לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

דברים מעצבנים שאנשים אומרים


 

 

 

כשאתם בלי עבודה:

 

תגידי לא משעמם לך?

לא

 

מה את עושה כל יום בבית?

עומדת על הראש כמו בן גוריון, נו באמת איזו מן שאלה זאת?

 

אל תשבי בבית לכי תעבדי ב-שירות לקוחות/תמיכה טכנית/פקידות וכיוצ"ב!

ולמה לכל הרוחות לעשות דבר כזה ולהרוויח משכורת מינימום ויחס מזעזע? שלא לדבר על זה שזה בעייתי לחפש עבודה כשעובדים במשהו

 

למה את חותמת אבטלה?

כי אם אפשר אז למה לא? בכל זאת שילמתי לא מעט כסף לביטוח לאומי בין היתר בשביל מצבים כאלה (ולא זה לא הרבה כסף).

 

למה את מתעקשת לחפש עבודה בתחום שלך?

אולי כי זה המקצוע שלי יותר מעשור, אולי כי השקעתי זמן בללמוד את זה, אולי כי אני אוהבת את מה שאני עושה, ובין היתר גם בגלל המשכורת (מה לעשות להרוויח משכורת מינימום או קצת יותר מזה לא ממש קורץ לי)

 

האנשים האלה שבחיים שלהם לא חיפשו עבודה ברצינות ונמצאים בעבודה אחת כל החיים שלהם או שהחליפו גג עבודה או שתיים כל החיים שלהם (וגם זה תודות לקשרים) והם אומרים לך איך לחפש עבודה, ושצריך לשלוח קו"ח בפקס, וללכת בין משרדים ולחלק קו"ח.

כבר רצה לעשות את זה... NOT!

 

ואז מגיע הרגע ואתם מוצאים עבודה

ואז מתחילה חקירה מכיוון אחר

 

איפה את עובדת?

גם אם אני אגיד סביר להניח שאתם לא מכירים (מי ישמע כולנו מכירים את כל החברות הקיימות בישראל)

 

מה החברה שאת עובדת עושה?

מה זה רלוונטי? את מי זה מעניין?

 

את עובדת במקצוע שלך?

דאאאאא

 

והחלק הכי מעצבן מגיע מכיוון המשפחה שעושה חקירה שלא מבישה את השב"כ לגבי ה-שאלה והיא $$$ כמה כסף $$$

עכשיו שלא תבינו אותי לא נכון, אם הייתי בזוגיות או נשואה, סביר להניח שהיה נכון לחלוק את הפרט הזה

אבל אני לא מבינה למה ההורים שלי ואחי (לאחותי יש טאקט היא לא שואלת) ובכלל המשפחה הכללית הקרובה וגם לא צריכה לדעת כמה אני מרוויחה

זה ענייני הפרטי

לא מבינה את הצורך הזה באינפורמציה הזאת, כאילו שזה מינימום עניין של חיים ומוות.

 

והחלק הכי מעצבן בכל זה, שאני אומרת שזה לא ממש עניינם (בעדינות לא במילים האלה אפילו) הם אשכרה נעלבים ונפגעים

 

מילא אם הייתי באה מיוזמתי ומספרת להם

אבל הם ממש כופים עלי לספר להם פרטים

לא רוצה! לא רוצה לדבר על הדברים האלה!

זה שיש אנשים כמו אבא שלי ואחי שאין להם בעיה לדבר על ענייני העבודה שלהם, האנשים שעובדים איתם וכמה כסף הם מרווחים, ולדבר על זה חופשי

זה לא אומר שלכולם זה מתאים לדבר על זה

 

אני לא סובלת את החטטנות הזאת בכל מה שקשור לכסף מהכיוון של המשפחה שלי

זו התנהגות ממש בזויה בעיני כל ההתעסקות הזאת בכסף

מי מרוויח יותר, למי יש יותר, מי שווה יותר

גועל נפש!

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 4/4/2013 20:46   בקטגוריות אישי, אנשים מעצבנים, ההורים שלי, המשפחה שלי, חיפוש עבודה, מעצבן!  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-12/4/2013 18:47




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)