין על התמודדות, אנושיות, ועזרה הדדית

וגם גורם לנו לראות כמה אנחנו כבני אדם פשוט קטנים מול הכוחות העצומים של הטבע

 

 

לכם יצא לראות סרטים טובים לאחרונה?

 

 

 

נכתב על ידי , 5/3/2013 01:06   בקטגוריות ביקורת ספרים/סרטים/הצגות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-17/3/2013 23:49




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)