לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2015

כל מיני דברים



לפני כמה ימים הייתה לי שיחה עם ידיד שלי
על אנשים שלא עונים לטלפון או במילים אחרות מסננים
אני חושבת שאין דבר יותר מעצבן מאנשים שמסננים אותך בטלפון
אם טרחתי כבר להתקשר למישהו, והוא לא עונה אני אצפה שיחזור או שלפחות ישלח SMS או משהו

אז יש אנשים שאתם מתקשרים אליהם והם לא עונים כי הם עסוקים ולא יכולים לענות
ויש  אנשים שמגדילים ראש ומסננים! כן הם רואים שהתקשרתם, לא רוצים לענות לכם ומעיפים את השיחה ישר למשיבון
אלה הם הכי מעצבנים, כי הם טרחו להסתכל בטלפון ולהעיף אתכם למשיבון

אני מבינה שיש אנשים שהם עסוקים או שכרגע אין להם זמן לשיחה ארוכה או קצרה
אבל מה הבעיה לענות, להגיד "אני עסוק/ה ואני אחזור אלייך מאוחר יותר?"
מה הקטע שכולם הפכו להיות מסננים כרוניים?
ובכלל מאיפה אומצה ההתנהגות הזאת שהולכת ומתרבה לאחרונה?

ואני לא מדברת על אנשים שמתקשרים אליהם פעם אחת ובמקרה הם לא עונים/מסננים כי הם עסוקים
אני מדברת על כך שיש אנשים שבשבילם זו שגרה להתנהל ככה עם אנשים אחרים

יש אנשים שבגלל זה מעדיפים לא לעשות שיחות טלפון
זה לא נעים שבחלק ניכר מהזמן אתם מתקשרים לאנשים והם לא עונים כי הם עסוקים
גם אחת הסיבות שבגינן אנשים נלחצו כל כך לפני כמה חודשים שב-whatsapp יש אופציה לראות מתי קראתם את ההודעה שנשלחה
כאילו שהאופציה הזאת לא הייתה קיימת קודם באפליקציות דומות אחרות
אבל אנשים עשו מזה סרט, כאילו מי ישמע מה זה אומר

באותה מידה, קצת מעצבן אם למשל שלחתם למישהו הודעה בוואטסאפ, שבה שאלתם אותו שאלה כלשהי, אתם רואים שהוא קרא את ההודעה אבל לא טרח בכלל לענות לכם עליה.
גם לא אחרי כמה ימים...


קצת פוליטיקה
האם רק לי התמונות מהעצרת שהייתה במוצ"ש בכיכר רבין, עשו פלאשבק כמעט 20 שנה אחורה (הייתם מאמינים שבנובמבר השנה זה יהיה 20 שנה???), לעצרת אחרת שהייתה באותה כיכר, רק שקראו לה אז כיכר מלכי ישראל?

תעמולת הבחירות השנה היא אחת הדברים הכי הזויים עלי אדמות שיצא לי לראות

ועוד קצת...
בת דודה שלי ובן זוגה הלכו להתחתן בחו"ל
אז כן הם העלו תמונה בפייסבוק שלהם אחרי שהם התחתנו עם שלטים על המצב ו"כן אבל איראן"
וצ'יק צ'ק זה הפך להיות ויראלי בפייסבוק (זה היה מוזר קצת לראות אנשים עושים לייק לתמונה שלהם בפייסבוק שהתפרסמה בכלל בדף אחר), ואפילו יצא מגבולות הפייסבוק ל-ynet
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4634348,00.html

האירוע שהם יעשו למשפחה ולחברים קרובים יהיה בסוף אפריל
בחצר של הבית של דודה שלי (אחות של אבא שלי)
יהיו בערך 100-150 מוזמנים וקייטרינג שיהיה אחראי על האוכל

האמת שזו בת דודה שניה שלי שהתחתנה בחו"ל
גם אחותה הגדולה התחתנה בחו"ל לפני כמה שנים
ולאחר מכן עשו אירוע למשפחה וחברים טובים במסעדה צמחונית בירושלים (כי שניהם צמחונים)


אחי וחברה שלו סוף סוף סגרו על תאריך לחתונה
ההורים שלי מאושרים עד השמיים
בחתונה שלהם צפויים להיות כ600 מוזמנים
(והמספר הזה עוד צפוי לגדול)
טירוף לא?
ועוד לא דיברנו על זה שתהיה גם חינה...

אמא שלי החליטה להזמין את המשפחה של חברה של אחי לפסח
קצת טירוף עם כל האחים והילדים שלהם
אבל ההורים שלה אמרו שזה לא מתאים מטעמי כשרות (כשל"פ) ושהם מזמינים אותנו אליהם לחג שני לעשות על האש (התפלאתי בכלל שאמא שלי הציעה את זה כי יש להם משפחה דיי גדולה, וזה כבד לארח את כולם).
אמא שלי נעלבה מהסירוב שלהם והחליטה שהיא יותר בחיים לא תזמין אותם או תיסע אליהם.


השבוע סוף סוף מתחיל הסימסטר
הולך להיות מעניין ומאתגר, למרות שיש לי הרגשה שאני מוכנה לסימסטר הזה יותר מאשר לסימסטר הקודם
אם כי ה"חופשת סימסטר" הייתה קצרה מדיי לטעמי
אבל בקיץ אני לא אעשה קורס קיץ, אני מתכננת לעשות את המבחן בקורס שלא ניגשתי אליו
ואולי סוף סוף אני אמצא זמן לעשות רישיון נהיגה שזה משהו שממש צריך
לא רק בגלל שאני גרה ביישוב נטול תחבורה ציבורית
אחרי הכל אני  לא אוכל להרשות לעצמי להחזיק רכב (זה לא זול במיוחד)
אלא בשביל שתהיה האופציה, היכולת, הנגישות


 

 

נכתב על ידי , 8/3/2015 11:34   בקטגוריות ההורים שלי, המשפחה שלי, על אנשים וחיות אחרות, פוליטיקה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-11/3/2015 11:04




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)