לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

לא מספיקה הרבה


 

מאז שחזרה העבודה לחיי אני לא מספיקה הרבה דברים

היום שלי מתחיל ב6 בבוקר, אז אני מתעוררת

בהתחלה היה קשה להתרגל להתעורר בשעה הזאת

אבל עכשיו כשחם יותר ויש אור בחוץ זה מקל

15 דקות צחצוח שיניים+שטיפת פנים+קרם לחות+שירותים

ואחר כך עוד 15 דקות להתלבש ולהתאפר

וב6:40 אני יוצאת לדרך

טוב לא באמת לדרך לבית של שכן

איתו אני נוסעת חלק ניכר מהדרך

6:45 לפעמים קצת יותר אנחנו יוצאים

אני מגיעה לפ"ת תוך חצי שעה פונקט

הולכת 5-10 דקות לתחנת אוטובוס (תלוי ברמזור)

ומשם לוקחת אוטובוס לכיוון ת"א

רוב הזמן אין מקום לעמוד באוטובוס וזה סיוט לעמוד בתוך הקופסאת סרדינים הזאת עם התיק שלי על הגב

 

התיק שקניתי לפני שנתיים שמתאים גם למחשב נייד נורא כבד

יש בו מחשב נייד, ואוכל שאני לוקחת לעבודה ועוד דברים

והוא כבד מאוד על הגב ומקשה עלי ללכת מהר

שלא לדבר על לעמוד איתו באוטובוס

 

אני מגיעה לעבודה ב7:45

ושגרה של בוקר

רוב הזמן דיי עמוס לי

ואני לא נחה לרגע

אני תמיד מתכנתת לצאת בעשרה ל5

אבל זה לרוב לא יוצא לפועל כי תמיד עוד משהו לעשות

 

מצאתי אוטובוס שמגיע עד לצומת של המושב

הוא אמנם נוסע דרך בני ברק ולרוב לוקח לו שעה להגיע

אבל זה יותר טוב מלקחת אוטובוס לרכבת מרכז/עזריאלי ומשם עוד אוטובוס

בשעה נסיעה אני ישנה אם אני עייפה.

 

אם הספקתי לאוטובוס שיוצא ב17:05 אני מגיעה בסביבות 18:10 לצומת של המושב

5 דקות נסיעה הבייתה, אם אמא שלי שם, אם לא אני צריכה לתפוס טרמפ ואז זה יותר זמן (בערך 15-20 דקות)

אם אני יוצאת באוטובוס של 17:35 אני מגיעה הבייתה בסביבות 18:45

יש יותר עומס על הכבישים והנסיעה לוקחת יותר זמן

השעה בערך הבדל זה מאוד משמעותי

מבחינת הזמן שיש לי בערב

שלמען האמת - לא מספיק לי

 

אני הולכת להתקלח, מכינה לי ארוחת ערב, אוכלת

מכינה לי אוכל ליום המחרת

ופוף! נגמר היום, צריך ללכת לישון

 

אני אמנם גרה "אצל" ההורים שלי

יחידת דיור, אבל אין פה מטבח של ממש (אין תנור, מקרר, כיריים וכד')

וכל מה שקשור למטבח ואוכל נעשה בבית של ההורים שלי

אמא שלי לא מבשלת במשך השבוע

וכל אחד צריך להסתדר בעצמו

הזמן הזה שאני צריכה להשקיע בהכנת אוכל - זה גוזל זמן

ולא יעזור אני לא מצליחה לעשות את זה יותר מהר.

 

בשבוע האחרון כשההורים שי היו בחופש, כל יומיים הכנתי לי משהו בתנור

אתם יודעים עוף עם כל מיני תבלינים וירקות, מינימום זמן הכנה ושעה-שעה וחצי בתנור שאפשר לנצל לדברים אחרים

בעבודה אני אוכלת דברים אחרים

בעיקר כדי שאני לא ארדם משילוב לא נכון של אוכל

 

חלק ניכר מהאנשים בעבודה שלי מעדיפים לקנות אוכל בחוץ

אני לא חושבת שהיה אכפת לי לעשות את זה אלמלא המחירים הלא זולים במיוחד

ועוד עניין קטן, שאני לא אוכלת גלוטן, דגנים וקיטניות

קצת קשה עם זה לאכול בחוץ

 

