לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

פתאטי ומעצבן בו זמנית


 

כמובן שאחרי שהבחור עשה ניתוח הוא לא הלך לעשות את השידור ברדיו

אז חבר שלו ש' הרכיב לבד את כל התוכנית ושידר אותה לבד

והבחור האזין לה והיה מחובר בצ'ט

 

כמה פתאטי לבוא ולהגיד לו "איזה תוכנית מעולה יש לך" "השירים שלך אחד אחד"

ו"תקדיש את השיר הבא ל-X"

ש' דאג שכל המשפחה שלו תהיה בצ'ט והם כל הזמן היו עסוקים בלהחמיא לו על התוכנית

מה שקורה בדר"כ רק ל5-10 דקות, הפעם קרה במשך כמעט שעתיים שלמות

 

אישית אני לא מבינה למה הוא לא הלך לשדר

איך שהוא חזר הבייתה הוא לא נח לרגע כל הזמן עשה משהו

הבית שלו היה מבולגן כי אחותו והילדים שלה נכנסים לשם חופשי

אז כל הבוקר של היום הראשון הוא היה עסוק בלסדר ולנקות את הבית

למרות שהוא אמור בכלל לנוח ולא לעשות שום פעילות פיזית

מה שבפועל לא קרה בכלל

 

אלי הוא מתלונן ובוכה שכואב לו

אבל שם, חס וחלילה שהוא יתלונן

אני לא מבינה את הקטע הזה

 

גם כשהוא היה אצל אמא שלו הוא דיבר איתי המון

אף אחד מהמשפחה שלו מלבד אמא שלו שטיפלה בו ואחות נוספת לא התעניינו בו

וברגע שהוא חזר לבית שלו, הוא התחיל לסנן אותי

בטענה שהוא לא יכול לדבר כשכולם שם

לא הפריע לו לדבר איתי כשאמא שלו הייתה לידו

 

חוץ מזה אם הוא מגדיר אותנו בתור רק ידידים, למה מפריע לו לדבר איתי?

מה הבעיה לענות לטלפון ולנהל שיחת חולין אחרי שבמשך 4 ימים הבן אדם בכה לי בטלפון שכואב לו וכמה הוא מסכן?

בחיי שאני לא מבינה את הבן אדם וההתנהגות שלו אלי

הפכפך כזה

אם היינו רק ידידים הוא לא היה טורח לבכות לי בטלפון והוא לא היה מחפש כל כך את תשומת הלב שלי

אני גם ביקשתי ממנו שישלח לי תמונה שלו עם זיפים כי הוא לא התגלח 4 ימים ואף פעם לא יצא לי לראות אותו לא מגולח

והוא שלח לי תמונות שלו

איזה ידיד היה עושה דבר כזה?

(האמת שממישהו שהוא רק ידיד שלי בחיים לא הייתי חושבת לבקש דבר כזה אם חושבים על זה)

 

בתוכנית רדיו שעשה ש' היו המון שירים שהם oldies

שבתקופה שאני הרכבתי את הפלייליסטים הבחור היה פוסל שירים מהסוג הזה

מסיבות לא ברורות ולא יודעות

כמובן שהוא לא יגיד מילה לחבר שלו ש' שעושה לו טובה ומחליף אותו בשידור לבד

זה לא שאני לא אוהבת oldies זה נחמד (קצת הזכיר לי כמו לשמוע את הפס קול של סרטי אסקימו לימון ואלכס חולה אהבה)

אלה לא בדיוק שירי אהבה מהסוג שמרוממים את הרוח והנפש

זו מוזיקה שנעים לשמוע, כמו כל מוזיקה אחרת

זה קצת כמו לשמוע סוף שבוע רגוע בגלגל"צ

רק עם שירים ישנים בלבד

 

והקטע המצחיק, שהבחירות שירים של ש' הרבה יותר טובות מהבחירות שהבחור עושה ברגיל

למעשה יש לי הרגשה שלמרות התוכנית שלטעמי הייתה קצת מעייפת ומשעממת (אני לומדת תוך כדי, אם זה היה מעניין לא הייתי מסוגלת לעשות את זה)

שהוא משדר הרבה יותר טוב מהבחור

מה שגורם לי להסתקרן לגבי הרייטינג של התוכנית

והאם הוא באמת יותר גבוה מבדר"כ.

 

 

נכתב על ידי , 29/10/2014 11:04   בקטגוריות הבחור, על אנשים וחיות אחרות, פתטי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-29/10/2014 17:34




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)