לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

כן זה מפריע לי


 

רוב אזרחי ישראל לא מודעים לזה שקיימת שביתה בדואר ישראל

פשוט מהסיבה הפשוטה כי השביתה לא נוגעת להם

או בגלל שהם לא עובדים בדואר

או שהם לא נמצאים ברשימת היישובים בהם מתקיימת השביתה

יישובי הפריפריה בשבילכם

 

יש פריפריה בצפון, יש פריפריה בדרום ותתפלאו גם יש פריפריה במרכז

המושב שאני גרה בו, וגם המושבים הסמוכים הם חלק מתמשך מהאפלייה שיצר במו ידיו ועד העובדים של דואר ישראל

אמנם אנחנו לא בקצה הצפוני או הדרומי של המדינה

הפריפריה שלי היא 20 דקות מכל עיר בגוש-דן, 30 דקות מירושלים, 10 דקות מנתב"ג ומודיעין ויריקה מכבישים 1 ו-6

ועדיין שבועיים אין דואר, לא יוצא ולא בא

 

לא רק שליישובים שלהם יש דואר נע (כי אין ולו סניף דואר אחד ביישוב) שמגיע רק פעם ביום

והדואר ברגיל לא מגיע בימי שישי וגם לא בערבי חג

גם לא נתנו לנו אלטרנטיבה אחרת, לקחת את דברי הדואר שאנחנו מחכים להם

אם זה מכתבים, הודעות מהבנק, צווים, תשלומים שצריך לשלם, משכורות, חומרים מהאוניברסיטה, קנסות וכו'

כמיליון איש שגרים ביישובי הפריפריה (מושבים וקיבוצים) לא מקבלים דואר

ואת אף אחד במדינה זה לא מעניין

וכולם שמים עלינו ז** אחד גדול

 

ולא אין אלטרנטיבה אחרת מלבד דואר ישראל

ולא זה לא משנה אם אני חושבת שהשביתה מוצדקת או לא

מה שמפריע לי זו האפלייה

האפלייה שעובדי דואר ישראל בחרו לעשות בין אנשים שגרים ביישובים אליהם מגיע דואר נע לבין כל יתר המדינה

אנחנו לא מבקשים יחס מיוחד, אנחנו כן רוצים שהשירות הבסיסי הזה של דואר שצריך להגיע אלינו פשוט יגיע

 

אם השביתה הזאת הייתה כוללת על כל יישובי מדינת ישראל לא הייתי אומרת מילה

אבל מה שמפריע לי זו האפליה, וכן שלא נותנים לי שום אלטרנטיבה אחרת לקבל את השירות הבסיסי הזה

לא לי ולא לאף אחד מהאנשים שחיים ביישובים בהם בשבועיים האחרונים לא מגיע דואר

 

זו תעודת עניות לדואר ישראל! וכן אני מאשימה את הועד עובדים של דואר ישראל כי הם בחרו בדרך הזאת, הם בחרו לעשות אפליה!

וסתם לידע כללי האפליה שדואר ישראל יוצרים בין אנשים שגרים ביישובים מסויימים לבין אנשים שגרים ביישובים אחרים

היא בגדר עבירה על החוק במדינת ישראל

בחיי שלא מפריע לי שישבתו

בכייף שישביתו את כל המדינה אם הם רוצים

שיערבו את ההסתדרות כמו שהם אמרו שהם יעשו אחרי שבועיים - אבל לא שמעתי בשום מקום בחדשות שהיום (ראשון) בבוקר יש שביתה איפשהו

אבל האפלייה הזאת לא מקובלת עלי

למה מי שגר בעיר מקבל דואר ושירותי דואר בלי בעיה ואני שאני גרה במושב, ועוד אנשים כמוני, לא מקבלים את השירות הבסיסי הזה של קבלת דואר?

 

מה צריך לעשות כדי שאנשים יתעוררו במדינה שלנו? לעבור לדואר יונים?

(חבל שיונים לא יכולות להעביר חבילות)

 


נכתב על ידי , 14/9/2014 08:54   בקטגוריות אז למה לי פוליטיקה עכשיו, החיים במושב, כאן שובתים!, שחרור קיטור, אפלייה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jenny10 ב-17/9/2014 01:11




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)