בכל מקרה הניצול של הזמן כרגע הוא בעייתי

אני חוזרת מותשת מהעבודה ומוצאת שאין לי זמן לשום דבר בערב חוץ ממה שציינתי קודם

(ובגלל זה אני גם מגיבה לכל הבלוגים שאני קוראת בדיליי לא קטן)

רק בימי חמישי אני ממש מרגישה עייפות מכל השבוע

אני לא בן אדם של בוקר, אבל אין לי בעיה לקום מוקדם אם צריך

 

השבוע קניתי תיק חדש שאני אוכל ללכת איתו לעבודה בלי שיהרס לי הגב (והברכיים)

התיק הקודם שהיה לי, קניתי אותו קצת אחרי שקניתי לעצמי מחשב נייד (שמאז בא איתי לכל מקום)

התיק של חברת Swiss Gear שנחשבת לחברה טובה

הפריעו לי בו כל מיני דברים

למשל זה שלא היו בתיק מספיק כיסים, ואת רוב הדברים פשוט זרקתי בתא הראשי שהיה הכי גדול

או למשל זה שהכתפיות שלו לא היו מספיק תומכות וכהיה משקל כבד על הגב הן היו גם משתחררות במהלך ההליכה

וכשהיו הרבה דברים כבדים בתיק, המשקל הורגש, על הגב, בהליכה, בברכיים

אבל הכי הפריע לי זה שהוא הורס לי בגדים

אני לא זוכרת מאיזה סוג בד התיק  עשוי, אבל בהליכה הוא משתפשף לי בחולצה ובמכנסיים ויוצר בהם גולגולים

או במילים אחרות הורס את הבד

עכשיו עם כל הכבוד, לא בא לי להרוס את כל הבגדים שלי ככה

אז הלכתי לקנות תיק חדש

זה היה מצחיק, הלכתי לאופיס דיפו שם בדרך כלל יש ים של תיקים, וחוץ מ3 דגמים לא היה להם כלום

אז הלכתי לחנות של למטייל, שם היה להם הרבה יותר מבחר

והתיק שקניתי, שמתאים למחשב נייד, ומאושר ע"י ארגון הכירופרקטים האמריקאי, ויש לו מלא כיסים, ולא מרגישים אותו בכלל כששמים על הגב.

אמנם הוא לא היה זול, 600 ש"ח, אבל עשיתי חישוב שגם אם הייתי קונה אותו בחו"ל ומביאה לארץ, המחיר שלו היה דיי דומה

ומהיכרותי עם חברת the North Face אני יודעת שזו חברה איכותית והמוצרים שלה לא מתקלקלים בנקל

אין לכם מושג כמה נפלא זה ללכת עם תיק על הגב ולא להרגיש את המשקל שלו, פשוט תענוג

חוץ מזה שזה כייף שיש מקום (כיסים) לכל דבר שצריך

אפילו לכבלים של המחשב

 

מה שכן אני לא מבינה למה אבא שלי נכנס כל כך לעניין הכספי של כמה עולה התיק

כמובן שלא אמרתי לו את האמת, האמת שלא אמרתי לו אחותי אמרה לו שזה עלה 350 ש"ח

והוא עוד חושב שזה נורא יקר

חברה של אחי אמרה לו "מה אתה רוצה, זה המחירים הסטנדטיים לתיקים היום"

היום תיק ממוצע (חלק עם תא אחד גדול ועוד תא אחד קטן) שקונים לילדים לביה"ס עולה בסביבות 200 ש"ח

אני לא מבינה את האובססיה הזאת לכסף

 

חודש אחרי שהתחלתי לעבוד החלפתי את הטלפון הנייד שלי

האמת שכבר יותר משנה רציתי להחליף את המכשיר, אבל הייתי בדיל שכבל אותי לעסקה מסויימת ולא היה משתלם לי לשבור את הדיל (זה היה דיל עסקי וקנס יציאה גדול מדיי) אז נשארתי עם המכשיר הישן שלי וטכנית לא היה לי אכפת כי לא הכרתי משהו אחר.

