לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

על חתונות ומסביב




זוכרים שלפני כמה זמן סיפרתי שבת דודה שלי הלכה עם בנזוגה להתחתן בחו"ל בחתונה אזרחית?

אז ביום שישי האחרון הייתה מסיבת החתונה שלהם
במושב בו ההורים שלה גרים
שזה אחד המושבים עם הנופים הכי יפים בארץ לטעמי
בצד אחד שדות מוריקים והרים, בצד שני ים כחול ואינסופי

הם עשו אירוע באמת למשפחה קרובה וחברים קרובים
קייטרינג של פוייקה, שהיה דיי נחמד וטעים
והאמת זה היה נחמד לשם שינוי שאין בופה, ומנה ראשונה שניה שלישית
אלא אוכל אמיתי על ההתחלה (פוייקה בשרי צמחוני וטבעוני) וגם סלטים בצד
ובסוף כמובן קפה תה וקינוחים

היה להם מזל כי יום לפני כן, ביום שהיה יום העצמאות מזג האוויר היה נוראי
וביום של האירוע שלהם הייתה שמש ומזג אוויר נהדר שלא הזכיר אפילו במעט את הסערות של יום האתמול

כשהיינו בחתונה אמא שלי סיפרה לאחי ולי שאחותי הקטנה הודיעה לה שהיא מתכוונת להתחתן עם חבר שלה
הבן אדם הזה הוא אחד האנשים הכי מוזרים שיצא לי לפגוש בחיים
קודם כל על גיל 28 הוא לא עשה כלום עם החיים שלו
הוא למד לתואר בכלכלה וניהול
לא עבד אף פעם
לא היה אף פעם במערכת יחסים רצינית
ציפה שיחטפו אותו בשוק העבודה כי אבא שלו הוא איזה מנכ"ל של חברה
אבל אף אחד לא חיכה לו בחוץ, ובשנה שעברה שהוא סוף סוף עבד לראשונה בחייו בעבודה שלא אבא שלו סידר לו
הוא הרוויח משכורת מינימום
אחרי שנה הוא החליט להחליף עבודה אז הוא מרוויח קצת יותר

הוא  לא מהטיפוסים שמדברים,
והוא גם לא מהטיפוסים שעושים
אחותי שהיא בן אדם שאוהב לצאת ולבלות ולהיות עם אנשים
רוב הזמן כשהיא איתו היא משתבללת בבית
אם היא יוצאת זה רק כשהיא עם חברות שלה

ההורים שלי קצת (הרבה) מוטרדים מהעניין הזה
זה דבר אחד לצאת עם מישהו שהוא כלומניק (לדבריהם)
למרות שמאז שהוא עם אחותי הוא מתקדם ולא נשאר במקום
וזה דבר אחר להתחתן עם הבן אדם
אחותי רואה רק כסף מול העיניים, המשפחה שלו מאוד אמידה
ואבא שלו כבר אמר לה שאם הם יתחתנו הוא יקנה להם בית איפה שהם ירצו
ההורים שלי דואגים ליתר הדברים
אמא שלי אמרה לאחותי שקודם כל יגורו ביחד שנה לפני שהיא מקבלת החלטה כזאת
זה שונה שכשהוא בא לישון אצלינו או שהיא אצלם
ויש מישהו שמנקה, מבשל, ועושה כביסה
וזה אחרת שאתה צריך לטרוח ולעשות את כל הדברים האלה בעצמך

מיותר לציין שההורים שלי לא מתים על הרעיון
וגם אחי לא (הוא חושב שמגיע לה מישהו הרבה יותר טוב ממנו)
ואני אישית לא מכירה אותו מספיק טוב כדי להחוות דיעה
מהמעט שאני מכירה, הוא לא עשה עלי רושם מי יודע מה
הוא מוזר, מתנהג מוזר

לאחי מאוד הפריע כשסבא שלי נפטר הוא לא הגיע להיות עם המשפחה
בעוד זוגתו עזבה את העבודה שלה באמצע היום ונסעה כדי להיות איתנו
הוא גם לא היה בלוויה עצמה, וגם לא בא כשקמנו מהשבעה, וגם לא ב-30
אני לא זוכרת אם הוא היה בשבעה, אבל זוגתו של אחי הייתה כמעט כל יום
למעשה היא הייתה איתנו כל הזמן סביב האירוע המצער הזה

לא תגידו שהוא צעיר, הוא בגיל של אחי (אוטוטו 30)

אני לא חושבת שהוא היה צריך להגיע בשבילינו, אלא יותר בשביל אחותי
כולנו לקחנו מאוד קשה את המוות של סבא שלי
וחוסר הנוכחות שלו שם וחוסר התמיכה עבור אחותי היה מאוד תמוה גם בעיני

