לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

סאגת המזגנים לא מפסיקה




קודם כל עצם זה שחיפשנו משהו זול יותר מההצעה המקורית של טכנאי המזגנים שלנו
ומסתבר שלא חסכנו בזה כלום

המשפט מי שקונה בזול משלם ביוקר
חוזר לי בראש שוב ושוב ושוב ושוב

בסוף השבוע המזגן שהותקן בסלון החליט לטפטף בתוך הבית
וכמובן שאם מזגן יטפטף זה יהיה על המקום האחרון שכדאי שמים יהיו עליו
הרב שקע שאליו מחוברת כל מערכת המחשוב שלי (שחלק מהשקעים היו חשופים)

אחד מחברי הסביר לי ישר שזה משהו שקשור ללחץ שגוי של גז במערכת או ששכחו לאזן את הלחץ של הגז או שלא הלחימו כמו שצריך את צינור הגז.
וזה משהו שקשור להתקנה, שכן הבחורים שהתקינו לי את המזגנים עשו את העבודה כמה שיותר מהר
והעבודה לא הייתה מי יודע מה נקייה איך לומר
אמנם בסלון הייתה כבר הכנה למזגן, אבל בחדר השינה הם עשו חור ענקי להעברת הצינורות שאחר כך היו צריכים גם לסתום
ואני מקווה שהסתימה הזאת תחזיק מעמד בחורף ושלא יחדרו מים דרך שם

החלק האבסורדי בכל זה, שאבא שלי עוד שילם להם טיפ
מי לכל הרוחות משלם טיפ למתקיני מזגנים שבאים להתקין מזגן בבית?
מילא מלצרים שחיים מהטיפים, אבל מתקיני מזגנים מקבלים משכורות לא רעות בכלל, גם אם הם עובדים בחברה ולא פרטיים.
ממתי משלמים טיפ למי שהזמנת אותו לתת לך שירות ואתה גם ככה משלם על ההתקנה?

בכל מקרה עכשיו אנחנו צריכים להזמין טכנאי מזגנים שיבוא לסדר את המזגן הסורר (שאגב לא טיפטף מאז שוב, אבל עדיין).
וזה גם בתוקף האחריות על המזגן ועל ההתקנה
אבל הטכנאים של החברה מגיעים בשעות מסויימות
ואם היינו עושים את השירות דרך טכנאי המזגנים של ההורים שלי הוא היה מגיע מתי שנוח לנו.

מי שקונה בזול משלם ביוקר
אין מה לעשות
אנחנו משלמים על זה בכסף
ואנחנו משלמים על זה בזמן יקר

 

נכתב על ידי , 7/7/2013 12:18   בקטגוריות החיים במושב, ענייני דירות, מוצרי חשמל  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/7/2013 13:28




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)