לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

אנשים בלי גבולות


יש אנשים שאין להם גבולות בבקשות שלהם מאנשים שהם מכירים

יש לי פרופיל באתר שנקרא לינקדאין
מי שלא מכיר זה אתר שמשתמשים בו בעיקר לחיפוש עבודה (אני לא ראיתי אותו אפקטיבי במיוחד בינתיים)

בכל מקרה איזו head hunter חיפשה אותי כנראה
לא ראיתי הודעה ממנה או משהו
אבל היא יצרה קשר עם אחד מהמקושרים שלי שם, במקרה גם חבר טוב שלי
אמרה לו שהיא מנסה להתקשר אלי ולא מצליחה (אין שם את מספר הטלפון שלי) והוא נתן לה את המספר טלפון

הוא בכלל חשב שהיא מכירה אותי או משהו, כי כנראה היא כתבה כאילו היא מכירה

כשהיא התקשרה אלי היא אמרה לי מ-מי היא קיבלה את הטלפון
לי זה מוזר אחרי כמה חודשים שאני לא מחפשת עבודה שמישהו בא ומציע לי עבודה

כמובן שאמרתי לה שזה לא רלוונטי מה שלא הפריע לה להמשיך
והיא דיי הייתה בשוק שאמרתי לה שלא מעניין אותי לשמוע את ההצעה

לקח לי כמה שניות לחשוב איך היא קישרה ביני לבין אותו חבר - והגעתי ללינקדאין
ואני רק תוהה לעצמי, האם היא שלחה לעוד אנשים הודעות דרך לינקדאין בבקשה למספר טלפון שלי
וכמה מהם באמת נתנו לה

אני לא מפרסמת את מספר הטלפון שלי ברבים
כן הוא כתוב בקו"ח שלי, אבל בטח ובטח לא אפרסם את המספר באתר אינטרנט או דף אינטרנט

המספר טלפון שלי ניתן בתום לב
באמת בלי כוונה רעה
אבל דיברתי עם אותו חבר טוב ואמרתי לו שלהבא לא יעביר את מספר הטלפון שלי בלי לתאם איתי את העניין קודם
מי שרוצה לתפוס אותי - יש לו את הטלפון שלי, את המסנג'ר/סקייפ שלי, את המייל שלי
ומי שאין לו את הפרטים האלה, כנראה לא צריך אותם.


הפעם זו הייתה head hunter בפעם הבאה זה יכול להיות מישהו אחר
לא בהכרח ידידותי

 

 

נכתב על ידי , 28/6/2013 10:33  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-29/6/2013 13:01




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)