השבוע התקשרה מישהי מהמכירות של המערכת שקנינו ואמרה לו שכל הקריאות שפתחתי הן בעיה של חוסר ידע
חוסר ידע היא קראה לזה
באמת?
איך בדיוק אני אמורה לדעת על באגים במערכת חדשה שאני לא מכירה, אני לומדת תוך כדי תנועה ולא עברתי עליה אפילו לא הדרכה בסיסית.
מנהל מערך התמיכה של החברה בישראל אמר לי שלא משנה כמה אני מוכשרת ואפילו אם אני מכירה מערכות דומות,
לא הגיוני לצפות ממני להכיר את המערכת, אם לא עברתי אף הדרכה עליה
הוא אמר לי שבכל חברה בישראל שעושים הטמעה של המערכת הזו יש לפחות יום אחד של הדרכה
ושאת ההטמעה עושים by the book
זאת אומרת התקנה, לאחר מכן שבוע-שבועיים הרצה תוך כדי ליווי צמוד שלהם
ולאחר מכן הפיכה של המערכת למה שקוראים אצלינו production
הוא אמר לי "את קפצת ישר למים העמוקים בלי הכנה בכלל"
המוע שעבר הוא החליט שהכל בעיה של הרשאות (למרות שלמעט בעיה אחת, כל היתר לא היו קשורות לזה)
והשבוע הוא נהל שלי מאשים אותי בכל תקלה שקשורה למערכת הזאת
בשבהחליט שהכל בעיה של חוסר ידע
ובכן מצטערת, לא שלחת אותי לקורס על המערכת, אפילו הדרכה בסיסית לא איפשרת לי לעבור
ואתה מצפה שהכל יהיה בסדר?
כאילו שזו מערכת שמחברים והכל עובד?
מראש אמרו לנו שהסביבת עבודה שלנו מורכבת ויתכנו בעיות
אז כן למנהל שלי לא אכפת שאני אקפוץ למים העמוקים ושאני אטבע גם על הדרך
כי פשוט לא אכפת לו
הבן אדם ברוב חוצפתו שם לי סוג של אולטימטום, וניסה לאלץ אותי לבחור בין העבודה ללימודים
איפה עובר הגבול? לשים אולטימטום? (סוג של) באמת?
אני תוהה כמה נמוך עוד הבן אדם הזה מסוגל ללכת
יש לא מעט תקלות שלא נפתרו בגלל שהוא החליט שהפתרון שהצעתי לא מתאים
אז הצעתי פתרון אחר, וגם זה לא מתאים לו
וזה לא שהוא מציע פתרון אחר במקום או כיוון אחר או משהו
בשלב מסויים פשוט הפסקתי לדווח לו על תקלות שלא יפריע לי לפתור אותן איך שאני רוצה
אבל באמת, ככה לא אמורים להתנהל
חודש מראש הודעתי למנהל שלי שיש לי מבחן ולקחתי 3 ימי חופש
המנהל שלי דרש שאני אגיע לעבודה בשבוע שיש לי את המבחן
אמרתי שזה לא יקרה, ואם קורה משהו אני יכולה לעשות דברים מהבית
אז כמובן שהוא ניצל את זה והודיע לי שיש תקלה (באמת) ושאני חייבת לעזוב הכל ולטפל בזה עכשיו
מה שאומר שכמעט את כל היום לימוד הזה (היום יום שלישי) בזבזתי על העבודה במקום להתרכז בללמוד למבחן
שזה גרוע ביותר
והאמת אני כבר לא יודעת מה לעשות
אני לא יודעת איך להגיב אליו יותר
הוא דורש ממני לטפל בתקלות שיש בלי שיש לי כלים לטפל בהן
הוא דורש ממני לא לפתוח קריאות על מערכת שהדרך היחידה לטפל בה היא באמצעות קריאות לאותה חברה שמספקת תמיכה (שאנחנו אגב משלמים על זה לא מעט כסף) ורק להם יש את הכלים לעשות אבחון מלא ולנתח למה הדברים קורים
לי אין את הכלים האלה
הדרישות שלו וההתנהגות שלו חסרות היגיון לחלוטין
אני לא התפטרתי מסיבה מאוד פשוטה - כרגע אין לי עבודה אחרת
ואני מעדיפה לקבל פיצויים ושתהיה לי היכולת לחתום אבטלה ולא לקום וללכת בלי כלום