כבר שנה חיפשתי את המכשיר הבא

והתלבטתי בין 3 מכשירים:

HTC one, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy Note 2

הזוכה היה ה-Note 2 שלקח בהליכה

בעיקר בגלל הגודל של המסך, וגם בגלל שהנתונים החומרתיים שלו יותר טובים. ובגלל העט

הגלאקסי S3 זה מכשיר חמוד שאני לא מבינה למה לכל הרוחות הוא עלה כל כך הרבה כשיצא

היום המחיר שלו בסביבות 2000 ש"ח בחנויות הפרטיות

זה מצחיק, לא שאני מחוברת לטלפון בכל רמ"ח איברי

אבל זה כל כך הרבה יותר נוח מהמכשיר הקודם שלי

שאני לא מבינה איך הסתדרתי בלעדיו עד עכשיו.

מה שכן, אני לא מבינה את הקטע של המגינים של הטלפון

זה נראה לי סתם מסרבל את כל העניין

אני שמתי מגן מסך בינתיים וזהו

וככל שאני חושבת על זה כל המגינים הבומבסטיים האלה נראים נורא מיותרים

אני לא צריכה להגדיל את הטלפון שלי הוא גדול מספיק

 

יש יתרון בלקנות טלפון ברשת פרטית כמו שאני עשיתי

למרות שהיום רמי לוי התחיל למכור מכשירים סלולריים במחירים שפויים (כמו בחנויות הפרטיות)

אין שם את כל השיט שחברות הסלולר שמות על המכשיר

הטלפון מגיע נקי, ונטול אפליקציות (טוב חוץ מאלה של סמסונג).

 

אני רוצה להספיק גם לקנות פוך סינטטי, יש לי פוך אמיתי (של פריד) וחם לי מדיי לישון איתו בתקופה הזאת של השנה

אבל קר לי מדיי לישון רק עם שמיכה דקה, אז צריך משהו באמצע

 

אני רוצה להספיק להירשם לסימסטר קיץ

האמת שזו הדקה ה-90 מה שנקרא

אבל לא הייתי בטוחה איך זה יסתדר עם העבודה

וכשהמנהל שלי אמר - בטח שאת עושה סימסטר קיץ

אמרתי לעצמי שזה באמת מה שאני צריכה לעשות

אז אני צריכה עוד להספיק להירשם לקורס

ההרשמה עד 7-5-13 ככה שלא נשארו עוד הרבה ימים

 

בנוסף אני רוצה לסיים את המבחנים של הבבליוגרפיה של הספריה

זה לא היה מטריד אותי כל כך אלמלא האוניברסיטה החליטה לשנות את הנוסח של המבחנים

זה ישתנה ב5-5-14 והנוסח הנוכחי מוכר ויותר קל (האמת שאף אחד לא יודע מה יהיה אחריו, אבל  אפילו באו"פ ממליצים לעשות את זה לפני השינוי)

נשאר לי עוד מבחן אחד לעשות וזהו

 

אני צריכה להשלים גם לא מעט חומר בלימודים

לאחרונה לא היה לי מספיק זמן לזה

אם יש זה רק בסופי שבוע, כי באמצע השבוע אני לא מספיקה להגיע לזה

מבאס אבל אין מה לעשות זה המצב

אלא אם כן מישהו יוסיף עוד כמה שעות ליממה

 

כל כך התרגלתי לקום ב6 בבוקר שגם בימי שישי ושבת אני מתעוררת בשעה הזאת

וחוזרת לישון...

 

שלא תבינו אותי לא נכון אני לא מתלוננת

אני אוהבת שהזמן שלי טס ואני אוהבת להרגיש בן אדם יעיל

רק שאני לא מספיקה את כל מה שאני מתכננת לעשות מפאת חוסר זמן

למרות שאני 11 שעות לא בבית, אני נהנית מהעבודה ומהסיפוק שהיא נותנת לי

אפילו שהיא משאירה אותי בסופו של יום מתה מעייפות

 

נכתב על ידי , 4/5/2013 01:17   בקטגוריות openu, ההורים שלי, החיים במושב, לימודים אקדמאים, ענייני עבודה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-25/5/2013 13:04




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)