לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2015

פוליטיקה כי בחירות וזה...



כשקבעו את הבחירות האחרונות, עבורי לא היה ספק למי אני אצביע
למעט פעם אחת בחיי, אני מצביעה לאותה מפלגה באופן קבוע מאז ניתנה לי זכות הבחירה
אני חושבת שכל בן אדם, אבל כל בן אדם צריך לבחור במפלגה שהאידיאולוגיה שלה היא הכי קרובה לאורח חייו ודעותיו

אין דבר כזה מפלגה מושלמת שמסכימים עם כל האידיאולוגיה והמצע שלה
יש קרוב, ואני בוחרת בהכיר קרוב שיש לי
למרות שיש דברים שאינני מסכימה עליהם
אני מוכנה לבלוע את הצפרדע הזאת

למה לא מעניין אותי מי יהיה בסוף ראש הממשלה?
כי אני לא מאמינה שראש הממשלה הוא זה שיגרום לשינוי
לצערי במדינה שלנו נוצר מצב של הון שלטון ולא מעט מפלגות נגועות בו
מי שעושה את השינויים אלה חברי הכנסת, בחקיקה שלהם וביוזמות שלהם ולא ראש הממשלה
(כל עוד לא מגיע איזה טייקון שמפריע באמצע)

היום כשהכל גלוי באינטרנט אפשר לדעת על כל ח"כ כמה הוא נוכח במליאה, על איזה הצעות חוק הוא הצביע בעד או נגד, האם הוא הציע הצעות חוק, האם היו לו יוזמות כלשהן לטובת אזרחי מדינת ישראל
לצערי הרב מאוד חלק ניכר מהח"כים (גברים ונשים כאחד) הם מחממי כיסא
אני יכולה לספור על 2 ידיים כמה כאלה שכן עושים
וזה מעט, מעט מדיי

לכן מעולם לא היה לי צורך עז להצביע לאחת מהמפלגות הגדולות/בינוניות
גם ככה רוב האנשים במפלגות האלה לא יעשו שום דבר בשבילנו האזרחים
הם לא יעשו כלום במקרה הטוב, או ידאגו לעצמם ולמקורביהם במקרה הפחות טוב

אני רואה בבחירות האלה שני סוגים של אנשים
אלה כמוני, שיצביעו למפלגה שהיא הכי קרובה לדיעותיהם
ואלא שנמצאים באובססיה להשאיר או להחליף את ראש הממשלה ולכן יצביעו בהתאם
גם למפלגה שלא תואמת בכלל את אורח חייהם או דיעותיהם
(ולא דיברתי על אלה שלא מצביעים כי אלה באמת סתם קולות מבוזבזים וחבל!)

אם יש משהו שבאמת מטריד בבחירות האלה, זו כנראה העובדה שאם בוז׳י ייבחר,

זה לא בגלל שהוא מתאים,

או בגלל שהרוב רוצה אותו,

או שיש לו את הכישורים המתאימים או הניסיון הדרוש,

או הכריזמה הדרושה למנהיג כשהוא מדבר אל העם, או אל מנהיגי העולם.

בוז׳י ייבחר כי ״רק לא ביבי״.

נטו.


אני מסכימה שצריך שינוי
אבל השינוי מתחיל מבפנים
ועד שלא תשתנה התפיסה, שהאנשים שיושבים שם בכנסת הם אלה שצריכים לשרת את העם, ולא להיפך
שום דבר פה לא ישתנה, לא משנה מי יהיה ראש הממשלה הבא

זה על רגל אחת מה שאני חושבת
מקווה שמחר בבוקר אחרי שתקומו בניחותא

תממשו את זכות ההצבעה שלכם ותצביעו לפי מה שהלב שלכם אומר לכם להצביע

 

 

נכתב על ידי , 16/3/2015 12:22   בקטגוריות אז למה לי פוליטיקה עכשיו, פוליטיקה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-20/3/2015 18:13




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)