מי שנראה לו שזה הגיוני שאני אלך ואדבר עם המנהל שלי על זה שהוא מאיים לפטר אותי
או זה שהוא מדבר אלי בטון כאילו שאני חייבת לו משהו
אז זהו שזה לא הגיוני בעיני לעשות דבר כזה
חשבתי על זה היום בבוקר כשהייתי בדרך לעבודה
וחככתי בדעתי אם יש לי או אין לי מה להגיד לו
וההתנהגות שלו בבוקר לא השאירה כל מקום לתהייה בנושא
היו כמה משימות שהוא נתן לי מראש לעשות
וביום חמישי הוא התקשר אלי, כן ביום החופשי שלי מהעבודה
כדי לנזוף בי שמשהו לא עובד כמו שצריך
קודם כל אני לא רואה שום סיבה שהבן אדם יתקשר אלי כשאני לא נמצאת בעבודה כדי לנזוף בי
איזו מן התנהגות לא מקצועית זאת?
אני עובדת שלו, אבל לא שיעבדתי את כל הזמן הפרטי שלי ואת החיים שלי כדי לשמוע ממנו גם כשאני בבית
העבודה שלי לא מוגדרת 24/7 אני כן נותנת תמיכה מהבית
אבל זה צריך להיות על דברים הגיוניים, כמו תקלות שמשביתות את המערכת
לא על נזיפות
בכל מקרה הגעתי בבוקר לעבודה התחלתי לעבוד על משימה שהוא נתן לי בשבוע שעבר
הוא הגיע ואמר לי "בדקת את מה שאמרתי לך לבדוק" אמרתי שלא
הוא אמר לי "לא! את תעזבי את כל מה שאת עושה עכשיו ותתעסקי רק בזה"
אחר כך כשבדקתי וראיתי באמת שמה שחשבתי שעובד לא עובד
לא סתם חשבתי שעובד - כשאיש מקצוע שעבד על המערכת והוא עשה פעולות מסויימות ובסוף אמר לי שככה זה עובד - התפיסה שלי אומרת לי שאם איש מקצוע אומר, ועוד אחד שמתמחה בתחום, כשהוא אומר לי X זה X אז אני מאמינה לו ולא בודקת אותו.
המנהל שלי חושב שכל דבר כזה אני צריכה לבדוק ולא להניח שאם בעל מקצוע אומר לי ש-X זה נכון אז זה באמת נכון
ואז הוא התחיל לדבר איתי על זה שכל שבוע אנחנו עושים שיחה כזאת
וכל שבוע הוא מאיים לפטר אותי (הוא מודע לזה)
ושאם הוא באמת היה רוצה לפטר אותי הוא היה עושה את זה מזמן
אבל שאני לא מקצועית, אין לי מספיק ידע טכני, ואני לא נמצאת במגמת שיפור
הוא גם אמר שאני מקטינה ראש, לא מתעמקת בבעיות, ולא פותרת אותן עד הסוף
(באמת? אם לא הייתי פותרת תקלות עד הסוף הן עדיין היו כאן)
ואני שואלת את עצמי, אם זה מה שהוא חושב עלי, מה לכל הרוחות אני עושה פה?
הבן אדם מצפה שאני אהיה ברמת מומחה במערכת שמעולם לא עבדתי עליה עד שהיא נחתה פה
הוא לא שלח אותי אפילו לקורס היכרות בסיסי עם המערכת (שלא לדבר על קורס מעמיק) כדי שאני אדע רק את הדברים הממש בסיסיים שדרושים לתפעול של המערכת
לפני שבועיים הוא התקשר אלי ביום חמישי כשהייתי בבית ודרש ממני לעזוב הכל בגלל מחשב שלא מצליח להתחבר לאחד מכונני הרשת
ואם זה נקרא אצלכם תקלת חירום אני צנצנת
תקלת חירום זו תקלה שמשביתה את כל החברה!
לא תקלה שגורמת לבן אדם אחד לאי נוחות או לחוסר יכולת לעבוד
עם כל הכבוד יש עוד מחשבים בחברה ובן אדם אחד הוא לא כל החברה
רק שתבינו שאלה דברים שקורים בסטנדרט, זאת אומרת כל שבוע
זו לא תופעה שקורה פעם ב....
בכלל לא הגיוני לי שהוא מתקשר אלי בזמן שאני לא בעבודה ודורש ממני לעזוב את הכל בשביל לטפל בתקלה שהיא לא חירום - כאמור משביתה את העבודה לכל החברה
לזה יש כמה הגדרות:
אין מיילים לכל החברה
(שבזה הוא יכול גם לטפל, בדיוק כמוני, אני יוצרת קשר עם האיש תמיכה של google apps והוא מטפל בזה מול גוגל - אין לנו כלים לטפל בתקלה מהסוג הזה לבד)
המערכת storage הראשית למטה
(שבזה אגב הוא גם יכול לטפל כי זה לפתוח קריאה אונליין ולהיעזר במהנדס תמיכה שעוזר לפתור את הבעיה - זה בדיוק מה שאני עושה - אין לנו כלים לטפל בתקלה מהסוג הזה או כל תקלה שקשורה למערכת הזאת לבד)
נפל האינטרנט החוצה בכל החברה - שזה דבר נדיר כי יש לנו 3 קווים החוצה אז לא הגיוני שכולם יפלו בו זמנית
וגם פה צריך להרים טלפון לספק/תשתית לבדוק למה הקו נפל
ודבר אחד קטן שהוא לא חירום - מי שמתחבר מהבית לעבודה. מן הסתם זה לרוב קורה בשעות הערב ולוקח לי גג 5 דקות לטפל בזה.
כל דבר אחר לא מצדיק טלפון להטריד אותי
עם כל הכבוד יש לי חיים ויש לי עיסוקים משלי
אני לא יכולה לחיות בחרדה שמא המנהל שלי פתאום ירצה ממני משהו
לא מעניין אותי אם מדפסת לא מדפיסה למישהי
אם ה-outlook של מישהי לא עובד או לא שולח מיילים או לא מסתנכרן (יש לכם חשבון גוגל! כדי לא להשתמש בoutlook)
או כל תקלה אחרת שמשפיעה רק על בן אדם אחד ולא על כולם!
זה פשוט מוגזם!
שלא לדבר על זה שהיחס הזה, פשוט עולה לי על העצבים
אני באמת לא מבינה מה הבן אדם רוצה ממני כבר
הוא אף פעם לא מרוצה
הכל תמיד לא טוב, לא בסדר, לא מספיק
תמיד יש לו תלונות מפה עד הודעה חדשה
והוא אף פעם לא עוזר לי גם רק בא אלי עם האשמות
ככה התחיל יום ראשון שלי
מקווה ששלכם (הרבה) יותר טוב