גם לחתונה שהייתה ביום שישי הוא עשה טובה שהוא בא
לבש סתם ג'ינס מהוה וחולצה דהויה
הייתי בשוק מזה שאחותי נתנה לו לצאת ככה מהבית
היא תמיד מאוד מתוקתקת ומקפידה מאוד על הלבוש שלה ועל איך שהיא נראית
הם היו בחתונה אולי שעתיים, הוא נידנד לה שהוא רוצה ללכת
האוכל לא היה לטעמו כך אחותי אמרה

אני אישית הייתי חולה
האמת אני חולה כבר חודש
מאז שהייתה לי דלקת גרון (זו כבר עברה)
ומאז נשארתי עם צרידות ושיעול שלא נגמר
בחמישי בלילה זה הרגיש לי כל כך נורא שהגעתי לטרם
אבא שלי הפרנואיד החליט שאוטוטו יש לי התקף לב או דום לב
התירוצים שלו: הוא עובד במקצוע (אח סיעודי)
ושזה בדיוק מה שקרה בשבוע שעבר לחבר שלו
הוא שכח רק להזכיר שחבר שלו לא היה חולה בשום דבר אלא זה קרה לו פתאום
ואותו חבר היה בעודף משקל + מעשן כבד + מעל גיל 50

הרופא הנחמד שהיה בטרם אמר שאין שום סיכוי שיש לי התקף לב
וזה שאני סובלת מעודף משקל לא אומר שאני הולכת למות בגלל שיעול שאופייני למחלה
מה שמעצבן זה שהוירוס המעיק הזה נמצא לי בסיסטם כבר יותר מחודש
והרופא אמר שיכול לקחת עד שלושה חודשים שזה יעבור
לפחות על הדרך עשינו צילום ריאות - לריאות שלום

אז הבית שלי נראה כמו מיני בית מרקחת
אין לי חום אז אני הולכת לעבודה
הוירוס הזה מסתבר מאוד מדבק
על החלק הזה אני לא יכולה לשלוט
אז מי שידבק זבש"ו (אני לא יכולה לשבת חודש בבית)
אני עד עכשיו לא מבינה מי הדביק אותי
המון זמן שלא הייתי חולה כל כך הרבה זמן

מה שכן אבא שלי ואני חזרנו הבייתה אחרי כמעט 4 שעות בטרם
והיינו גמורים מעייפות בחתונה

ואם כבר הזכרנו חתונה
אז אחי מתחתן, כבר סגרו תאריך ומקום וכו'
וגם תהיה חינה

עכשיו חתונה זה חתיכת תיק
צריך למצוא בגדים לזה
אחותי הולכת על מעצבת
אמא שלי עוד לא החליטה מה היא רוצה ללבוש בכלל
ואני מתלבטת, כי ממה שראיתי בחנויות, לא מצא חן בעיני שום דבר
מה גם שבמידות שלי (אקא יותר מ42-44) זה דיי בעייתי
זה או למצוא משהו בחנות, או ללכת למעצבת וזה בערך עולה אותו הדבר
חוץ מזה שעדיין אין ממש דברים של קיץ, ועם כל הכבוד החתונה ביולי צריך להתלבש בהתאם
(ולא לא נראה לי שאבא שלי ילבש חליפה כמו שהוא מתכנן)

בנוסף תהיה החינה
אבא שלי כבר עף על עצמו עם זה שהוא רוצה לקנות לזוגתו של אחי תכשיטים
אמא שלי ממש לא התלהבה מהרעיון (תכשיטים זה לא זול בכלל)
ועם כל הכבוד ההוצאה הכבדה שתהיה להם זה על החתונה
מחיפוש קצר באינטרנט ראיתי שמתנות שמביאים לחינה זה לרוב מתנות לבית או מתנות לשני בני הזוג
אלא אם כן אתם מכירים אחרת, או אם יש לכם רעיונות, אז אני אשמח לדעת כדי לעדכן את ההורים שלי בנידון
בנוסף לזה היות וההורים שלה גרים בצפון (רמת הגולן) וכל המשפחה מהצד שלנו - במרכז
אנחנו נישאר לישון שם בלילה, מה שאומר תשלום נוסף על צימרים בשביל כולם

מסתבר שחתונה עולה הרבה כסף - גם למי שלא מתחתן....

 

נכתב על ידי , 26/4/2015 18:41   בקטגוריות החיים במושב, המשפחה שלי, יחסים וזוגיות  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-28/4/2015 19:31




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)