לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

סידורי תחבורה


 

אני חושבת שאחד הדברים הלא נוחים בלגור במושב זה היעדר תחבורה ציבורית

לכן כמעט כל אחד פה מחזיק ברישיון, ולכל משפחה לפחות 2 רכבים

רוב האנשים לא עובדים במושב היום, וצריך להגיע איכשהו לעבודה

 

אחת הסיבות שבגינן אני רוצה להוציא רישיון זה הזמן שלוקח לי להגיע לעבודה - שעה

שאם הייתי נוסעת לבד הזמן היה מתקצר לחצי שעה אם לא פחות

 

בנוסף גיליתי שכל האוטובוסים שאני מכירה בת"א וגוש דן שונו כאשר עשו את הרפורמה בתחבורה הציבורית

מה שאומר שכדי להגיע מהעבודה שלי לאוניברסיטה, אני צריכה לקחת 2 אוטובוסים

שזה ממש לא להיט

כל גוש דן נמצא במצב פקוק ו/או עמוס משעות הבוקר עד שעות הערב שכמובן יש שעות עומס רציניות יותר

ואלה השעות שאני צריכה להגיע לאוניברסיטה

 

כן הפעם נרשמתי לקורס שאני יכולה להגיע אליו

לצערי הקורס שאפשר לראות אונליין תואם לשעות לא ריאליות, לפחות לא לאנשים עובדים.

וחוץ מזה אני יכולה תמיד לראות אותו יום אחר, ככה שפה אני מרוויחה 2 שיעורים

שיעור בכיתה, ושיעור מוקלט

 

מה שכן קצת מציק שאין קורסים באיזור שאני גרה בו

האופציה היחידה היא לנסוע לתל אביב בשביל זה

 

חוץ מזה המצב בעבודה מתחיל להתייצב

הפרוייקט הגדול שבוטל לא יחזור

ונכנס פרוייקט קטן יותר הרבה יותר

מוכרים אצלינו ציוד מחשוב שהשתמשו בו בפרוייקט שנסגר באלפי דולרים

למרות שאנחנו מוכרים אותו בשקלים, אבל כמה אנשים אתם מכירים שיקנו מחשב שעולה 20 אלף ש"ח?

וזה מחשב בן שנתיים הוא עלה יותר

בדולרים זה פחות, ואצלינו במחירים אנחנו תמיד מדברים בדולרים

 

מהבחינה שלי זה לא כל כך מעודד

למרות שאישית, לא מזיק לי כל כך המצב שאני עובדת ויש לי גם אוויר לנשימה לעשות דברים אחרים (רישיון נהיגה יותר זמן ללימודים)

חשבון הבנק שלי לא יאהב את זה זה בטוח

 

בין לבין עם כל הדיבורים שיש לאחרונה על לימודים אקדמים ויעילותם

אני שוקלת לעשות עוד תואר תוך כדי התואר הנוכחי

כי זה הנוכחי דיי תובעני, ורמת הקושי בו גבוהה מאוד (זה מאתגר ואני כן נהנית מזה אני לא אומרת שלא)

אבל מדגדג לי באצבעות ללמוד עוד משהו שיהיה סתם בשביל הכייף שלי

או שאולי אני אלמד משהו אחר, חוג או משהו כזה (יש מבוגרים שהולכים לחוגים לא?)

אני לא יודעת עוד לא החלטתי, אני פשוט יודעת שאני רוצה שיהיה לי עוד משהו חוץ מעבודה והלימודים המאתגרים

משהו שיהיה עבורי כייף נטו

 

אני עוד צריכה לחשוב על זה

 

 

 

נכתב על ידי , 5/10/2013 13:54   בקטגוריות לימודים, לימודים אקדמאים, ענייני עבודה, תחבורה ציבורית  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/10/2013 15:39




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)