לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

ביקור אצל שיננית


 

כבר המון זמן שניסיתי לדחות את התענוג הזה

האמת, יש לי פחד בלתי מוסבר מכל מה שקשור לטיפולי שיניים

רופאי שיניים, שינניות הינם הך מבחינתי

כמה שפחות להתעסק עם השיניים ושיהיו בריאות ויפות

אבל לשיננית צריך ללכת

 

הפעם האחרונה הייתה לפני כמעט שנתיים

לא היה טראומתי בכלל, אבל זה לא בדיוק גרם לי לרוץ לשם שוב חצי שנה אחר כך

 

לפני חצי שנה עשיתי טיפול שיניים (4 סתימות לבנות) והרופא אמר לי שבחצי שנה עד לביקורת שאני אספיק לעשות שיננית

היות ואוטוטו התור לבדיקה אצלו, קבעתי תור לשיננית

 

לא פשוט לקבוע תור לשיננית אצלינו בקופ"ח - ואני  הולכת לזו של הקופ"ח כי מגיע פעם בשנה בחינם, אז למה לא לנצל את זה?

אני חיכיתי לתור שלי חודש וחצי

טוב זו לא חוכמה השעות שהכי מתאימות לי זה בערב או בשישי

אבל עדיין, זה לא מעט זמן לחכות חודש וחצי

 

דווקא היה טיפול דיי מהיר

וחוץ מבשיניים הקדמיות, שם יש לי מזכרת מהטיפול האורתודנטי (שישמור שהשיניים לא יזוזו) ששם הייתה לא מעט אבנית

הכל היה דיי בסדר ונקי

 

טיפ שקיבלתי - לנקות בשיניים הקדמיות עם קיסם שיניים

קצת ביזארי, אף פעם לא ניקיתי שיניים עם קיסם

אבל שיהיה

 

להשתמש במברשת רק שכתוב עליה soft

לא ללחוץ חזק מדיי על המברשת

היא אפילו אמרה לי שיש מברשות שיניים שמראות לנו אם אנחנו לוחצים חזק מדיי על השיניים

 

חשוב לנקות את הלשון - מסתבר שיש שם הרבה חיידקים (אבל מנקה לשון לא מצאתי)

 

אם יש דלקת גרון או כאב גרון, מומלץ להחליף גם את מברשת השיניים

החיידקים אוהבים להישאר שם ואז יכולה להיות הדבקה חוזרת

 

חוץ מזה היא הייתה ממש מצחיקה השיננית הזאת

ואמרה לי שכדאי לבוא כל חצי שנה

אולי גם לשם כדאי לי לקבוע תור חצי שנה מראש

קודם כל כי אז זה מחייב וצריך ללכת ואין תירוצים מוזרים על למה לא עשיתי תור ל... ואין לי זמן להתקשר וכו'

ושנית,  זה נותן טווח זמן דיי מדוייק

 

רוב האנשים שאני מכירה לא רצים לטיפול אצל שיננית

או הולכים רק פעם בשנה בגלל שיש את זה בחינם מהקופת חולים

דווקא זה דיי חשוב ועוזר לשמור על השיניים והחניכיים

מאידך, שנים הסתדרו בלי זה ואף אחד לא מת

 

האמת שהפעם זה ממש לא היה נוראי כמו שזכרתי את זה

כנראה שתמיד זה יהיה תלוי במי שעושה את העבודה, ובמקרה הזה בחורה מאוד נחמדה ומצחיקה

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/6/2013 13:24   בקטגוריות ענייני בריאות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של EUROVISION NEWS ב-26/7/2013 00:37




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)