לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

שיעור ראשון בסימסטר


 

אז בסימסטר הנוכחי נרשמתי לקורס  שאני צריכה (לא חייבת) להגיע פיזית לשיעורים

זה לא כל כך נורא, השיעור מתחיל ב18:00 מסתיים ב21:00

 

הבעיה הכי גדולה זו התחבורה הציבורית

מאז שעשו את הרפורמה בתחבורה הציבורית, זה נעשה סיוט לנסוע באוטובוסים, בעיקר בתל אביב

שינו את התחנות, את המסלולים, כל מה שהכרתי בנסיעה לאוניברסיטה השתנה

 

לקחתי אוטובוס מליד העבודה שהוריד אותי ליד אוניברסיטת תל אביב

בדיוק בצד השני נמצאת הפתוחה, איזה קילומטר ללכת בעלייה עם תיק כבד מאוד על הגב

ואחרי יום עבודה שקמתי ב5:30 בבוקר

לא כייף להגיע לשיעור שאני מזיעה כאילו מי ישמע מה עשיתי

בפעם הבאה אני אלך על אופציית שני האוטובוסים, אבל במקרה הזה לפחות לא אצטרך ללכת כל כך הרבה

(לא שמפריע לי ללכת, אבל כשממהרים ועייפים זה לא מתכון טוב)

 

בדרך חזרה בכלל סרט, כי תדירות האוטובוסים באיזור הזה (שהייתה פעם טובה) הפכה להיות על הפנים

אוטובוס כל חצי שעה ואם מפספסים כל מה שאפשר לעשות זה להתייבש בתחנה ולחכות לאוטובוס הבא

אוטובוס למרכז תל אביב ואז עוד אוטובוס לאיזור בו אני גרה

 

הגעתי הבייתה ב23:00

יום עמוס מעייף, ומזל שביום חמישי אני לא עובדת (אחד היתרונות של חצי משרה)

לא יודעת איך הייתי מסתדרת במצב שהייתי צריכה להגיע לעבודה יום אחר כך

 

השיעור

טוב בפתוחה זה הולך אחרת מאשר באוניברסיטאות ומכללות

בפתוחה צריך ללמוד את החומר לפני השיעור ולהגיע לשיעור שכבר יש מושג

במקרה לא יצא לי לעבור על כל החומר, אבל... המכינה, זו שעשיתי לפני עשור בערך

שהיו אמורים ללמד אותנו 5 יחידות במתמטיקה, אז זהו שכמו שחשדתי אז ש-5 יחידות זה לא היה זה

מסתבר שכמעט את כל החומר של הקורס הזה למדתי במכינה

אז זה לא הרגיש לי כמו סינית (למרות שלא חזרתי על החומר)

לא להאמין שאני עדיין זוכרת דברים שלמדתי לפני 10 שנים

מה שכן בשעה האחרונה הרגשתי שהמוח שלי נמצא כבר במקום אחר לגמרי

 

קצת משעשע לדעת שאני הייתי מבין האנשים המבוגרים שם

רוב מי שהגיע היו חיילים בחובה, ועוד כמה חבר'ה צעירים שהגיעו במכנסיים קצרים וכפכפים

זה לא שאין אנשים מבוגרים שלומדים בפתוחה, אבל הם כנראה לא לומדים מדעי המחשב

 

אני חושבת שמה שהכי קשה לי זה הניהול זמן

וגם כשאני יושבת ללמוד, אז אני צריכה הפסקה כל שעה וחצי בערך

פעם הייתי יכולה לשבת ללמוד שעות ברצף

אני דיי נהנית מהלימודים האלה

אני זוכרת שמתמטיקה הייתה עבורי משהו דיי כייפי (לא סתם בצד כתוב שאני אוהבת מתמטיקה)

ואני מקווה שמהסימסטר הזה תצא לי חוויה חיובית

היות והסימסטרים הקודמים היו רחוקים מזה

 

 

נכתב על ידי , 18/10/2013 15:18   בקטגוריות openu, לימודים, לימודים אקדמאים, תחבורה ציבורית  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-1/11/2013 17:43




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)