לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

אחרי חודשיים


 

של לימודים למבחן

ומשיכה של הבחור באוזן כדי שיישב וילמד

וקיטורים רבים מאוד שלו

המבחן בוטל!

 

אחד מאנשי הצוות שלו שגם עושה תואר בפתוחה קיבל מייל שאומר שהאו"פ נותנת פטורים לקורסים שנלמדו בסימסטר 2014 ב ולמבחנים שלהם.

אז הלכנו ובדקנו אם זה גם תופס לבחינת פטור שנרשמנו אליה, כי זו רק בחינה (ונרשמנו למועד 2014ב)

ומסתבר שכן, אנחנו יכולים לקבל פטור, שאומר ציון עובר במבחן, שזה בדיוק מה שאנחנו צריכים

וזה מבלי ללכת ולעשות את המבחן

 

אין לכם מושג איזה כייף זה לדעת שלא צריך לעשות מבחן תוך כמה ימים

הבחור כמובן ביטל את כל ימי החופש שהוא התכוון לקחת (וורקוהוליק)

ואני החלטתי לקחת אותם בכל זאת, החודשיים האחרונים היו מאוד עמוסים בעבודה

אני צריכה את החופש הזה, אני ממש מותשת (ועד חגי תשרי יש עוד לא מעט זמן)

 

פתאום מרגישים הקלה

ומצד שני, בזבזנו כל כך הרבה זמן על הלימודים האלה

אפילו קנינו יחד קורס פרטי, שעלה פחות משליש ממה שעולה הקורס בפתוחה

וזה קצת מעצבן לחשוב שביזבזנו כסף על משהו שבסוף לא יצא ממנו כלום

אבל יותר מעצבן הבזבוז של הזמן, הכסף... עוד ניחא

אבל מי חשב כשהתחלנו שתהיה מלחמה?

 

הבחור כבר הקדים את התור שלו לרופא הכירורג

אני שמחה שהוא סוף סוף הולך לטפל בבעיה הבריאותית שלו

ובכלל הוא הרבה יותר נחמד כשהוא נינוח ופחות לחוץ על הלימודים

כי הוא חזר לקרוא לי מאמי, ומתוקה שלי

(מה שלא קרה הרבה בחודשיים האחרונים בהם הוא נעשה קצת בלתי נסבל)

 

מה שמבאס אותי זה שעכשיו לא יהיה לנו הרבה זמן להיפגש,

אצלי בעבודה עמוס, אצלו בעבודה תמיד עמוס

ועוד יש לו את העניינים הבריאותיים האלה

תמיד נפגשנו באמצע השבוע, אבל לא לכל כך הרבה שעות כמו שנפגשנו לצרכי לימודים

 

אנחנו אמנם לומדים יחד בסימסטר הבא, אבל עד אז יש עוד חודשיים

קצת מטריד אותי כי אני לוקחת 2 קורסים בסימסטר הבא

ובדרך יש חגים, ועבודה ואצלו כנראה ניתוח

אבל יהיה בסדר

 

הקלה

ועכשיו זמן לנוח קצת

לנקות את הראש

ולקרוא איזה ספר או שניים (או יותר)

 

נכתב על ידי , 18/8/2014 22:55   בקטגוריות לימודים אקדמאים, לימודים, עניינים שבינו לבינה, הבחור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-20/8/2014 15:47




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)