אני לא מבינה את צורת החשיבה שלו
3 אנשים מהחברה שממנה קנינו את המערכת אמרו לי
כל הלקוחות שלנו (ויש להם לקוחות גדולים מאוד) לוקחים את המערכת ועושים עליה טסטים במשך שבועיים לפחות לפני שהם הופכים אותה לסביבת production (זה אומר סביבה שפעילה 24/7)
סתם דוגמא ללקוחות שלהם עם מערכת כמו שאנחנו קנינו בישראל: אינטל, HOT, דיסני ישראל.
אבל לא... המנהל שלי החליט שאנחנו לא נבדוק כלום ונכניס ישר את המערכת לסביבת production
וכן יש תקלות והמערכת לא עובדת חלק
אמרו לנו מראש שככה זה יהיה
המנהל שלי מאשים אותי בכל התחלואים של המערכת הזאת
זו מערכת שאני בקושי מכירה, ואני בטח לא יודעת איך לנהל אותה
וכל דבר שאני עושה בה זה אחרי ששאלתי אנשים מהתמיכה של החברה
בכלל לאחרונה הוא מאשים אותי בכל דבר שאפשר
טוב שהוא לא מאשים אותי ביחסי ישראל פלסטינאים או בזה שאשתו בהריון.
אז יש תקלות
הוא מקשר כל תקלה לבעיית הרשאות
היום אמרתי לו שזה לא תקלת הרשאות כי את כל בעיית ההרשאות שהייתה סידרתי ביום רביעי
בשביל זה נשארתי בעבודה עד 9 בערב! (אחרי שאני מגיעה בבוקר בסביבות 7:30)
ולא שמשלמים לי על שעות נוספות או משהו כזה
אז תוכנה מסויימת שמספר מצומצם של אנשים משתמשים בה לא עובדת כמו שהיא אמורה
אז מבחינתו ישר זו בעיית הרשאות
הוא הרים עלי את הקול ואמר שאין לי מושג על מה אני מדברת
ואני אמרתי לו שאין בעיית הרשאות במערכת, ולא כל תקלה שיש קשורה ישר להרשאות
הרמתי עליו את הקול! והוא דיי התעצבן מזה ואמר לי להירגע ומייד
ואז הוכחתי לו שהוא טועה כי נתתי לאותו משתמש הרשאות מלאות וזה עדיין לא עבד תקין
רק אחר כך הוא הסכים שאני אפתח קריאה על התקלה הזאת
הוא חושב שהתמיכה של המערכת יעזרו לנו בלי לפתוח קריאה
ומה לעשות אלה חברות גדולות יש להם נהלים שהם חייבים לעבוד לפיהם
אף אחד לא יכול לעזור לי בלי שאני אפתח קריאה
אני לא מבינה מה הוא מתנגד כל כך לפתיחת קריאות
אנחנו משלמים המון כסף על השירות הזה
זה לא שהוא שלח אותי להשתלמות לפני שהוא החליט להכניס את המערכת הזאת
ככה שאפילו דברים בסיסיים אני לא מכירה בה
אני לומדת תוך כדי תנועה
גם שמישהו מהחברה עצמה הגיע אלינו והיה איתי כמעט כל היום
והוא בעצמו אמר למנהל שלי שתקלה מסויימת היא באג במערכת
הוא עדיין לא מאמין עד הסוף שזה באמת כך
באמת שבתמיכה של החברה הזאת יש אנשים נחמדים
אבל יש באגים, לוקח המון זמן לטפל בזה, בינתיים המערכת אצלינו לא עובדת כמו שצריך
זה מעכב את העבודה, הכל מתרגם לכסף כשמשהו לא עובד טוב ומעכב את העבודה זה גורם לחברה להפסיד כסף
ולי לחטוף נזיפות מהבוס שלי שגם ככה מאשים אותי בהכל שזה עוד יותר מעצבן
הוא חושב שהמערכת שקנינו מושלמת ולכן אם יש בה תקלות זו אשמתי
יום חמישי זה היום החופשי שלי
בעקרון ברגיל לא מפריע לי שמתקשרים אלי
אבל עכשיו אני לומדת לקראת מבחן ואני ביקשתי שאם מתקשרים זה רק על תקלות חמורות
נראה לכם שזה הזיז לו? בעצם הוא רואה בכל תקלה שקורה תקלה חמורה
תקלה חמורה זו תקלה שבה יש מערכת שלמה מושבתת, או מערכת שמשביתה את כל החברה
משתמש מסויים לא יכול לראות קבצים דרך תוכנה מסויימת
משתמש אחר לא יכול לפתוח קבצים בתוכנה אחרת
ועוד דברים מהסוג הזה, נקודתיים לא רוחביים
ועוד הוא התקשר להגיד לי שהוא רוצה שבשבוע הבא הוא רוצה שאני אהיה בעבודה
בשבוע הבא יש לי מבחן, ולקחתי 3 ימי חופש כדי ללמוד למבחן
ביום ראשון אני אהיה בעבודה ואחר כך לא
אז שאלתי אותו אם יש משהו פיזי שהוא רוצה שאני אעשה
אז הוא אמר שלא
אז שאלתי אותו, אם ככה, מה זה משנה אם אני מטפלת בתקלות מהבית? הרי אני יכולה להתחבר לכל המחשבים בעבודה מהבית. אם יש משהו דחוף אני אתחבר מהבית כדי לטפל בזה
זה לא משהו פיזי שאני צריכה לעשות
אז הוא הסכים בסוף
אבל זה היה ממש מעצבן שהוא אפילו העלה את זה
מה זה החוסר התחשבות הזה
בכלל ההתנהגות שלו הפכה להיות לא מקצועית בעליל
המנכ"ל וכל המנהלים הבכירים תופסים ממנו כאילו הוא תותח על במחשבים
שלמעשה הוא לא יודע לעשות דברים בסיסיים בשרתים
הוא אמר לי שהוא בקלות יכול להיכנס לנעליים שלי
והוא מתקשר אלי כדי לשאול איך משחררים יוזר נעול או איך מאפסים סיסמא
שאלה דברים בסיסיים
בכלל לפעמים הוא אומר דברים במשרד של המחלקה שלנו שזה פשוט הזוי
למשל השבוע: "כולם כאלה מפגרים... חוץ ממני"
(מי אמר מגלומניה ולא קיבל)