לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

מה אתם הייתם עושים?




המקום עבודה
הנושא: עניין אתי

לפני כמה ימים פנה אלי אחד העובדים ששאל אותי אם יודעת לשנות במערכת של שעון הנוכחות את הנתונים בקובץ DB (זה הקובץ ששומר את המידע של כולם)
יש מעט מאוד אנשים שיש להם גישה למערכת הזאת והוא אחד מהם
מסתבר שלפני כמה חודשים, הבחור שהיה בתפקיד שלי - ועזב, הראה לו איך אפשר לשנות בקובץ DB כך שאם הוא מזין שעות ידנית במערכת נוכחות, לא יראו את זה
ברגיל יש סימן וכל מי שיש לו גישה למערכת (שזה סך הכל 5 אנשים) יכול לראות מי נכנס עם הכרטיס נוכחות, ולמי הכניסו את הנתונים ידנית

קודם כל זה הפתיע אותי, כי לא ידעתי שאפשר לשנות את הקובץ, וגם ממש לא הבנתי בשביל מה
בעבודה שלי אנחנו מקבלים משכורות גלובליות, ולא משלמים על שעות נוספות
זה לא משנה אם עבדת 8 שעות 9 שעות או 10 שעות עדיין תקבל את אותו הדבר

אז מסתבר שאותו עובד כבר נמצא כאן 3 שנים, ולפני כמה זמן הוא ביקש העלאה, והוא סורב בטענה שהוא כביכול לא נותן מספיק שעות
ואכן הוא סיפר לי שבשנה האחרונה הוא היה בתהליכי גירושין והיות והוא יותר מטפל בילדים הוא היה יוצא מוקדם כדי לקחת אותם
כשהוא היה מגיע יותר מוקדם בבוקר כדי לעשות את השעות שלו ולצאת מוקדם, המנהל שלו היה מבקש ממנו להישאר עוד
ככה יצא שכל יום הוא יוצא 10-15 דקות מוקדם יותר (ואז זה נראה שהוא מחסיר שעות)
אותו בחור שגם ככה היה במצוקה רצה לעזוב פה, ומי שהיה לפני בתפקיד הראה לו איך לשנות את הפרטים בקובץ DB
אחרי הכל הוא עוזב לא אכפת לו מה יהיה פה

וכך הכל התנהל על מי מנוחות עד אשר לפני כחודש החלפתי לאותו בחור את המחשב הישן (בן 7) במחשב חדש דנדש
מאז הוא לא יכול לשנות את הקובץ, והוא פנה אלי
כן זה בהחלט שם אותי במקום לא נעים במיוחד
קודם כל מה שהוא עשה זה לא אתי
אבל מה הוא ציפה שאני אעשה?
אני עובדת פה, המקום חשוב לי
ועם כל האמפתיה שיש לי למצוקות אישיות של אנשים
איפה עובר הגבול?





נכתב על ידי , 11/7/2013 19:33   בקטגוריות ענייני עבודה, על אנשים וחיות אחרות  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-26/7/2013 23:11




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)