לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2015

WTF?!?!?!


 

יום שבת

קבענו לבוא לבית של סבתא שלי

אמא שלי,  אחותה, הבת שלה אחי ואני

אמא שלי ואני מגיעות קודם

 

אמא שלי מתקשרת לדודה שלי כבר בשעה אחת כדי שתגיע בזמן

אצל דודה שלי כשאומרים שעה, צריך תמיד לתת פור של חצי שעה לפחות כי היא תמיד מאחרת

בסביבות 2 בצהריים אמא שלי מתקשרת לאחותה לשאול מה קורה

והיא אומרת לה שהילדה לא רוצה לצאת מהבית

 

אחרי רבע שעה סבתא שלי מתקשרת אליה, שואלת למה הם לא מגיעים

היא אומרת "הילדה לא מרגישה טוב"

 

הרי לפני רגע אמרת לאמא שלי שהבת שלך לא רוצה לבוא, למה את משקרת לאמא שלך

 

בסוף היא שלחה הודעה לאמא שלי שהיא והילדה לא יגיעו

 

בסביבות 3 אחה"צ פתאום הן מגיעות

ברגע שלילדה נמאס, שזה היה תוך 20 דקות בערך

הן פשוט קמו והלכו

 

אין לכם מושג כמה שסבתא שלי נפגעה מזה

היא אמרה לי שעדיף שהיה שהן לא היו מגיעות בכלל

מה זה לבוא ל20 דקות? מה הן באות לעשות טובה?

ובכלל איזה הורה נותן לילד שלו לקבוע לו את סדר היום ולנהל לו את הבית?

 

מצטערת התירוצים של זה שהיא גרושה (אמא שלי אומרת חד הורית, חד הורית וגרושה זה לא אותו הדבר! היא מקבלת מזונות ועזרה כלכלית מהגרוש שלה אחרת הילדה לא הייתה נמצאת בגנים פרטיים והיום בביה"ס פרטי וכד' לאם חד הורית אין את העזרה הזאת) ומגדלת את הילדה לבד (האבא לוקח את הילדה פעם בשבוע וכל סופ"ש שני) זה לא תירוץ להתנהגות מהסוג הזה

 

חינוך גרוע זה מה שגורם לתוצאה כזאת

אז סבבה שדודה שלי היא זו שצריכה להתמודד עם זה

אבל היא לא צריכה לפגוע בסבתא שלי, עם ההתנהגות הזאת

סבתא שלי עברה מספיק בחיים שלה ובמיוחד בשנה האחרונה

היא לא צריכה לסבול גם את ההתנהגות המגעילה הזאת

 

 

 

נכתב על ידי , 14/3/2015 18:53   בקטגוריות המשפחה שלי, דברים קטנים ומעצבנים, חינוך, על אנשים וחיות אחרות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-15/3/2015 18:12




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)